fretten en hond

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
stephke
Berichten: 0
Lid geworden op: wo apr 30, 2014 5:49 pm

fretten en hond

Berichtdoor stephke » vr aug 29, 2014 4:57 pm

Hoi allen. We gaan binnenkort een puppy hond halen en vroegen ons af of dit met onze fretten samen gaat, zodat ze mekaar niet gaan opeten. Iemand tips hierrond

Gebruikersavatar
Jamjam
Berichten: 0
Lid geworden op: di jan 10, 2012 11:13 am
Locatie: Mariakerke (Gent)

Re: fretten en hond

Berichtdoor Jamjam » vr aug 29, 2014 8:59 pm

Hoe je dit het best aanpakt kan ik je jammer genoeg niet helpen, maar ik denk wel dat fretten en honden bij elkaar kunnen, mist er altijd toezicht is en de geweningsperiode aan elkaar goed verloopt.
Alvast veel plezier aan jullie pup als hij er is :) en hopelijk gaat alles vlotjes!
Groetjes van ons allemaal

Flobbe (fretseltje)
Casper,Devil, Diablo, Figaro & Goulash (poezen)
Ravioli & Spirelli (konijntjes)
Scruffy (Cavia)

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: fretten en hond

Berichtdoor jeanine » vr aug 29, 2014 10:26 pm

Er zijn mensen die een hond en fret samen kunnen laten. Veel hangt af van het karakter van de dieren. Ik heb al vaker gelezen dat de fret de hond plaagt of echt bijt. Een reactie van de hond daar op kan ook altijd. Toezicht en nog eens toezicht houden, ze niet uit het oog verliezen tot je zeker bent dat het heel goed gaat. Als er geen toezicht mogelijk is in de kooi steken. Ik herinner mij ooit een filmpje gezien te hebben waar het heel erg goed ging. :wub:
Afbeelding


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten