droopy gent/dendermonde/enz..

U was in een bepaalde dierenzaak en u zag dat het goed was, of juist niet. Zet het hier zodat andere mensen de goede winkelier kunnen belonen met een bezoek of gewaarschuwd worden voor de wanpraktijken van de "SLECHTE" winkelier. Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de winkel !!!
Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

droopy gent/dendermonde/enz..

Berichtdoor Buda » do mei 17, 2012 6:49 pm

http://www.dedierenwinkel.be/
dierenwinkel droopy, gent, dendermonde en nog andere locaties.

stond ik vandaag met een vriendin die voor haar hondje aan't shoppen. ik intussen een buis voor buda gekocht doorzichtig enzo, zeer leuk.
stonden aan de kassa, was een madam utileg aan't geven over weet'k veel wat het ook weer was.

enfin, ik wil mijn buis betalen, tgaat ineens over fretten 'is da voor uwe fret' kzeg 'jaja, vinden ze plezant he, kezg jullie hebben er vroeger toch ook nog gehad he?'
'ja, overlaatst, we hebben ze in't veld laten lopen, den baas werd er zot van, nu is't enkel nog op bestelling als ze ze zeker komen halen' met gegrit en gelach..

pupkes van 12 weken!

ik kreeg ne waas voor m'n geest, stond ter plekke te pruttelen van't koken, moest m'n buis nog niet betaald geweest zijn, khad ze naar hunne kop gesmeten en ben witheet naar buiten gemarcheerd....

De DEGOUTANTE manier, waarop dat mens dat zei, in haar marginaal gents accent,terwijl er een zwangere maltezer rondliep waarvoor ze zoveel 'zorg' voorspeelde... maakte mij ter plekke kotsmisselijk, kon niet snel genoeg buiten zijn.... daar zet ik geen voet meer binnen :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Zo mensen moesten ze aan handen, voeten en smoel binden en zelf in't veld smijten!
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: droopy gent/dendermonde/enz..

Berichtdoor jeanine » do mei 17, 2012 8:03 pm

Misschien zijn het deze ;)http://www.dedierenwinkel.be/Webshop.as ... uct=767336 Men gaf er wel uitleg over op de website.
http://www.dedierenwinkel.be/Webshop.as ... cat=131592
Dat is de manier om te zorgen dat de opvangen overvol komen te zitten en mensen met een gevonden fret opgescheept worden. :do:
Vroeger had ik een afspraak met dierenwinkel Provoost in Gent, als er vraag naar fretjes was gaven ze mijn telefoonnr. door en verwees ik dan naar de opvang. :)
Laatst gewijzigd door jeanine op do mei 17, 2012 8:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Re: droopy gent/dendermonde/enz..

Berichtdoor Buda » do mei 17, 2012 8:05 pm

Waarschijnlijk, tis een schande, ik was pisnijdig :s
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Claudia
Berichten: 0
Lid geworden op: di dec 27, 2011 3:38 pm
Locatie: grembergen (dendermonde)

Re: droopy gent/dendermonde/enz..

Berichtdoor Claudia » do mei 17, 2012 9:09 pm

Da zal claudine dan toch ni weten van in deiremonde ze want da zou ni goe kome zei zkr van

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Re: droopy gent/dendermonde/enz..

Berichtdoor Buda » do mei 17, 2012 10:08 pm

tjah, underen baas hier in lochristi werd er blijkbaar gek van en een met kort haar, die heel de tijd achter lela riep (hond) of wat was het, die zei platweg, we hebben der just 2 int veld laten lopen, hij werd er zot van.. ze vond het precies nog grappig ook, ik draaide stillekes binnenstebuiten, kwas misselijk van nijdigheid, das alsof dat ze zeggen dat ze mijn huisdier in't veld zouden zetten toen'm nog mr 12 weken was ofzo. 'k eet die trien op :evil:
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Claudia
Berichten: 0
Lid geworden op: di dec 27, 2011 3:38 pm
Locatie: grembergen (dendermonde)

Re: droopy gent/dendermonde/enz..

Berichtdoor Claudia » do mei 17, 2012 10:40 pm

Das eure vent da ginder staat. Ma kemt er al late weten want me zulke dingen kan die wel ni lachen ze. Zij staat i in Grembergen dus dij weet ni wa er ginder gebeurd. Ma das idd wel ni kunnen ze. Oe kunde het zelfs over u hart krijgen :(

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Re: droopy gent/dendermonde/enz..

Berichtdoor Buda » do mei 17, 2012 10:44 pm

ik werd er echt ziek van, kan der nog neit over, geen voet zet'k daar nog binnen..
tis een regelrechte schande.. en schaamteloos voor alle klanten geeft ze zoiets te melden, ziek vind ik dat dan
en razend word ik ervan :evil:
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: droopy gent/dendermonde/enz..

Berichtdoor jeanine » vr mei 18, 2012 4:45 pm

De informatie op de website leek me dik in orde te zijn, dit zou je dus niet verwachten. :roll:
Afbeelding

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Re: droopy gent/dendermonde/enz..

Berichtdoor daikiri » vr mei 18, 2012 8:32 pm

sommige winkels mogen ze echt in brand steken van mij...
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Re: droopy gent/dendermonde/enz..

Berichtdoor Buda » ma mei 21, 2012 3:01 pm

idd jeanine, en i second that, daikiri!
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Droopy Grembergen
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mei 30, 2012 10:06 am

Re: droopy gent/dendermonde/enz..

Berichtdoor Droopy Grembergen » wo mei 30, 2012 10:22 am

Ik als eigenaar van Dierenspeciaalzaak Droopy Lochristi en Grembergen zou mij willen excuseren voor een spijtig voorval van één van mijn medewerkers in Lochristi. Daarbij nodig ik de persoon in kwestie uit voor een gesprek te Lochristi, zodat wij weten over welke medewerker het juist gaat en wij verdere maatregelingen kunnen treffen. Zodat niemand vals beschuldigd wordt. Nogmaals mijn excuses hiervoor.

Mvg,
Claudine
(Droopy's petshops)

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Re: droopy gent/dendermonde/enz..

Berichtdoor Buda » wo mei 30, 2012 10:40 am

Hier zou ik zeer graag op ingaan, ik was absoluut volledig van mijn melk.
Kan mij de mevrouw nog voorstellen, ze klonk er bijna trots op.
Voor mij is dat hetzelfde als zeggen dat ze het huisdier waar ik al 3 jaar met hart en ziel van hou, laten lopen op straat.
Er zijn altijd oplossingen, zelfs voor een dierenwinkel, maar blijkbaar werd de baas er gek van en hebben ze dat maar laten lopen in't veld,
zoiets zeg je al niet tegen klanten, lat staan klanten die eigenaar zijn van een fretje..
ik kwam nochtans graag naar de winkel, voor bijna alle benodigdheden.
maar nu kwam ik met een koude douche buiten..
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Droopy Grembergen
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mei 30, 2012 10:06 am

Re: droopy gent/dendermonde/enz..

Berichtdoor Droopy Grembergen » wo mei 30, 2012 5:01 pm

Hetgeen de medewerkster verteld is onzin. En ik betreur het na mij 18jaar met hart en ziel in te zetten voor mijn dieren dat zulke verhaaltjes worden verteld en dan nog door een medewerkster. Weet je toevallig de naam van de verkoopster of kan je een beschrijving geven? Dit zou ons alvast verder helpen. Nogmaals mijn excuses hiervoor. Ik vind dit zeer jammer...

Mvg,
Claudine

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Re: droopy gent/dendermonde/enz..

Berichtdoor Buda » wo mei 30, 2012 8:27 pm

kort haar, spreekt nogal plat vind ik, wat ouder al, was aan de toonbank, er was het jonge meisje met blondachtig krullig haar in ne staart, studente of beginner in elk geval want ze vroeg aan die vrouw of ze er konden bestellen, dus zij werkt er wel al ffkes. ze wist hoe het draait en ze riep de zwangere hond terug (lena) die naar buiten wou wandelen.
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Bregt
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 10, 2014 6:30 pm

Re: droopy gent/dendermonde/enz..

Berichtdoor Bregt » za mei 10, 2014 7:19 pm

Deze topic is nu al een tijdje oud, maar ik wil hier mijn eerder negatieve ervaring met deze winkel toch meedelen.
We hebben gisteren Droopy in Dendermonde bezocht omdat ze toch een mooi aanbod aan frettenspulletjes hebben en we tot nu toe tevreden waren over de winkel. Nu zagen we er een fretje in een hok zitten dat relatief goed was ingericht, kattenbak met houtkorrels, lekker warm dekentje, speeltentje met balletjes enz. Maar wat ons pijn deed om te zien was dat dit alles en in alle hoeken uitwerpselen zaten, het diertje had er natuurlijk al spelend ingestapt en heeft al doende de muren ook een andere kleur gegeven. Er was geen plek meer proper om te spelen of slapen. Zijn vacht was vuil en ook zijn drinkbakje was leeg.
Als we deze jongen zo zagen zitten wouden we hem natuurlijk direct kopen om hem zo vlug mogelijk uit die situatie te halen, maar voor je het weet zit er dan waarschijnlijk volgende week een nieuwe fret in zijn plaats... We zijn toch info gaan vragen aan de verkoopster maar veel meer dan de prijs kon ze niet zeggen. Geen idee of het een mannetje of vrouwtje was, geen idee of hij in orde was met vaccinaties, leeftijd of dergelijke... Ze is dit dan gaan vragen aan een collega, die het ook niet wist, maar zij is het fretje gaan 'optillen' om na te gaan of het een mannetje was of vrouwtje. Dit optillen was een hele gebeurtenis om het fretje eerst af te leiden door met een handschoen boven zijn hoofd te zwaaien en zo trachten zijn nekvel vast te nemen. Zo is het natuurlijk niet verwonderlijk dat het diertje bijt.
De twee verkoopsters hebben beiden toegegeven dat ze schrik hadden van het fretje, maar dat een collega van hen, die er juist die dag niet was, heel goed met hem overweg kon en hem zelfs een beetje vrijheid liet in de kamer achter de hokken bij het kuisen en dergelijke. De jongste verkoper zei ons dat ze die dag nog geen tijd heeft gehad om het hok te kuisen (we waren in de winkel rond 17-18u), maar de hokken met konijnen ed leken wel goed onderhouden. Ik vermoed eerder dat ze er schrik van heeft en gewoon in de kooi niet durft te gaan en ik vrees ervoor dat ze hiervoor wachten op hun collega die er geen probleem mee heeft. Aan de hoeveelheid uitwerpselen te oordelen, voor 1 fretje, was dit al langer dan 24u niet gekuist. Over de voeding kan ik niet veel kwijt, het waren brokjes, maar ze gaven wel snoepjes die normaal bedoeld zijn voor honden. Als ze echt schrik hebben, dat ze dan een paar goede handschoenen aandoen om het hok te kuisen, maar een dier in een dergelijke situatie huisvesten vind ik crimineel.

Ik dacht dat Droopy nu enkel fretjes verkocht op bestelling, spijtig genoeg is dit dus niet zo...

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Re: droopy gent/dendermonde/enz..

Berichtdoor Buda » do mar 05, 2015 7:53 pm

Vandaag toevallig nogmaals een discussie gehad met 'n medewerkster uit deze winkel via een facebookforum.
Beweren nu bij hoog en laag dat ze nooit fretten gehad hebben in de winkel, dat ze die enkel op bestelling 'leveren'.
Dat mijn verhaal uit mijn duim gezogen is..

Tuurlijk, zoveel fantasie heb ik wel en verveel me ook radeloos, dat ik neit beter te doen heb dan zulke dingen rond te bazuinen telkens ik de naam 'droopy' zie verschijnen..
:iws: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012


Terug naar “Dierenzaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten