ijs in waterfles

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » do jan 29, 2009 2:30 pm

ik had ni eens door dat hier nog op gereageerd was haha!
maar vanessa toch! ik bedoelde dat toch helemaal niet zo!
mij leek het eerder dat je dat een beetje beschuldigend bedoelde, ma bon, da heb ik ondertussen nu ook al door dat da ni u bedoeling was ;)
we hebben duidelijk verschillende meningen, maar dat maakt het discussiëren eens zo leuk ! :D

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do jan 29, 2009 8:48 pm

Je had echter beter gezwegen over het "einde" van de ijskoude nachten, hé Olijfje :@ ???

Ik heb het al zo vaak gezegd, Goden mag je echt niet uitdagen!! :P :P !@#$
Afbeelding

Gebruikersavatar
weazel
Donateur
Donateur
Berichten: 443
Lid geworden op: di jan 17, 2006 4:59 pm

Berichtdoor weazel » do jan 29, 2009 11:32 pm

K'heb toch liever die ijsgod dan die natte dweilengod of dondergod begot Margot ,heu...Margit :D
Van over de regenboogbrug ,ver weg en toch zo dichtbij ; Mickey , Fleurtje , Picko, Saddaki , Lotje , Sissi , ons Fientje en een beetje van mezelf . . . .

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr jan 30, 2009 12:29 am

:P :P Ja Weazel, helemaal akkoord, maar als 't aan mij ligt is het ondertussen hoog tijd voor de Zonnegod!! Mét heerlijke, warme stralen en géén sneeuw!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » vr jan 30, 2009 10:41 am

Vind ik ook Margiet, ben de koude ook kotsbeu en ook mijn pijnlijke spieren denken er zo over! :( ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » vr jan 30, 2009 10:46 am

Pff ik ben da ook zoo mooeeeee!!
Die stomme kou

koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » vr jan 30, 2009 11:57 am

Om even terug op de waterfles te gaan... dat is hier toch ook een probleem...

Nu heb ik geen waterfles maar een stenen kommetje, en ik ga elke dag 2maal kijken om het eventueel te vervangen. Nu heb ik nogal slimme fretten (hahaha) en ze krabben gewoon het bovenste laagje eraf om te drinken. Dat lukt wel als het nog niet te hard gevroren is.
NADEEL: dan mag je geen fretten hebben die kommetjes omver smijten :-).

We hebben wel waterflessen bij de konijnen, maar die vervang ik maar 1 keer per dag, die beestjes die drinken bijna nooit. Maar ja uit dat gras halen ze natuurlijk ook wel veel vocht.

groetjes
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston

koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » vr jan 30, 2009 12:02 pm

Trouwens mijn mening over het hele buiten-binnen gedoe:
Ik denk dat min 14 inderdaad te koud is voor hen om in te leven...(niet om buiten te spelen), maar denk niet dat het in de koten zo koud is. In het mijne toch zeker niet, daar vriest het maar net in. En aan de grond vriest het niet (hoe dit kan, wel onder het beton van hun kot is namelijk de beerput hihihihi, dat geeft veel warmte af, groene energie noemen ze dat). Ze lijken mij geen koud te hebben, in ieder geval. Binnen heeft zeker voordelen, maar buiten ook. Ik ben er niet voor of tegen. De mjine zitten gewoon buiten voor de ruimte die ik ze daar kan geven.

groetjes
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston

Molleke
Berichten: 36
Lid geworden op: zo jan 11, 2009 10:07 pm
Contacteer:

Berichtdoor Molleke » vr jan 30, 2009 9:59 pm

Kijk hé; als ik kon nam ik zelfs m'n drie geitjes, mn shetlandertje en m'n twee paarden in huis!
In huurhuis ging da, ier protesteerd er iemand azèk da zelfs nog ma an denk... %)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za jan 31, 2009 4:30 am

Troost u, als ik iets vind dat groot genoeg is nu ik toch op zoek moet gaan en nog betaalbaar op de koop toe, moogt ge dat bij mij binnen komen zetten. Heb hier gene last van ene die daarover reclameert en die 2 ander zijn toch meestal de lappen op!! :D :D
Afbeelding


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten