Fret verloren regio Leuven?

Is je lieveling de deur uit gelopen? Of vond je vandaag plots een fretje aan je achterdeur? Plaats het op dit forum. Vermeld duidelijk het signalement en je eigen coördinaten, zodat anderen je zo snel mogelijk kunnen contacteren. Elk signalement wordt door de moderators doorgegeven aan verschillende andere instanties, dit om de kans op succes te vergroten.
E.S.
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jul 15, 2013 11:08 am

Fret verloren regio Leuven?

Berichtdoor E.S. » do mei 08, 2014 2:04 pm

Dag iedereen,

Mijn vriend zag gisterenavond van op het balkon een fret lopen in de Petermannenstraat te Leuven. Hij liep richting de ridderstraat. Mijn vriend is onmiddellijk naar beneden gegaan om hem te gaan zoeken, maar hij vond hem niet meer. Voor zover hij kon zien, was het een wildkleur. Ik deel deze info even hier voor mocht iemand zijn of haar fretje kwijt zijn. Wij houden in elk geval onze ogen open hier. Indien we hem nog eens zien, hoop ik dat we hem ook kunnen vangen...

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Fret verloren regio Leuven?

Berichtdoor jeanine » do mei 08, 2014 4:06 pm

Goed om het even te melden, je weet nooit of dit geen succes kan hebben bij de mogelijke zoektocht. :domhoog:
Afbeelding

Baileys
Berichten: 0
Lid geworden op: ma nov 12, 2012 3:20 pm

Re: Fret verloren regio Leuven?

Berichtdoor Baileys » wo mei 14, 2014 11:53 am

Hoi,

Ik woon ook in leuven en heb een aantal maanden geleden ook een 'fret' zien lopen 's nachts :) wij zijn erachter gegaan en uiteindelijk besloten dat het wrsl een bunzing was.
Wie weet is dit dezelfde :).

Groetjes


Terug naar “Lost and Found (verloren/gevonden fretjes)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten