goede dierenzaak met frettenmateriaal in Gent

U was in een bepaalde dierenzaak en u zag dat het goed was, of juist niet. Zet het hier zodat andere mensen de goede winkelier kunnen belonen met een bezoek of gewaarschuwd worden voor de wanpraktijken van de "SLECHTE" winkelier. Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de winkel !!!
CarineColle
Berichten: 124
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 8:34 pm

Berichtdoor CarineColle » za aug 11, 2007 8:35 pm

Hallo iedereen,

Ik ben sinds een week de zeer trotse eigenares van een kleine fretje. Het is een meisje en ze is ongeveer 7 weken oud. Kan iemand mij zeggen welke dierenzaak (liefst in Gent) een uitgebreid gamma spulletjes heeft voor fretten en waar men mij correcte informatie kan geven. Ik heb hier in Gent enkele zaken van de keten "Tom en co" uitgeprobeerd. Men weet er eigenlijk niets af van fretten en het gamma aan spulletjes is heel beprekt.

Groetjes,

Carine.

ps. mijn kleine meid haar naam is Frida :D ;)

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » wo aug 22, 2007 1:55 pm

Dag Carine,
ga eens naar Ledeberg t'woefke in de Eggermontsraat kijken, dat is bij jou in de buurt .
Of nog beter wacht tot de frettenspeeldag, koop daar en steun alvast DFA een beetje met je aankopen ;)
Afbeelding

Kelly Stark
Berichten: 9
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:35 pm

Berichtdoor Kelly Stark » di okt 30, 2007 1:14 pm

Hoi Carine,

In Zwijndrecht (dat moet normaal gezien niet te ver zijn :-)) heb je een speciaalzaak voor fretten. Het noemt kapsalon Lady maar de eigenaars zijn van ** ********* *********** en ze hebben een ruim aanbod aan speelgoed en eten. www.***********.be

Groetjes Kelly
Mama van Max, Castor en Pollux (mijn fretjes, Sammeke, slaap zacht mijn lieve prutsie) en Minnie en Cooper (mijn katten)

Kelly Stark
Berichten: 9
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:35 pm

Berichtdoor Kelly Stark » di okt 30, 2007 1:17 pm

Oh my god, zijn ze hier al zoooo zielig geworden dat je nog geeneens een vermelding mag maken van een winkel in de buurt wanneer deze van een concurrent is? Eens zien hoe ik de ***** dan kan vermelden! Dat vind ik echt heel laag. Het gaat er toch om om mensen en dierenvrienden verder te helpen! Niet om elkaar te boycotten! Zoiets zal ***************** nooit doen! Sorry, ik denk dat ik mij nog liever uitschrijf dan dat ik met zo'n kinderachtige bedoelingen meedoe!

********************
Mama van Max, Castor en Pollux (mijn fretjes, Sammeke, slaap zacht mijn lieve prutsie) en Minnie en Cooper (mijn katten)

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di okt 30, 2007 2:07 pm

Kelly,

Wat betreft deze winkel en vereniging, deze wordt geweigerd op ons forum omdat hier geruime tijd lang ingevoerde Amerikaanse en Nieuwzeelandse fretten werden verkocht. Gevaccineerd, gecastreerd en de anaalklieren afgenomen op 6 weken leeftijd.

Omdat onze vereniging dergelijke praktijken volledig afkeurt is dan ook beslist om de winkel-vereniging in kwestie te censureren op ons forum.

Ondertussen bestaat deze vereniging niet meer en doen zij ook niet meer aan opvang. Tenminste, dat werd ons reeds door verschillende mensen duidelijk gemaakt.

Ik hoop op begrip hiervoor.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Kelly Stark
Berichten: 9
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:35 pm

Berichtdoor Kelly Stark » di okt 30, 2007 3:13 pm

Hallo Chuckie

Daar heb ik zelf nog nooit iets van gehoord (die ingevoerde fretten e.d.) dus daar kan ik mij niet over uitspreken.
Waar ik op doelde is de vete die al zoo lang gevoerd wordt. Als iedereen zou samenwerken, gaat het allemaal veel beter, ook in het belang van de fretjes.

Ik heb hen net even gebeld en het enige waar de liga mee gestopt is, is de opvang. Ze doen nog altijd hun frettenhotel én hun winkel.

Groetjes Kelly
Mama van Max, Castor en Pollux (mijn fretjes, Sammeke, slaap zacht mijn lieve prutsie) en Minnie en Cooper (mijn katten)

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di okt 30, 2007 3:16 pm

!@#$ zo zie je maar. Het frettenhotel is nooit een deel geweest van deze vereniging, maar een privé-initiatief van de uitbaters van de winkel en behoort idd toe aan het commerciële gegeven. De club zelf bestaat niet meer en er wordt ook niet meer aan opvang gedaan.

Met andere woorden, de vereniging zelf bestaat niet meer, alleen nog de commerciële zaak en frettenhotel.

De liga bestaat niet meer, Dierenspeciaalzaak Lady wel.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...


Terug naar “Dierenzaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten