casper bestelling

U was in een bepaalde dierenzaak en u zag dat het goed was, of juist niet. Zet het hier zodat andere mensen de goede winkelier kunnen belonen met een bezoek of gewaarschuwd worden voor de wanpraktijken van de "SLECHTE" winkelier. Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de winkel !!!
reynaert_kimberley
Berichten: 90
Lid geworden op: za jan 14, 2006 12:14 pm

Berichtdoor reynaert_kimberley » wo okt 10, 2007 2:59 pm

Iemand van jullie al veel besteld van bij casper in NL?

Ik zou daar graag iest bestellen, maar ik kan pprecies niet overschrijven op hun rekening, het zijn meer cijfers dan dat ik kan intypen...
Ik werk altijd met pc banking thuis.

Doen jullie dit via de bank ofzo mss?

help....
:) :(

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » ma nov 05, 2007 8:26 pm

Lees nu pas dit bericht.
Bij Casper bestellen is zeker een aanrader. Wij doen dit ook via pc banking en dit lukt hier wel. Even navragen bij je bankinstelling hoe het daar juist moet.
Wij moeten een internationale overschrijving met gedeelde kosten maken. Alles verloopt vlekkeloos , zo ook de aan huis levering.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » di nov 06, 2007 9:29 am

Ik heb daar ook mijn frettenstuff besteld. En alles is ook correct verlopen. Ik heb dit ook via pc banking betaald. En inderdaad ge moet kiezen voor een internationale overschrijving.

Ze zijn ook heel vriendelijk en houden eventueel rekening met de dag om te komen leveren. Ik had gevraagd om mijn bestelling te leveren in de week dat ik thuis was en daar hebben ze zonder problemen rekening mee gehouden.

Een echte aanrader :)


[Gewijzigd door Maranweke op 2007-11-06 09:32:35]
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » vr nov 23, 2007 5:21 pm

Hallo

ik heb ook al spulletjes bij casper besteld.
En ben ook al tot daar geweest leuk om eens te zien maar niet om dikwijls te doen hoor
we hadden 525km als we terug thuis kwamen %)
En hadden voor meer als 350€ dus dikwijls zal mijn vriend niet meer willen gaan (@)
Ze waren daar heel vriendelijk en de prijzen vallen echt goed mee.
Een echte aanrader
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » vr nov 23, 2007 5:55 pm

Hallokes, ik heb pas bij casper de ferret XL besteld en na een week dat ik het geld had gestort was de kooi eral! ~0 Zo snel had ik het niet verwacht en ze was ook super gemakkelijk te monteren en na een ander half uurtje lag mijn lieve frettepupje in haar hangmatje te genieten van haar grotere kooi! :P Ook heb ik er een drinkflesje, eetbakje, hoekwc, een hangmatje, een armbandje voor mezelf met daarop I love ferrets, een blikje katteneten, een notitieblok van casper zelf en snoepjes bijgekregen buiten de leggers en buizen met voorziene kettingkjes die bij de kooi horen dus ik ben super blij met de bestelling en heb er maar ff 52 euro mee uitgespaard door de kooi daar te bestellen en niet hier in de winkel te gaan kopen met verzendkosten bijgerekend dus bestellen bij casper is een aanrader! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » di jan 08, 2008 4:55 pm

Das goed om te weten dorina want ik ga mij deze kooi ook bestellen ;)

dus zo een snelle levering? amai!


Terug naar “Dierenzaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten