Bobby and Friends (Lier)

U was in een bepaalde dierenzaak en u zag dat het goed was, of juist niet. Zet het hier zodat andere mensen de goede winkelier kunnen belonen met een bezoek of gewaarschuwd worden voor de wanpraktijken van de "SLECHTE" winkelier. Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de winkel !!!
KIMI
Berichten: 1
Lid geworden op: di jan 20, 2009 2:24 am

Berichtdoor KIMI » do jan 29, 2009 2:09 pm

in Bobby and Friends vertik ik het nog om binnen te gaan
ten eerste hun assortiment voor fretten en knaagdieren is beschamend weinig
ten 2de de ruimte waar hun dieren staan stinken verschrikkelijk
ten 3de een van de ergste van al vond ik, tussen de levende ratten lag er een dode
ten 4de het ergste vind ik,ze scheiden hun geslachten niet, waardoor er vaak een inteelt nest word geboren en verkocht
ten 5de hun persoon weet heeeeeeeeeeel weinig van dieren en ze kennen met moeite hun eigen assortiment

Gebruikersavatar
Taiga
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jun 27, 2011 3:48 pm
Contacteer:

Re: Bobby and Friends (Lier)

Berichtdoor Taiga » wo jul 20, 2011 10:48 pm

Nu toch Bobby en Friends (Lier) bezocht uit nieuwsgierigheid en ik kan alleen maar beamen wat KIMI gepost heeft. Ze adverteren het verkopen van fretten en frettenartikelen. Ik was al zeer opgelucht dat er geen fretten (op dit ogenblik?) zaten want als je de levenskwaliteit van de andere dieren zag... De meeste knaagdieren zaten opgesloten in aquariums en heb zelfs een soort gerbil met een bebloed gesloten oogje zien graven in een hoekje om toch maar proberen te ontsnappen. De ruimte waar ze stonden stonk effectief. Echt zielig eigenlijk. Hun assortiment frettenartikelen is zeer schaars en niet van superkwaliteit. Eten voor je fretten moet je er zeker al niet gaan zoeken want je vindt er geen enkel aanbevolen merk. Wel enkele dozen (?) onbekend frettenvoer. Niet echt the-place-to-be voor eigenaars van fretsels dus.
.:[♥~Bezoek onze frettige bende in de Senshido Residence~♥]:.

Gebruikersavatar
senpuppy
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jun 27, 2011 11:29 am
Locatie: Keerbergen

Re: Bobby and Friends (Lier)

Berichtdoor senpuppy » wo jul 20, 2011 11:08 pm

en om het topic helemaal af te maken: speeltjes voor knaagdieren worden te koop aangeboden naast verdelgsystemen (lees: vergif) voor datzelfde knaagdier :evil:

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Bobby and Friends (Lier)

Berichtdoor Margiet » do jul 21, 2011 2:12 am

:domhoog: Goed bezig!!!

:evil:
Afbeelding

Lynxje
Berichten: 0
Lid geworden op: vr jul 01, 2011 12:59 pm
Locatie: Lier

Re: Bobby and Friends (Lier)

Berichtdoor Lynxje » di jul 26, 2011 5:33 pm

Ook wij zijn gaan kijken bij Bobby and Friends, op het raam stond in het groot FRETTEN dus ik had een heel uitgebreid assortiment verwacht, was me dat een ontgoocheling ... De producten voor de fretten (nog geen 4 verschillende artikelen) stonden in en hoekje onder het stof. De frettensnacks die er stonden waren al maanden vervallen! De ferretone zag er maar ranzig uit ... De dieren in hun hokken zien af, het was er heel warm en de dieren hadden niet genoeg vers water ... echt verschrikkelijk zielig. Moest ik het voor het zeggen hebben dan zou ik die winkel zeker sluiten, ze verdienen het NIET! En vriendelijk zijn ze er ook al niet ... Op het moment dat wij waren gaan zien hadden ze er geen fretjes, al een geluk, geen enkel beestje verdient het om daar terecht te komen.

Groetjes


Terug naar “Dierenzaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten