KEWA in Genk

U was in een bepaalde dierenzaak en u zag dat het goed was, of juist niet. Zet het hier zodat andere mensen de goede winkelier kunnen belonen met een bezoek of gewaarschuwd worden voor de wanpraktijken van de "SLECHTE" winkelier. Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de winkel !!!
kenny V.
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 2:12 pm
Contacteer:

Berichtdoor kenny V. » ma okt 30, 2006 11:00 am

Heyhey,

Ik ben al een tijdje er niet meer geweest maar in de Kewa te Genk daar hadden ze vroeger ook wel enkele frettenspulletjes. Wat vinden jullie van deze winkel? Zijn er mensen die er overlaatst nog zijn geweest want toen ik de laatste keer ging waren ze daar de boel aan het uitbreiden. Is er iets nieuws bijgekomen bij de frettenspulletjes?
Ik zou namelijk nog eens terug willen gaan maar als het niet de moeite is dan kan ik beter thuis blijven hé.
Groetjes,
Kenny & de fretjes Blanchke, Sandy, Betsy, Kaneeltje & Max

http://www.kennyv.be

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » ma okt 30, 2006 2:03 pm

qua frettenspulletjes is het ongeveer hetzelfde gebleven
is enkel verhuisd naar de kamer ernaast :)

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » ma okt 30, 2006 2:06 pm

ja nog ff dit wel... komt wel regelmatig voor dat ze tf of yesterdays news niet op stock hebben
dus als je dat daar wil gaan halen kan je best niet wachten tot je bijna helemaal zonder zit.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di okt 31, 2006 2:32 am

Volgens mij hebben ze het snoepjes-rek wat uitgebreid :P, er staat het hele gamma van ferre-t-farm of hoe heet dat, maar kwestie hangmatjes enzo zijn ze er zeker niet op vooruitgegaan. Ze zijn ook peperduur in de weinige leuke bedjes die ze verkopen, alléé, vind ik toch. Eten haal ik er nooit, dat is goedkoper en meer aanwezig bij onze Da, want ik doe alleen de grote zakken in, en mijn grit haal ik op de speelnamiddagen, dus daar kan ik niets van zeggen. De winkel zelf is er veel beter op geworden vind ik, alleen een vriendelijk woord af en toe aan de kassa zou er niet misstaan!!! Zelden dat daar iemand staat die meer zegt dan de som die je moet betalen!! :@ :@

Als je echt naar een leuke winkel wil gaan met iets of wat meer frettenspullen kom je al snel in Kontih of Leuven terecht. In Kontich is dat dan Zoomart maar in Leuven ben ik de naam vergeten. Maar als ik me niet vergis zijn er hier heel wat leden die in Leuven op één of andere steenweg of baan winkelen. Is het Diestsesteenweg ofzo?? Help, mijne innerlijke gps weigert op de naam te komen!!! :P :P :P
Afbeelding

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » wo nov 01, 2006 1:11 am

nee joh dat snoepjesrek is helemaal niet uitgebreidt
dat was voor de verbouwingen al :P
staat misschien wat verder uiteen nu en lijkt het meer hihi
qua uitzicht is het idd wel mooier geworden en met die
verkopers heb ik geen problemen hoor :)
het zijn idd geen spraakwatervallen maar dat stoort me niet :D
ik zie me ook niet helemaal naar leuven rijden elke keer om een
zakje voer te gaan kopen :D en dit is nu eenmaal de enige winkel
in de buurt waarvan ik weet dat ze tf verkopen (als ze het op tijd
geleverd hebben gekregen dus) :P

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » do nov 09, 2006 5:17 pm

Je hebt ook Aegten in Meeuwen, daar verkopen ze heel wat frettenspullen en werken ze gelijk ook samen met DFA. Kathleen, de winkelverantwoordelijke (ook aanwezig op ons forum) heeft zelf al 5 jaar fretjes en is ook lid van DFA
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » vr nov 10, 2006 1:02 am

dat is geweldig goed nieuws :D
meeuwen is enkele 100-tal meter van mijn thuis af :)
staat hun adres ergens online ofzo?
dan kan ik er gelijk deze week even gaan rondneuzen ;)

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » vr nov 10, 2006 7:58 am

Onder de rubriek "algemeen" vind je een topic dat aan hen geweid is. AEGTEN DIER & TUINCENTER
http://www.defrettenark.be/cgi-bin/foru ... hread=4156
(edit by Niwla)
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...


Terug naar “Dierenzaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten