goeie DA

Dierenartsen zijn ook maar mensen, veroordeel hen niet te snel. Langs de andere kant mag je toch net dat ietsje kritisch wezen tegenover de persoon die zich bekommert over de gezondheid van jouw fretsels. Hier kan je je ervaringen kwijt over de dierenartsen-dierenklinieken die jij bezocht. Wat vond je van de service? Was de kennis betreffende fretten toereikend? Vond je de rekening te goedkoop/te duur? Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de dierenarts(praktijk) of dierenkliniek en vermeld in je tekst ook de gemeente.
Gebruikersavatar
freeziatje
Berichten: 27
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 1:34 pm

Berichtdoor freeziatje » ma aug 27, 2007 8:51 pm

hoi! kben vandaag ons zsazsatje haar eerste vaccinatie gaan late geve, en kheb hiervoor eerst naar twee artse gebeld, de eerste heet de gréve op sint-rochus straat en hij vroeg 36 euro!! dus heb ik naar een andere gebeld Rita Leenders, en zij vroeg eerst 27 euro maar dan heeft ze de fret ingesteld als uitzonderlijk huisdier en kosstte de consultatie zelf maar 15 euro plus het vaccin, 22,5 euro, dus ben ik bij haar geweest ook omdat zij aan de telefoon direct vragen stelde van hoe oud? moertje of rammetje, terwijl de andere DA enkel de prijs zei. Nu ze was heeeel geinteresseerd in mijn zsazsatje en ze vertelde dat het de eerste keer was dat ze een fretje in de praktijk had gezien maar dat ze wel een opleiding over fretjes had gedaan in de universiteit van utrecht omdat ze in Gent niets zagen over fretjes. ze kende ook de site van de frettenark, en wist heel goed dat de nobivac puppy DP was dat het fretje moest krijgen enzovoort we hebben daar zeker een uur zitten praten en ze heeft ook gezegd dat moest ik haar bij haar laten steriliseren ze eerst zeker ging zijn dat een collega van haar die al vaak fretjes had gesteriliseerd, ze wist enkel niet echt wat ECE was (jaah ik ben haar daar ook vragen over beginnen te stellen) en ik heb haar ook gezegd hoe gemakkelijk fretjes onderkoelen tijdens operaties en dit wist ze al, dus heb ik haar verteld dat fretjes ook snel verbranden wanneer ze te lang op een warmtematje liggen en dit wist ze niet, dus ze had weer iets bijgeleerd. Al bij al heb ik een goed voorgevoel bij haar en ik raad haar zeker aan, hoe meer fretjes er bij haar komen, hoe sneller ze alles dat ze al kent in de praktijk kan toepassen
***dieren zullen altijd van hun baasjes houden... dus is het aan ons om hen te bewijzen dat we het waard zijn om van gehouden te worden *** Greetz and kisses van zsazsa xxXxx


Terug naar “Dierenartsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten