Tarzan is vermist

Is je lieveling de deur uit gelopen? Of vond je vandaag plots een fretje aan je achterdeur? Plaats het op dit forum. Vermeld duidelijk het signalement en je eigen coördinaten, zodat anderen je zo snel mogelijk kunnen contacteren. Elk signalement wordt door de moderators doorgegeven aan verschillende andere instanties, dit om de kans op succes te vergroten.
Kaat
Berichten: 0
Lid geworden op: wo aug 25, 2004 1:59 pm

Berichtdoor Kaat » wo aug 25, 2004 2:11 pm

Dag iedereen,

Op 3 augustus in ons fretje een wandelingetje gaan maken en niet meer teruggekeerd. Hij deed het wel vaker maar nadat hij goeiedag was gaan zeggen bij de buren kwam hij terug. Nu niet meer dus.
Na 3 weken hoop mijn dochtertje van 12 dat hij op een goeie morgen toch weer voor de deur staat. Zelfs onze hond mist hem verschrikkelijk. Ik heb navraag gedaan bij de politie, dierenkliniek en dierenasiel maar niemand heeft hem gevonden.
Zou kunnen dat wandelaars hem hebben opgepakt en meegenomen.
Heeft iemand onze Tarzan gezien (wildkleurig rammetje van amper 4 mnd), geeft aub een seintje dan is iedereen terug gelukkig.

Bedankt ! :)

Bella
Berichten: 0
Lid geworden op: di aug 03, 2004 1:52 pm

Berichtdoor Bella » wo aug 25, 2004 2:22 pm

Veel sterkte !!!
Groetjes Bella

bertbibber

Berichtdoor bertbibber » wo aug 25, 2004 5:19 pm

Hey kaat,

Ik hoop dat je Tarzan snel terug vind. Als je help wilt voor de zoektocht neem dan gerust contact op 015/ 34.63.28

groetjes

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » do aug 26, 2004 11:10 pm

hoi
ik wens jullie veel sterkte

gr dai
~_~

Lisbeth

Berichtdoor Lisbeth » vr sep 03, 2004 12:44 pm

Sorry Kaat was te vlug had dit nog niet gelezen, maar neem gerust nog contact op met de boswachter!!! die komt op plaatsen waar andere mensen niet komen!!

Groetjes

Ilse

Kaat
Berichten: 0
Lid geworden op: wo aug 25, 2004 1:59 pm

Berichtdoor Kaat » zo sep 05, 2004 12:12 pm

Niet erg hoor Ilse, ik zal je wijze raad in alle geval proberen op te volgen ... eerste die boswachter nog zien te vinden natuurlijk !! ;)

Groetjes,
Kaat :)

Kaat
Berichten: 0
Lid geworden op: wo aug 25, 2004 1:59 pm

Berichtdoor Kaat » zo sep 26, 2004 12:34 pm

Hallo,

Na bijna 2 maanden is onze Tarzan terecht :). Wel met de nodige commotie want hij heeft een ware slachtpartij aangericht in ons kippenhok !@#$ . Da's natuurlijk minder aangenaam. Eerst had ik hem nog niet opgemerkt want ik was drukdoende bezig met te onderzoeken wat er in godsnaam met onze dieren was gebeurd. Alle koppen waren stukgebeten. Ineens hoor ik een kattenbelletje rammelen en uit het niets komt een fretje opduiken. Ons fretje ?? Hij kwam onmiddellijk af, snuffelde aan mijn handen, aan onze hond en ik kon hem oppakken zonder gebeten te worden. Ik had de indruk dat hij de geuren herkende. Heb mijn dochtertje erbij gehaald die stande péde haar vriendinnetje optrommelde. Ja, ja, het was onze Tarzan (gecheckt adhv foto's) : veel groter en dikker dan 2 maand geleden. Dan is hij destijds toch door iemand anders gevonden en verzorgd. Hij heeft zelfs een halsbandje gekregen. Enfin, al goed, eind goed ?! Met dubbele gevoelens. De ravage in het kippenhok overschaduwt zijn thuiskomst enigzins.

Hij is terecht, we zullen zijn ontsnappingspogingen goed in het oog houden, dus deze tetter mag afgesloten worden.

Groetjes en nog veel succes met je site en bedankt aan allen die ons gesteund hebben.
Kaat, Michelle & Tarzan.

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » zo sep 26, 2004 1:41 pm

Wat een goed nieuws zeg. Je hebt echt mazzel gehad. Houdt hem maar goed in de gaten nu.


Terug naar “Lost and Found (verloren/gevonden fretjes)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten