bodemplaten savic royal bestellen?

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Fretlife
Berichten: 0
Lid geworden op: vr nov 30, 2012 6:00 pm
Locatie: Someren
Contacteer:

bodemplaten savic royal bestellen?

Berichtdoor Fretlife » di apr 30, 2013 2:46 pm

Ik weet niet precies waar ik dit moet neerzetten; waar kan je eigenlijk bodemplaten van de savic royal bestellen? Of kan dit gewoon in een dierenspeciaal zaak besteld worden? Ik heb al zitten snuffelen en ik kom 1 nederlandse site tegen waar je een plaat kan bestellen met een doorgang gat erin. Maar ik zoek ook een hele bodemplaat voor onderin .

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: bodemplaten savic royal bestellen?

Berichtdoor jeanine » di apr 30, 2013 5:39 pm

Ik vrees dat een bodemplaat niet tot de standaard te vervangen onderdelen behoort.
Afbeelding

Fretlife
Berichten: 0
Lid geworden op: vr nov 30, 2012 6:00 pm
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: bodemplaten savic royal bestellen?

Berichtdoor Fretlife » di apr 30, 2013 9:37 pm

hmmm oke. Dan is een savic royal met aangevreten bodemplaten kopen geen goed idee :P

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: bodemplaten savic royal bestellen?

Berichtdoor Margiet » wo mei 01, 2013 9:58 am

Bij de Zowizoo in Kontich kan je die bestellen als je dat even apart vraagt aan Nancy of Cindy aan de kassa. Zij nemen er de caralogus bij en bestellen die voor je.

Wij zouden er ook enkele moeten hebben, is het bij jullie dringend of kan het nog enkele weekjes (3 ofzo) wachten? Anders kunnen we samen bestellen, scheelt mss weer wat in prijs als ik dat aan JP (de baas ;) ) kan vragen dan ...
Afbeelding

Fretlife
Berichten: 0
Lid geworden op: vr nov 30, 2012 6:00 pm
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: bodemplaten savic royal bestellen?

Berichtdoor Fretlife » wo mei 01, 2013 10:06 am

@Margiet, wij hebben geen haast. Ik vond de kooi tweedehands internet en wil daarop gaan bieden. Maar wilde eerst weten of ik nieuwe platen daarvoor kan krijgen omdat deze helemaal zijn aangevreten vandaar :)


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten