fretje gevonden !

Is je lieveling de deur uit gelopen? Of vond je vandaag plots een fretje aan je achterdeur? Plaats het op dit forum. Vermeld duidelijk het signalement en je eigen coördinaten, zodat anderen je zo snel mogelijk kunnen contacteren. Elk signalement wordt door de moderators doorgegeven aan verschillende andere instanties, dit om de kans op succes te vergroten.
bertbibber

Berichtdoor bertbibber » ma dec 29, 2003 6:04 pm

hallo allemaal,
ff een oproep: sinds vandaag is er hier weer een vondelingetje, we hebben haar voorlopig Marce genoemd.
ze werd gevonden kort bij de grote ring van Hasselt, 4 dagen geleden.
de (ongetwijfeld goedbedoelende) vinders, hebben haar 3 dagen op brooddieet gezet, dus nu is het dringend tijd voor r om lekker op te knappen... Als ze dat achter de rug heeft, zou ik graag starten met een nieuw huisje voor haar te vinden. MAAR ik weet nog niet zeker of Marce een ontsnappertje of een verschoppelingetje is. Aan haar recordbrekende lange nageltjes te zien is ze het 2de, maar ze is wel lief en zindelijk, dus dat doet me weer twijfelen.
Dus wie weet, is er iemand heel erg ongelukkig op het moment. Ze is in ieder geval niet van iemand uit de buurt waar ze is gevonden, en bij 1 dierenwinkel in Hasselt is ook al gevraagd of ze niet van een vermist fretje wisten. (niet dus,en de andere doen we morgen).
Dussss eigenlijk het volgende: moest er iemand gehoord hebben van n vermist fretje in de buurt van Hasselt, laat het ons aub weten, via deze lijst die ik in de gaten ga houden of even privé.

groetjes, Veerle en de huppelknuppeltjes

Terug naar “Lost and Found (verloren/gevonden fretjes)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten