Fret ontsnapt in Merelbeke

Is je lieveling de deur uit gelopen? Of vond je vandaag plots een fretje aan je achterdeur? Plaats het op dit forum. Vermeld duidelijk het signalement en je eigen coördinaten, zodat anderen je zo snel mogelijk kunnen contacteren. Elk signalement wordt door de moderators doorgegeven aan verschillende andere instanties, dit om de kans op succes te vergroten.
Stijn
Berichten: 0
Lid geworden op: vr okt 07, 2005 3:01 pm

Berichtdoor Stijn » vr okt 07, 2005 3:14 pm

Hallo, afgelopenmaandag (3 oktober 2005) zijn twee van mijn fretten ontsnapt in Merelbeke. Een ervan is alweer terecht maar de ander helaas nog niet! Het gaat om een albino vrouwtje. Ze is heel aanhankelijk en geeft continue likjes in je gezicht als je niet oppast. Ik en haar twee vriendinnen missen haar erg en ik wil dan ook graag weten of er iemand is die haar heeft gevonden of die weet waar ze is. Misschien is ze gevonden door mensen die haar zelf hebben gehouden omdat ze zo aanhankelijk is, maar misschien zwerft ze ook nog wel ergens doelloos rond. Als u haar heeft gevonden, dan graag bellen naar 0476 - 615362 of anders 09 - 2310455 en vragen naar Stijn. Hopelijk tot gauw!!!

kellyen Michael

Berichtdoor kellyen Michael » vr okt 07, 2005 3:40 pm

heb je miss een fotoke van haar?
Draagt ze een riempje?
Waar erges in merelbeke?
Ik zal een oogje openhouden ;)
Hopelijk komt ze snel terecht
xxx kelly
mokjes van het drietal

Stijn
Berichten: 0
Lid geworden op: vr okt 07, 2005 3:01 pm

Berichtdoor Stijn » vr okt 07, 2005 3:44 pm

Nee, ik heb helaas geen foto van haar, ze heeft ook geen lichamelijke kenmerken waaraan je haar zou kunnen herkennen, ze is ietwat dik maar dat zal na een paar dagen buiten lopen er wel af zijn. Ze heeft ook geen riempje om. Ze zijn ontsnapt in de Fraterstraat, en een is dus schuin bij mij aan de overkant van de straat terug gevonden. Dus wie weet is de ander nog in de buurt. Maar in ieder geval bedankt dat je een oogje open houdt! Doe ik ook.

Groeten,

Stijn

Vanessa
Berichten: 139
Lid geworden op: di jul 15, 2003 10:09 am

Berichtdoor Vanessa » vr okt 07, 2005 4:32 pm

Helaas woon ik in Limburg.
Maar je zou eventueel affiche's met info over je fretje kunnen ophangen in je buurt en in supermarkten..
En zoek ergens een foto van een albinofretje dat erg op jouw fretje gelijkt.Kan je die misschien gebruiken om de mensen toch een idee te geven hoe ze eruit ziet.

Heel veel succes en hopelijk is de lieve schat vlug terug bij haar baasje!
~_~

Stijn
Berichten: 0
Lid geworden op: vr okt 07, 2005 3:01 pm

Berichtdoor Stijn » vr okt 07, 2005 5:57 pm

Bedankt voor jullie adviezen en goede bedoelingen. Ik heb het vogelasiel in Merelbeke maandag direct ingelicht en de eerste fret is daar heengebracht door de vinder. De plaatselijke politie is ingelicht, bij supermarkten hangt een papiertje (zonder foto), evenals bij de bakker in de straat. Om de paar huizen heb ik affiches in de brievenbus gedaan, maar waar moet je ophouden...veel meer kan ik niet verzinnen. Ik hoop dat het niet zo gaat als maandag waarbij twee mensen de fretten hebben zien lopen en hebben laten gaan, in de veronderstelling dat dat de gewoonste zaak van de wereld is dat er fretten in de tuin rondlopen en dat ze wel net als een kat of hond uit zichzelf naar huis zouden gaan (dat laatste kan ook niet iedereen weten dat een fret dat in 99 van de 100 gevallen niet doet). Maar goed, dat is gebeurd en ze weten er nu van. Meer kan ik niet doen. Het is niet te doen in de buurt te gaan lopen en bij iedereen aan de voordeur bellen om te vragen of ik de tuin even mag inspecteren, voor hezelfde geld zit ze al een paar kilometer verderop. Maar ik hou jullie op de hoogte.

Groeten, Stijn

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » za okt 08, 2005 6:45 pm

hoi stijn
ik zal in ieder geval mijn ogen open houden hoor!!
veel succes in ieder geval!
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

jojo
Berichten: 12
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 7:48 pm

Berichtdoor jojo » za okt 08, 2005 7:31 pm

Ik hoop voor jou dat je nachtmerrie snel een goed einde krijgt.

groetjes jo.

Gebruikersavatar
Tammie
Berichten: 99
Lid geworden op: do jun 08, 2006 1:10 pm

Berichtdoor Tammie » vr apr 13, 2007 9:22 pm

hallo
het is al een poosje geleden dat je fretje de weg is kwijtgeraakt
maar is het nu al te recht of niet ?
ik ben van gentbrugge
en ik heb van mensen gehoort dat er in de buurt van boer jansens al een poosje "lange tijd" een fretje loopt - ik kan niet presies zeggen hoe lang al ik kan het voor u wel altijd is nagaan "als het nog niet terecht zou zijn
maar ik kon u spijtig genoeg niet vroeger hiervan verwittigen wand het is mijn eerst maal dat ik hier in het frettenhoekje een kijkje kom nemen
groetjes tamara en wil je is babbelen voeg mij gerust toe op msn "vandeputte_tamara@hotmail.com

groetjes tamara mickey fredje frodo diezel griezel "stefke"


[Gewijzigd door Tammie op 2007-04-13 21:26:13]


Terug naar “Lost and Found (verloren/gevonden fretjes)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten