Ben gisteren dus gaan kijken of er nog fretjes zaten en de aquarium waar we in augustus 3 kleine fretjes zagen zitten was leeg. Oef dacht ik een hele opluchting. Tot ik naar de kelder ging waar de knaagdieren (hamsters, koniijnen en cavia's), de vogels en de vissen zitten en daar zaten achter een muur van ongeveer 1.5M hoog (waar normaal puppy's zitten) nog 2 mooie grote fretten het waren dus nog 2 van de 3 fretten die we in augustus zagen zitten die er nog waren. Ik werd eventjes onwel en mijn hartslag sloeg ineens veel sneller.
De beestjes zaten nog steeds op zaagsel zonder slaapplaats, zonder toilet maar ook ZONDER ETEN EN DRINKEN !@#$ !@#$ !@#$ !@#$
Het sandy fretje lag in een hoekje te slapen en de albino liep rond alsof hij gedrogeerd was (misschien een trauma?????) !@#$ !@#$ !@#$
Ze waren zelfs van mijn aanwezigheid niet bewust, daar zat geen leven in en die albino liep in slow motion rond.
Echt ik ben er nu nog niet goed van en vraag me af wat er hier kan aan gedaan worden? Dit kan en mag toch niet? Ik vraag me af of de beestjes nu zoveel uren later al wat water en/of eten hebben gekregen :? :@
Ben hier bijna aan het wenen gewoon van het verhaal neer te schrijven !@#$ als iemand ook maar een idee heeft wat we hiertegen kunnen doen laat het dan weten.
Ik heb ondertussen zoals Margit voorstelde een PB naar Hans gestuurd maar ik besef ook dat hij het nu super druk heeft met de dierenhappening.