HELP OTJE IS WEG!!!

Is je lieveling de deur uit gelopen? Of vond je vandaag plots een fretje aan je achterdeur? Plaats het op dit forum. Vermeld duidelijk het signalement en je eigen coördinaten, zodat anderen je zo snel mogelijk kunnen contacteren. Elk signalement wordt door de moderators doorgegeven aan verschillende andere instanties, dit om de kans op succes te vergroten.
Lisbeth

Berichtdoor Lisbeth » vr jun 11, 2004 10:22 am

Hallo iedereen,

Wij zijn sinds vorige vrijdag onze fret Otje kwijt ~_~ , ze zat bij ons los in de garage, we hebben daar alles al afgezocht maar ze is niet te vinden!
Mijn monstertje van een zusje heeft haar vrijdag nadat ze met ons had gespeeld terug in de garage gezet, maar ze heeft ze niet in haar kooi gezet maar op de ladder die naar de zolder gaat (deze is van de bovenbuurvrouw) ze is de ladder voor een stuk omhoog gegaan zegd mijn zusje verder weet ze niks meer want dan is het monstertje terug naar binnen gegaan! Dus nu is ons Otje weg en waarschijnlijk is ze zelfs niet meer in het huis want ze is zelfs haar lievelingseten niet komen opeten! En er zijn op zolder gaten die groot genoeg zijn voor haar om door te komen, we hebben ook al eens in de buurt rondgekeken maar niks gevonden! Als iemand haar gezien heeft of gevonden heeft laat het ons dan aub weten want we missen haar ontzettend!!! Ze heeft een chocolade kleur met lichtere stukken in en een creme kleurig buikje!!
!@#$ !@#$

Groetjes
Lisbeth

veerle

Berichtdoor veerle » vr jun 11, 2004 3:05 pm

hoi Lisbeth,
heb je affiches opgehangen in je buurt? het kan ook helpen als je dit doorgeeft aan dierenartsen en dierenwinkels in je buurt. En dan natuurlijk aan de frettenverenigingen (bij deze hou ik m'n oogjes open voor je) en de dierenopvangen .
verder zou ik eens rondvragen in je straat en buurt, als ze door niemand is opgevangen maakt ze niet veel kans. het is wel alweer een week geleden maar het kan helpen om slaaplappen en hangmatjes in een carrier kortbij je huis te zetten. en natuurlijk r eten . Misschien is het toch nog niet te laat, je kan maar proberen eh!
Heb je misschien een beschrijving van haar buiten haar kleur? gewicht, foto, ze is wel gecastreerd toch?
Veel sterkte in ieder geval en nog succes !!
groetjes, veerle

Lisbeth

Berichtdoor Lisbeth » vr jun 11, 2004 3:11 pm

Hoi Veerle,

We hebben haar kooi al buiten gezet en haar eten, maar de katten uit de buurt zijn er met gaan lopen, ben zo straks nog eens gaan rond horen maar niemand heeft haar gezien, dierenwinkels zijn hier in het dorp niet dus daar moet ik al niet gaan horen, achter ons huis zijn weilanden en velden en daar zat laatst een marter weet niet of die van fretten houden, ik ben aan het kijken voor een foto van haar vanaf het moment dat ik of mama er 1 gevonden hebben laat ik je wat weten!
Nee ze was niet gecastreerd!

Groetjes

Lisbeth

veerle

Berichtdoor veerle » vr jun 11, 2004 3:15 pm

och gut och gut het arme diertje ~_~
nu ja je weet maar nooit he en ik vraag es rond..
hoe oud was ze dan dat ze (nog) niet gecastreerd was? das heel erg ongezond voor een vrouwtje hoor, kunnen ze van doodgaan :?
groetjes, Veerle

Lisbeth

Berichtdoor Lisbeth » vr jun 11, 2004 3:59 pm

Hoi veerle,

Ze ging 1 jaar worden in augustus, denk dat we ze niet meer gaan vinden !@#$ want ze is nu al een tijdje weg! Hoop van wel maar denk dat de kans klein is, ik ben ook geen klein kind meer dus ik weet ook dat de kans dat we ze nog gaan vinden heel klein is, daarom ben ik ( met de toestemming van mama opzoek naar nieuwe fretjes )

Groetjes

Lisbeth

Lisbeth

Berichtdoor Lisbeth » za jul 10, 2004 9:35 am

otje is weer dus deze mag dicht!

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » za jul 10, 2004 2:15 pm

Gelukkig.


Terug naar “Lost and Found (verloren/gevonden fretjes)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten