Animaux Express

U was in een bepaalde dierenzaak en u zag dat het goed was, of juist niet. Zet het hier zodat andere mensen de goede winkelier kunnen belonen met een bezoek of gewaarschuwd worden voor de wanpraktijken van de "SLECHTE" winkelier. Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de winkel !!!
Gebruikersavatar
Melissa Henno
Berichten: 36
Lid geworden op: do aug 03, 2006 9:10 pm

Berichtdoor Melissa Henno » vr dec 08, 2006 12:45 pm

Mijn broer had een fretje gkocht in Animaux Express, en het wou niet meer eten zoals het moest, hij woog bijgevolg dan veel te weinig, hij had diarree. We zijn dan direct naar de DA moeten gaan!

Met de hondjes daar is het ook supererg... jullie zouden es moeten weten hoeveel zieke hondjes daar zitten op een maand en hoeveel er dan nog sterven! En die baas doet er gwn nx aan é, hij geeft het personeel zelfs de toestemming niet om ze dan te brengen naar de DA.

Gebruikersavatar
fie
Berichten: 41
Lid geworden op: wo aug 25, 2004 2:05 pm

Berichtdoor fie » wo dec 27, 2006 7:46 pm

gekende situatie daar in groot-bijgaarden, nooooooooooooooooooooit dieren kopen daar
***We vergeten Oscaartje nooit...Maneki en Basiel geven een dikke kus... Wees welkom Fiona en Dodge, lieve kleine albinootjes met puppy-kuren*** Welkom lieve hondje: chevy!!!

J-Henno

Berichtdoor J-Henno » ma feb 05, 2007 8:45 pm

Ja... m'n fretje :'( Ik kocht dat aan €120 én hij was dan ziek achteraf :( Mja... nu is het echt een dikkerd!!! :)

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » ma feb 05, 2007 8:52 pm

ik heb onze zorro daar ook gekocht en raar
maar waar nooit geen probleem mee gehad.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


J-Henno

Berichtdoor J-Henno » di feb 06, 2007 7:44 am

Ja... toen ik er werkte heb ik er dan nog een 2e fred gekocht (korting gekregen ;-) ) aan €90 had ik er ook geen problemen mee. Maar tzijn écht wel lieve dieren!!!

Gebruikersavatar
Karlien
Berichten: 225
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 11:31 am

Berichtdoor Karlien » di feb 06, 2007 8:54 am

Het zal ervan af hangen ginder, niet alle dieren zijn ziek. Akkoord de meeste honden komen ergens van een oost-europa, maar echt wel niet allemaal hoor.

Wij hebben vroeger een Boxer gekocht bij mensen bij ons in het dorp. Al die hondjes waren tiptop in orde, er was geen enkel ziek. De hondjes die niet verkocht geraakten gingen toen ook naar ******* *******. Dus er komen ook gezonde dieren daar binnen. Ik denk dat het gewoon in de winkel is dat er bacteriën rondwemelen.

Iedereen zegt wel van daar geen dieren te kopen, maar soms laat ik toch mijn hartje spreken en zou ik toch ook een dier willen redden van die miserie daar hoor.

Rond de kerstperiode zat er daar een wolfshond van al een paar jaar oud, op het raam stond er geschreven " mijn mooiste kerstwens zou zijn om een nieuwe goede thuis te krijgen ". Sorry hoor, maar dat beet toch in mijn been hoor, op die moment heb ik het geluk gehad dat ik in een huurhuis woon of ik had dat beeste meegedaan.
Geluk is als een vlinder: wanneer je hem tracht te grijpen blijft hij altijd net buiten je bereik; maar wanneer je rustig blijft zitten komt hij misschien op je hand zitten...

LadyWolf

Berichtdoor LadyWolf » di feb 06, 2007 10:16 am

Het spijtige is dat als je een diertje meeneemt, er binnen de week weer een ander zit

Gebruikersavatar
Karlien
Berichten: 225
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 11:31 am

Berichtdoor Karlien » wo feb 07, 2007 8:31 am

Das wel waar natuurlijk... %)
Geluk is als een vlinder: wanneer je hem tracht te grijpen blijft hij altijd net buiten je bereik; maar wanneer je rustig blijft zitten komt hij misschien op je hand zitten...

J-Henno

Berichtdoor J-Henno » zo feb 25, 2007 2:02 pm

Mja... Animaux Express in De Panne is nu weg & in Oostende staat het ook al te huur. Dus => hun winkels minderen en minderen. En dat is sinds ze geen honden meer mogen verkopen... wel raar hé!?!
Mja...

Groetjes, Jürgen en de héle dierenfamilie ;)

Gebruikersavatar
weena
Donateur
Donateur
Berichten: 37
Lid geworden op: do jun 10, 2004 2:26 pm

Berichtdoor weena » wo feb 28, 2007 7:27 pm

hoi;

ons fretje komt nu ok van groot-bijgaarden, normaal gezien gaan we hier gewoon om eten te halen en de oude ferret-vite (de goede). de nieuwe mogen ze niet meer,

en onze junior is wel gezond, dus zal echt van dier tot dier gelden en ook hoe lang ze ginder al zijn

ook zijn hun prijzen erg duur tegen een kweker, maar ja we konden onze junior gewoon niet ginder laten

Vanessaken
Berichten: 174
Lid geworden op: do feb 01, 2007 10:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor Vanessaken » wo feb 28, 2007 7:36 pm

Bij ****** express verzorgen ze hun dieren gewoon niet goed.. ligt niet aan de diertjes zelf.
Ok je gaat er altijd stakkertjes tussen hebben die gevoeliger zijn en makkelijker problemen hebben met hun gezondheid..
Maar een goede verzorging kan al veel maken...

ja hun prijzen zijn inderdaad hoog, maar het verkoopt ook he ~_~

Ik hoor heeeeeeeel veel mensen in mijn omgeving klagen over ****** express en moet hen allemaal gelijk geven.
Dieren die vol str*nt hangen en ze zo hele dag laten zitten, ik vind het schandalig.
Maar jammer genoeg, kunnen wij (de kleine mens) er niets aan doen.
*Geen banner meer *

Ida, mijn lieve engel. Ik zal altijd aan je denken.
*Slaapzacht *

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » wo feb 28, 2007 9:15 pm

hoi
heb al gezien hoe ze daar met dieren omgaat, voor mij zijnt allemaal grote prutsers die enkel uit zijn op geld, en langst geen kanten om de dieren zelf geven.
toen ik de laatste keer ging 4 jaar terug denk ik zat er een frunsje voor de prijs van 35€ ik zei "amai ik heb veel meer betaal voor de mijne betaald...das ne speciale" op de tijd dat dat prijskaartje weg was en er 50€ in de plaats hangde was ongelooflijk!!!!!
mij zien ze daar nooit meer,
voor mijn part ontploffen alle dieren winkels onmiddelijk!!!
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » wo feb 28, 2007 9:15 pm

hoi
heb al gezien hoe ze daar met dieren omgaat, voor mij zijnt allemaal grote prutsers die enkel uit zijn op geld, en langst geen kanten om de dieren zelf geven.
toen ik de laatste keer ging 4 jaar terug denk ik zat er een frunsje voor de prijs van 35€ ik zei "amai ik heb veel meer betaal voor de mijne betaald...das ne speciale" op de tijd dat dat prijskaartje weg was en er 50€ in de plaats hangde was ongelooflijk!!!!!
mij zien ze daar nooit meer,
voor mijn part ontploffen alle dieren winkels onmiddelijk!!!
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do mar 01, 2007 10:11 am

maar laat dan wel eerst de dieren uit de dieren winkels he! ;)
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Vanessaken
Berichten: 174
Lid geworden op: do feb 01, 2007 10:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor Vanessaken » do mar 01, 2007 1:19 pm

@ Knorry: ik wou dit ook zeggen maar je bent me voor :P
*Geen banner meer *

Ida, mijn lieve engel. Ik zal altijd aan je denken.
*Slaapzacht *

J-Henno

Berichtdoor J-Henno » vr mei 04, 2007 10:56 pm

Origineel gepost door Vanessaken

Bij ****** express verzorgen ze hun dieren gewoon niet goed.. ligt niet aan de diertjes zelf.
Ok je gaat er altijd stakkertjes tussen hebben die gevoeliger zijn en makkelijker problemen hebben met hun gezondheid..
Maar een goede verzorging kan al veel maken...

ja hun prijzen zijn inderdaad hoog, maar het verkoopt ook he ~_~

Ik hoor heeeeeeeel veel mensen in mijn omgeving klagen over ****** express en moet hen allemaal gelijk geven.
Dieren die vol str*nt hangen en ze zo hele dag laten zitten, ik vind het schandalig.
Maar jammer genoeg, kunnen wij (de kleine mens) er niets aan doen.
Het is niet ******* ******* ze... ma Animaux Express :P

Vanessaken
Berichten: 174
Lid geworden op: do feb 01, 2007 10:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor Vanessaken » vr mei 04, 2007 11:00 pm

www.***************.com

Kijk eens op hun site voor je mij verbetert jurgen
*Geen banner meer *

Ida, mijn lieve engel. Ik zal altijd aan je denken.
*Slaapzacht *

Gebruikersavatar
Melissa Henno
Berichten: 36
Lid geworden op: do aug 03, 2006 9:10 pm

Berichtdoor Melissa Henno » za mei 05, 2007 7:44 am

Ja... ****** Express bestaat ook, maar wij hebben het over AnimaUX Express... http://www.animauxexpress.com/

Maar deze winkels hebben allemaal dezelfde manier van werken en hetzelfde slechte imago...



[Gewijzigd door Melissa Henno op 2007-05-05 07:44:27]

J-Henno

Berichtdoor J-Henno » za mei 05, 2007 6:25 pm

Ja... kweet dat het ook bestaat :) Ma twas gewoon dat ik het had over Animaux-Express... mja :)

Einde discussi? :P

Gebruikersavatar
freeziatje
Berichten: 27
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 1:34 pm

Berichtdoor freeziatje » do aug 23, 2007 8:45 am

ben juist op de site van animaux express gaan kijke.... sorry maar een winkel waar je op hun site de pupjes kunt bestelle doormiddel van een winkelwagentje zou toch al een belletje moete doen rinkele hoor... :( dan is er nog ****** express (ik dacht altijd da dat twee dezelfde winkels ware maar déén int frans en dander int nederlands (@) shame on me ) ****** express is bij nader inzien toch nog erger hoor.... zij verkopen veeeeeeeeeel meer pups tegelijk en zebbe zelfs al eens diersoorte verkocht die illegaal zijn om te houde hier in belgie !!! (kangouroes, aapjes, etc...) plus het feit dat de fretjes daar als knaagdieren beschouwd worden en dus ook op houtschaafsel terechtkomen....

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » zo apr 13, 2008 11:20 pm

Ik ben er vandaag eens binnen gesprongen in blankenbergen ik was ook rap buiten schandalig vond ik het er zat 1 fretje wel aan 102€ met chip??? Hoe kunne die winkels daan voortbestaan alleen een paar kooien bekeken die ok goedkoop is
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn


Terug naar “Dierenzaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten