HEEEELP ECHT BELANGRIJK

Is je lieveling de deur uit gelopen? Of vond je vandaag plots een fretje aan je achterdeur? Plaats het op dit forum. Vermeld duidelijk het signalement en je eigen coördinaten, zodat anderen je zo snel mogelijk kunnen contacteren. Elk signalement wordt door de moderators doorgegeven aan verschillende andere instanties, dit om de kans op succes te vergroten.
Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » zo sep 07, 2008 4:59 am

Toen ik hiernet van de BBQ thuiskwam en mijn fretjes in de kooi stak :( Zag ik datr mijn Twisterke ontbrak in de carrier we hebben hier heel de tijd alles onderzocht en ze is nergens te vinden :( Het gaat om een sandy-moer van 3 maanden oud die de grootte heeft van een fret van 5-6 weken :( Indien iemand ze gezie heeft of per ongeluk heeft meegenomen laat het me aub weten

Ik ben echt gehecht aan mijn containefretje :( :( :( :( :(

mijn nr 0476/05.08.36
mail; speedjeeuh@hotmail.com
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » zo sep 07, 2008 9:10 am

Ook wij hebben je boodschap ontvangen en zullen binnen een klein uurtje weer ter plaatse zijn in Mechelen, we houden daar alleszins onze ogen open.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » zo sep 07, 2008 10:40 am

is ze nu uitgekomen?
d
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » zo sep 07, 2008 11:46 am

hmm , dat is minder

zat twister appart in een carrier ?

wij hebben niet teveel of teweinig fret mee in ieder geval ...

met veel hoop op goede afloop

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » zo sep 07, 2008 12:22 pm

Ai Angelke toch!!!!
Hoe rot man! Ik heb in ieder geval maar twee fretjes mee naar huis genomen.
Kan je dus ni helpen ! sorry :(
Veel geluk nog met het zoeken!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » zo sep 07, 2008 12:28 pm

Virginie, ik heb je net gebeld, maar je nam niet op, dus kom ik het hier even vragen. Kan die kleine pruts niet door de tralies van je carrier uitgekropen zijn?? Waar heb je haar het laatst gezien? Je hebt haar binnen in 't Kasteel nog even aan mij gegeven, heb je haar daarna terug in de carrier gezet? Ze is echt wel piepklein, hé, als ik zie hoe ze hier soms door die tralies geraken, zou me dat niks verbazen.

Heb je er al aan gedacht om zelf terug te rijden naar Tivoli? Als ze daar uit die carrier moet geraakt zijn, is ze waarschijnlijk richting keuken ofzo getrokken, of naar de toiletten. Als je zelf gaat kijken heb je mss kans dat ze op je stem reageert. Zelf heb je ook tijd om te zoeken, de mensen ginder gaan alleen maar iets zien als ze per ongeluk ergens zichtbaar zit, want die zijn aan 't werk, hé?

Heb je ook al eens heel goed in jullie auto gekeken? Wanneer heb je eigenlijk vastgesteld dat ze er niet bij was? Stond jullie carrier toen mss al even binnen in huis? Want dan zijn dat allemaal plaatsen waar ze mogelijk rondloopt, hé? Ik zou alleszins heel goed kijken of je nergens een verdwaald frettenhoopje tegenkomt, dan kan je vermoeden dat ze daar gepasseerd is, hé.

Verdorie Virginie, ik vind het echt erg dat ik zover van Mechelen woon, anders ging ik meezoeken, maar in hemelsnaam, zoek haar echt overal, fretjes kunnen zo vast slapen dat ze niet eens horen als er op hun geroepen wordt. Het is te hopen dat Twister honger krijgt en ergens uitkomt op zoek naar eten. Heel veel succes en hou me aub op de hoogte, hé?
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » zo sep 07, 2008 2:13 pm

en????? al terecht?

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » zo sep 07, 2008 2:21 pm

had er ook maar 5 bij... heb voor zeker te zijn effe gekeken..
denk ook uit kooi gekropen...of toch niet gestolen???
d
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » zo sep 07, 2008 2:30 pm

aan dat gestolen heb ik ook al gedacht majah... hoop van harte dat het dat niet is, want vrees dat de kans dan klein is dat hij nog terecht komt...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » zo sep 07, 2008 2:54 pm

Wie zou dat nu doen? We kennen mekaar allemaal en vertrouwen mekaar toch, niet? Iedereen zei gisteren wel van "ik steek dat prutske in mijn handtas", maar wie meent dat nu? Er waren alleen maar frettenliefhebbers daar, wij weten allemaal wat onze fret voor ons betekent, dat doe je toch niemand aan??

Virginie, waarom heb je toch niet dadelijk alarm geslaan toen je terug thuis was?? Wij hebben daar nog een hele tijd met z'n velen gewerkt en gebabbeld achteraf, dan hadden we al op zoek kunnen gaan. Heb je ondertussen eventueel Tivoli al gebeld om te vragen om binnen uit te kijken naar haar?? Bij wie zat Twister eigenlijk samen in de carrier?? Als, ik zeg duidelijk àls iemand dat kleintje eruit had willen halen, had die dan van één van de anderen geen hap gekregen?? Als je almaar ziet hoe Hooligan reageert als je in de carrier bij hem en Terror komt!!!

Als Twister uit de carrier is geraakt, denk ik ook niet dat ze een andere carrier is ingekropen, dat had dan waarschijnlijk toch reactie gegeven bij de andere fretjes waar ze eventueel bijkroop, dus dan hadden jullie wel iets geroken of gehoord, denk ik. Mijn carriers stonden eerst buiten en dan in de auto, daar kon ze al niet inkruipen, al zouden zelfs mijn mannen dan toch gereageerd hebben, dus die theorie kan je ook al zo goed als uitsluiten. Volgens mij is ze echt op één of andere manier weggeraakt en houdt ze zich ergens schuil voor 't moment of ligt ze gewoon in één of ander hoekje te slapen. De moed niet opgeven hé Angelke, blijven zoeken!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » zo sep 07, 2008 4:03 pm

Ai das erg, ik ben ook thuis gekomen met 2 fretjes hopelijk heb je haar snel terug! :(
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » zo sep 07, 2008 4:11 pm

margit, ik bedoel dat niet slecht hoor, ik weet niet of het enkel de gebruikelijke leden waren van de frettenark, of er nog ander "onbekend" volk bij was ook...

ik moest denken aan hetgeen hans zei op een speelnamiddag, hij zei een verhaal van dat een aantal jaren terug in holland al ik me niet vergis, een fretje gewoon is meegegraaid uit de speeltuin... (en dat dat de reden was waarom mensen hun handen niet in de speeltuin mochten steken)...

als het enkel mensen van het forum zijn is de optie diefstal natuurlijk uitgesloten!
zijn er mensen die morgen nog gaan zoeken?

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » zo sep 07, 2008 4:19 pm

je bent tegen bull gezegt da je nog uitging na de bbq is ze in de auto ni losgebroken
en waarom heb je zo lang gewacht om het te melden???
je was denk ik om 23u weg en je zet je oproep maar pas om 5u s morgens ~0 dit vind ik raar!!!
moest ik weten da mijn fretje ontsnapt was was ik allang aan het zoeken geslagen of mensen opgebelt...
ik vind het erg voor het fretje...
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » zo sep 07, 2008 4:41 pm

Wij zijn inderdaad nog iets gaan drinken na da bbq.
Nu is mijn madam Twister wel terecht ze is blijkbaar hier in huis in de salon uit de carrier geraakt. Mijn moeder heeft ze rond de middag gevonden maar ik was niet thuis want we zijn hier onmiddelijk alarm gaan slaan bij de politie de asielen brieven bij DA's in de bus gestoken enzoverder. Toen ik thuiskwam had ons moeder ons twister in haar handen... Sorry dat ik het nu pas meld maar eerder is het niet gelukt.
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » zo sep 07, 2008 4:42 pm

Twister is terèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèècht!!!!!!!!! Afbeelding Afbeelding

Oh jongens, ik ben zo opgelucht, Virginie liet me net weten dat haar prutsemieke gevonden is!! De rest laat ik haar vertellen, maar vermits ik weet dat iedereen hier echt mee meeleeft uit angst dat dat kleine ding iets overkomen kon, wil ik toch even mijn opluchting van de daken schreeuwen!!! :D

Welkom terug thuis, Twistertje!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » zo sep 07, 2008 4:43 pm

Aha, toch minuutje te laat maar even opgelucht!! :P :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » zo sep 07, 2008 4:59 pm

%) ~z~
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » zo sep 07, 2008 5:55 pm

gelukkig was de paniek niet nodig en is ze thuis ontsnapt uit de carrier , maar nu weet je dat ze het kan dus volgende uitstap opletten geblazen en eventueel andere carrier aanschaffen voor zo'n prutsemieke
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » zo sep 07, 2008 11:20 pm

idd onze kleine pruts is wss onder in de zetel gekropen wij hebben een zetel waar ze in kunnen daar kunnen wij niet kijken natuurlijk . Echt sorry dat ik jullie ongerust heb gemaakt maar was hier echt paniek
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » ma jul 13, 2009 5:42 pm

Origineel gepost door Angelke

Toen ik hiernet van de BBQ thuiskwam en mijn fretjes in de kooi stak :( Zag ik datr mijn Twisterke ontbrak in de carrier we hebben hier heel de tijd alles onderzocht en ze is nergens te vinden :( Het gaat om een sandy-moer van 3 maanden oud die de grootte heeft van een fret van 5-6 weken :( Indien iemand ze gezie heeft of per ongeluk heeft meegenomen laat het me aub weten

Ik ben echt gehecht aan mijn containefretje :( :( :( :( :(

mijn nr 0476/05.08.36
mail; speedjeeuh@hotmail.com
speedje? zijde gy da? lol
tis geitj, van op msn :P ben al dagen aant zagen ovr mijne fret :P
zijde d'n uwe kwijt :s

nvm, ge hebt hem blijkbaar al gevonden lolz, wel tof dak je hier tegenkom :D

[Gewijzigd door Buda op 2009-07-13 17:46:23]
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012


Terug naar “Lost and Found (verloren/gevonden fretjes)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten