dierenwinkel droopy, gent, dendermonde en nog andere locaties.
stond ik vandaag met een vriendin die voor haar hondje aan't shoppen. ik intussen een buis voor buda gekocht doorzichtig enzo, zeer leuk.
stonden aan de kassa, was een madam utileg aan't geven over weet'k veel wat het ook weer was.
enfin, ik wil mijn buis betalen, tgaat ineens over fretten 'is da voor uwe fret' kzeg 'jaja, vinden ze plezant he, kezg jullie hebben er vroeger toch ook nog gehad he?'
'ja, overlaatst, we hebben ze in't veld laten lopen, den baas werd er zot van, nu is't enkel nog op bestelling als ze ze zeker komen halen' met gegrit en gelach..
pupkes van 12 weken!
ik kreeg ne waas voor m'n geest, stond ter plekke te pruttelen van't koken, moest m'n buis nog niet betaald geweest zijn, khad ze naar hunne kop gesmeten en ben witheet naar buiten gemarcheerd....
De DEGOUTANTE manier, waarop dat mens dat zei, in haar marginaal gents accent,terwijl er een zwangere maltezer rondliep waarvoor ze zoveel 'zorg' voorspeelde... maakte mij ter plekke kotsmisselijk, kon niet snel genoeg buiten zijn.... daar zet ik geen voet meer binnen

Zo mensen moesten ze aan handen, voeten en smoel binden en zelf in't veld smijten!