Ze zijn precies iets goedkoper dan zooplus.nl voor de frettenkooien van Ferplast en Totally Ferret voeding én ze verkopen Yesterdays News

Waar koop jij dan zoal je spullen aan? Ik vind voorlopig geen webwinkel die echt goedkoper is voor kooi (zou een Furet XL willen kopen), voeding, bakvulling, etc. maar mss ben ik gewoon op de verkeerde websites aan het kijkenDe transportkosten maken de aankopen duurder soms dan hetzelfde product ergens anders waar er geen kosten of minder aan zijn. Vergelijken loont soms de moeite.
Vanaf 50€ (en onder de 30kg) zijn de verzendkosten gratis, daar zit je toch snel aan? (alle ik toch, bestel altijd een grote zak TF en een grote zak Orijen, wel bij zooplus weet niet of ze Orijen bij Casper hebben)Vroeger kocht ik daar regelmatig en zonder problemen. Een grote zaak in het Noorden van Nederland, een bezoekje waard als je in de buurt moet zijn. Nu enkel die zaken die ik wil en nergens anders kan vinden. De transportkosten maken de aankopen duurder soms dan hetzelfde product ergens anders waar er geen kosten of minder aan zijn. Vergelijken loont soms de moeite.
Nog steeds maar de voorwaarden om te verzenden naar België zijn weer aangepast, voor een kooi van ferplast ( de xl versie) komt er 5 euro bij maar aangezien de kooi meer dan 50€ kost blijft het enkel bij die 5€Voor kooien is/was er een tijd dat ze extra vroegen bij casper (want dan zat je snel boven het maximumgewicht)
Idd daarmee dat ik het aanhaaldeCasper levering weer andere voorwaarden zie ik
Das ook waar, de XL was ook mijn eerste kooi toen ik begon met fretten maar was die snel afgedanktDe Xl is een ruime kooi en goede kooi, wel moeilijker om te kuisen. Je moet of in de kooi kruipen door het kleine deurtje of de kooi gedeeltelijk demonteren en de onderbak losmaken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast