Albinofret verloren

Is je lieveling de deur uit gelopen? Of vond je vandaag plots een fretje aan je achterdeur? Plaats het op dit forum. Vermeld duidelijk het signalement en je eigen coördinaten, zodat anderen je zo snel mogelijk kunnen contacteren. Elk signalement wordt door de moderators doorgegeven aan verschillende andere instanties, dit om de kans op succes te vergroten.
Kelly Stark
Berichten: 9
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:35 pm

Berichtdoor Kelly Stark » wo jul 12, 2006 11:09 am

Dag iedereen,

Onze Pollux, mannetjes albino is gisteren ontsnapt. Hij was aan het spelen tussen 9 en half 1 's nachts en wij zaten buiten. Toen we terug kwamen, was hij weg... Alles is afgezet maar hij heeft een stuk uit de vliegenhor gebeten!

Wij wonen in Berendrecht, 2040 antwerpen. Als iemand hem ziet willen jullie dan contact opnemen? 0477 67 33 66 of 0476 72 75 41 We aan het zoeken geweest tot 3 uur vannacht en vanmorgen ook al weer. Maar geen resultaat. Voorlopig blijven we met de snoeppot rammelen en steken we overal een flyer in de bus...

Willen jullie duimen?

Groetjes Kelly
Mama van Max, Castor en Pollux (mijn fretjes, Sammeke, slaap zacht mijn lieve prutsie) en Minnie en Cooper (mijn katten)

Snoopyke

Berichtdoor Snoopyke » wo jul 12, 2006 12:05 pm

Hopelijk vinden jullie hem heel snel terug.
Succes ermee !!!

TheSweetRachel

Berichtdoor TheSweetRachel » wo jul 12, 2006 12:15 pm

Veel succes met de zoektocht, hoop van harte dat je hem terug mag vinden. Met dit weer zeker onder tuinhuizen en zo gaan kijken....

LadyWolf

Berichtdoor LadyWolf » wo jul 12, 2006 5:03 pm

Veel succes met je zoektocht

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » wo jul 12, 2006 5:49 pm

hoi
veel succes met de zoektocht kan er van mee spreken
hier ook 1 door vliegenraam gebeten en verdwenen....
tis een echte ramp
als ik iets hoor weet ik u te vinden
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » wo jul 12, 2006 6:42 pm

iedereen me vliegegaas als de bliksem naar de winkel om nertsegaas om ervoor te spannen dan kunne ze ni erdoor bijten.

een spijtige zaak en ik weet maar al te goed da ge ogen in u gat moet hebben en een ongeluk maar al te snel gebeurd is ~_~

veel sucess alle 2
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

karendeclercq2001
Berichten: 178
Lid geworden op: di okt 11, 2005 8:39 pm
Contacteer:

Berichtdoor karendeclercq2001 » wo jul 12, 2006 7:35 pm

Wij duimen ook!!

Wendy-ke

Berichtdoor Wendy-ke » wo jul 12, 2006 9:22 pm

Veel succes alle 2, ik duim met jullie mee en hoop dat jullie ze terugvinden!
Geef de moed niet op!!!

mammon

Berichtdoor mammon » wo jul 12, 2006 9:28 pm

hopelijk vind je hem snel terug

Kelly Stark
Berichten: 9
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:35 pm

Berichtdoor Kelly Stark » do jul 13, 2006 9:50 am

Ik heb hem terug!!!!! :) Ik ben zoooo gelukkig. We waren net klaar met het afprinten van 500 affiches en flyers toen er iemand aan de deur kwam bellen. Hij had het gehoord via via de buurkinderen hun vriendjes. Hij zat inderdaad onder het tuinhuis 100 meter verderop. Hij was aan het spelen met de hond :) Hoe vaak we niet 's nachts en 's morgens met een rammelende snoeppot voorbij gegaan zijn :) en hij maar spelen met die hond...

Enfin, ik heb hem terug :) Hij is heel moe maar vanmorgen was hij al wat actiever :) Ik ga inderdaad eens nadenken over nertsengaas. Waar kan ik dat kopen? En kunnen hier de vliegen door of moet ik het er dubbel voorspannen?

Bedankt om mee te duimen :)
Groetjes Kelly
Mama van Max, Castor en Pollux (mijn fretjes, Sammeke, slaap zacht mijn lieve prutsie) en Minnie en Cooper (mijn katten)

mammon

Berichtdoor mammon » do jul 13, 2006 10:22 am

ik ben heeeellij voor u dat je hem terug hebt

Snoopyke

Berichtdoor Snoopyke » do jul 13, 2006 10:33 am

Oef!!! Gelukkig heb je hem terug :)

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » do jul 13, 2006 10:42 am

nertsegaas houd idd geen vliegen tegen het lijkt op kippegaas maar dan steviger, ge kunt het kopen in een doe het zelf zaak bvb gamma ofzo. span het gewoon voor u vliegegaas dat de vliegen buitehoud en het nertsegaas houd de fret dan binnen. is er ook een slot op de vliegedeur? ik zou ook er dan een paar sloten aangangen vooral vanonder zodat ze het niet kunne openduwen ofzo.
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

TheSweetRachel

Berichtdoor TheSweetRachel » do jul 13, 2006 11:17 am

Ben ook in de wolken dat je fret terug is.....
Amai zeg, kweet hoe je dan door je dak gaat als je ontdekt dat je pluisbol opeens verdwenen is en het hazepad verkozen heeft.
Eind goed, al goed, en nu als de bliksem naar de Doe-het-zelf zaak!!!!

gupke
Berichten: 9
Lid geworden op: do jun 01, 2006 12:22 pm

Berichtdoor gupke » do jul 13, 2006 11:38 am

Amai dat moeten zenuwslopende uren geweest zijn !
Blij dat je hem terug hebt !
Weet er iemand of het beestje van Dai al terecht is ?
Groetjes van Gupke en mokjes van Bubbles, Pebbles, Squid, Ginger, Sidney en BamBam.

LadyWolf

Berichtdoor LadyWolf » do jul 13, 2006 12:25 pm

Super dat je hem terug hebt.
Verwen hem maar eens goed ;)

Kelly Stark
Berichten: 9
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:35 pm

Berichtdoor Kelly Stark » do jul 13, 2006 1:36 pm

Ja Dai, weet jij al iets meer? Hoe lang is hij of zij al weg? Goh, weet echt hoe je je moet voelen... Verschrikkelijk he.
Maar 't is goed weer, mensen komen buiten en zien het fretje sneller dan in de winter of zo.

Ik heb op mijn affiche gezet dat hij niet bijt, heel belangrijk want de man die hem gevonden had, dierf hem niet pakken...
Mama van Max, Castor en Pollux (mijn fretjes, Sammeke, slaap zacht mijn lieve prutsie) en Minnie en Cooper (mijn katten)

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » vr jul 14, 2006 8:30 pm

hoi
hier nog geen nieuws....triestige zaak
dat van dat bijte staat er ook op
nu we kruisen nog even ons pootjes mss komt ze uit??
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Kelly Stark
Berichten: 9
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:35 pm

Berichtdoor Kelly Stark » ma jul 31, 2006 9:47 am

Hoi Dai,

En nog nieuws? Sorry dat ik niet eerder informeerde maar vakantie gehad en thuis geen internet.
Niet da ik ni hard moet werken hoor :)

Groetjes Kelly
Mama van Max, Castor en Pollux (mijn fretjes, Sammeke, slaap zacht mijn lieve prutsie) en Minnie en Cooper (mijn katten)

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » ma jul 31, 2006 8:23 pm

hoi
ja ondertussen is het fretje weer gevonden biuten enkele vlooien en teken was ze in orde zelfs niet er mager!!
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Kelly Stark
Berichten: 9
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:35 pm

Berichtdoor Kelly Stark » di aug 01, 2006 11:00 am

Super!!!
Mama van Max, Castor en Pollux (mijn fretjes, Sammeke, slaap zacht mijn lieve prutsie) en Minnie en Cooper (mijn katten)

Lies
Berichten: 109
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 3:22 pm

Berichtdoor Lies » di aug 01, 2006 11:17 am

amai, enkel verhalen met een goeie afloop hier!! super!! veel plezier met jullie schatten!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di aug 01, 2006 10:54 pm

En dat ben je ons niet komen vertellen!!! Zèèèèèèèèèg, en ik vond het al zo erg dat we niets meer hoorden!! Maar oef, eind goed, al goed!! Afbeelding
Afbeelding


Terug naar “Lost and Found (verloren/gevonden fretjes)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten