Verloren Niki

Is je lieveling de deur uit gelopen? Of vond je vandaag plots een fretje aan je achterdeur? Plaats het op dit forum. Vermeld duidelijk het signalement en je eigen coördinaten, zodat anderen je zo snel mogelijk kunnen contacteren. Elk signalement wordt door de moderators doorgegeven aan verschillende andere instanties, dit om de kans op succes te vergroten.
sasch
Berichten: 0
Lid geworden op: vr okt 27, 2006 1:06 pm

Berichtdoor sasch » ma okt 30, 2006 10:14 am

Kan iemand mij de richtlijnen doorgeven waar ik naartoe moet voor het gebruik van de dienst "ferret search",we hebben zelf wel al enkele afiches aangemaakt en rondgedregen maar tot nu nog enkel resultaat bereikt,het is nu ondertussen wel al een 5tal dagen geleden dat we onze niki kwijtgeraakt zijn,misschien is het nog niet te laat?
William.

kenny V.
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 2:12 pm
Contacteer:

Berichtdoor kenny V. » ma okt 30, 2006 10:28 am

Ik hoop dat jullie hem snel vinden . Ivm de richtlijnen kan ik jullieniet helpen. Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit voorgehad.
Groetjes,
Kenny & de fretjes Blanchke, Sandy, Betsy, Kaneeltje & Max

http://www.kennyv.be

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma okt 30, 2006 12:19 pm

William, ik weet niet juist hoe dat werkt, maar bel zo snel mogelijk naar Els of Alwin. Het nummer 015/55.53.86 Die kunnen je verder helpen. En als dat niet zou lukken (als ze niet thuis zijn ofzo), dit is het nummer van onze voorzitter Hans Van Gool, die is normaal gezien wel te bereiken overdag : 0495/28.63.28

We duimen mee met handen en voeten. Heb je echt alles in huis afgezocht? En was er volgens jou kans dat ze buiten geraakt is? Blijven zoeken en vooral ook gaan rondvragen of je in de tuinen van de buren ook eens mag rondkijken. Ze kan ook daar onder een tuinhuisje gekropen zijn hé, dat is wat ze nl meestal doen. Ze zoeken echt de warmte op, het is voor haar nu ook koud buiten 's nachts. Als je nog vragen hebt, niet mee wachten hé? We kunnen nu wel niet veel doen van op afstand, maar als er iets is wat we wél kunnen, doen we dat ook hoor!! Heel veel succes!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Niwla
Berichten: 105
Lid geworden op: di jul 08, 2003 8:48 pm
Contacteer:

Berichtdoor Niwla » ma okt 30, 2006 12:24 pm

Enkel Hans Van Gool, die is normaal gezien wel te bereiken overdag : 0495/28.63.28 kan je hiermee verderhelpen. Els of Alwin bellen heeft geen nut, zij verbinden je enkle door naar Hans. Sorry.

groetjes,
Alwin

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » ma okt 30, 2006 1:11 pm

Beste Sasch,

Vooraleerst, sorry dat ik je niet te woord kon staan toen je belde.

Geef ons alle info door betreffende jezelf

Naam
Adres
telefoon
fax
gsm
E-mailadres

over het fretje

naam
kleur
geslacht
leeftijd
karakter

geef ook aan of ze bv een halsbandje droeg, en stukje tand mist, of iets anders specifieks.
Verder geef je ons ook het tijdstip en locatie van verdwijnen door.
Al deze gegevens zend je naar info@defrettenark.be
Je zal dan zo snel mogelijk een affiche doorgemaild krijgen met al deze en onze eigen gegevens. Deze affiches kunnen dan door jou zo veel als nodig afgedrukt worden en verspreid. We zullen ook onze leden in de omtrek op de hoogte brengen en vragen om mee uit te kijken.

Hoe sneller jij reageert, hoe sneller we je kunnen helpen ...
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...


Terug naar “Lost and Found (verloren/gevonden fretjes)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten