hulvoet in hulste

U was in een bepaalde dierenzaak en u zag dat het goed was, of juist niet. Zet het hier zodat andere mensen de goede winkelier kunnen belonen met een bezoek of gewaarschuwd worden voor de wanpraktijken van de "SLECHTE" winkelier. Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de winkel !!!
liesbeth
Berichten: 7
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 4:29 pm

Berichtdoor liesbeth » di aug 14, 2007 4:12 pm

ons eerste fretje hebbe, we daar gehaald en ik moet zeggen er is niets op aan te merken. Ze zitten niet in zaagsel maar op speciale bodembedekking. Ze hebben een mooi kattebakje (vierkanten) waar ze hun behoeftte in doen. Het eten en drinken is vers. En ze hebben zelfs een hangmatje en huisje om in te liggen. Natuurlijk is het kotje niet al te broot maar zeker groot genoeg! Het enigste nadeel, het is wel €75 voor zo'n beestje zonder inenting maar ze zijn zeker perfect verzorgt, niets op aan te merken!
groetjes liesbeth
exit en pebbles

lunaatje

Berichtdoor lunaatje » ma mei 25, 2009 7:26 pm

Mijn Freddy kwam van daar en het was een heel lief. Een sneeuwwit met echt donkere parels van ogen :).
Helaas ernstig ondervoed, waardoor we de nodige beten hebben gekregen!
na een paar weken voldoende voeding en enorm verdikken (je kon zen beenderen zien en voelen)
voelde hij zich tiptop en werd supergraag geaaid.
Hij kostte 75 euro.

Ondertussen is Holvoet en niet Hulvoet, helemaal vernieuwd bij de knaagdieren en fretten.
Ze zitten in heel grote kooien invergelijking met vroeger en ze krijgen veel voeding en zelfs vlees.
Er zitten verschillende huisjes in om zich in weg te stoppen en er is een aangepaste bodembedekking en kattenbakken voor de behoefte in
te doen. alhoewel je er soms een drolletje naast ziet liggen, maar ook in een hoekje lol!
Je weet niets van leeftijd, ze kosten nu al 125 euro en ze zijn normaalgezien zelfs niet gevaccineerd.
Overprijst vind ik , maar ze zien er nu tenminste goed verzorgd uit in vergelijking met vroeger!


[Gewijzigd door lunaatje op 2009-05-25 19:26:43]

Etheltryth
Berichten: 130
Lid geworden op: wo mar 25, 2009 9:41 pm

Berichtdoor Etheltryth » ma mei 25, 2009 7:40 pm

heel ff off-topic: Luna: had jij een DEW-fretje? woow, ben daar gek van! vind ze zoooo ongelooflijk speciaal! :)
wil wel eens foto zien van je fretseltje dan!

bon: over de dierenzaak kan ik niets zeggen. wou ff op luna reageren :D
125euro zonder vaccinatie vind ik toch ook al hoog oplopen dan. NAtuurlijk voor een gezond fretje zou je alles geven maar toch.. het moet betaalbaar blijven voor mensen dat geen of een lager inkomen hebben he!

wel leuk te horen dat ze er nu goed verzorgd worden! kunnen sommige dierenwinkels nog van leren!

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma mei 25, 2009 7:43 pm

ne fret degelijk houden (juiste voeding enzo) kan zo al lastig zijn voor mensen met geen/heel laag inkomen...

lunaatje

Berichtdoor lunaatje » ma mei 25, 2009 7:56 pm

Origineel gepost door Etheltryth

heel ff off-topic: Luna: had jij een DEW-fretje? woow, ben daar gek van! vind ze zoooo ongelooflijk speciaal! :)
wil wel eens foto zien van je fretseltje dan!

bon: over de dierenzaak kan ik niets zeggen. wou ff op luna reageren :D
125euro zonder vaccinatie vind ik toch ook al hoog oplopen dan. NAtuurlijk voor een gezond fretje zou je alles geven maar toch.. het moet betaalbaar blijven voor mensen dat geen of een lager inkomen hebben he!

wel leuk te horen dat ze er nu goed verzorgd worden! kunnen sommige dierenwinkels nog van leren!
Ik ken niet zoveel van de verschillende soorten, alleen wildkleur en albino ken ik :P
ja hij had echt zo zuivere donkere ogen. Mijn andere fret die ik met de frunzing had was ook bleek en had donkere ogen, maar
in het licht waren ze helemaal rood en zag je dat hij iets van de albino had. Ze waren niet echt donker, was heel raar.
Maar de eerste waren echt zo zuiver donkere ogen, vond ik de mooiste fretjes, die hebben ze regelmatig bij Holvoet,
maar je moet de prijs ondertussen willen betalen en hun gezondheid.


Terug naar “Dierenzaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten