goeie dierenarts (omgeving Ninove)

Dierenartsen zijn ook maar mensen, veroordeel hen niet te snel. Langs de andere kant mag je toch net dat ietsje kritisch wezen tegenover de persoon die zich bekommert over de gezondheid van jouw fretsels. Hier kan je je ervaringen kwijt over de dierenartsen-dierenklinieken die jij bezocht. Wat vond je van de service? Was de kennis betreffende fretten toereikend? Vond je de rekening te goedkoop/te duur? Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de dierenarts(praktijk) of dierenkliniek en vermeld in je tekst ook de gemeente.
maaike21
Berichten: 8
Lid geworden op: wo nov 07, 2007 10:40 pm

Berichtdoor maaike21 » do dec 06, 2007 9:53 pm

hallo allemaal,

Kan er mij iemand vertellen waar er in de buurt van Ninove een goeie dierenarts is om mijn fretjes de juiste inentingen te laten geven.

Groetjes

Ninaatje
Berichten: 11
Lid geworden op: zo feb 26, 2006 5:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Ninaatje » za jan 10, 2009 11:22 am

Hoi Hoi,

Ik heb goede ervarigen met het vetrinair qwadrant in Herfelingen (nieuwe dierenpraktijk). Deze is in Herfelingen, zo'n kleine 20min van Ninove.
In Ninove heb je ook een dierenpraktijk (de Molenhoek), maar daar heb ik geen goede ervaringen mee: geven niet de correcte inentingen voor de fretjes en zeiden dat mijn Ievie nierproblemen had (waardoor ze een pijnlijk dood zou sterven), terwijl ze eigelijk gewoon oormijt had en daardoor krabde en wondjes had.
http://www.dierenartsenpraktijkquadrant.be/ voor meer info.

Grtjs
Vaarwel Ievie, je ventje Quinty en ik vergeten je nooit... Bedankt om ons hartje 5 jaar lang met je liefde te vullen!

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » zo jan 11, 2009 1:59 am

Beste,

ik ga voor m'n inentingen in denderhoutem bij dr Sonck
voor operaties en serieuze ingrepen ga ik bij schelfhout in gijzegem

groeten
Hostekes

virax
Berichten: 1
Lid geworden op: di jun 23, 2009 4:41 pm

Berichtdoor virax » ma aug 10, 2009 12:20 am

Ik ga bij De Vuyst in appelterre-eichem. Hij is goedkoper dan quadrant daar gingen we vroeger deze is dichter en tot nu toe hebben we nog geen problemen gehad ofzo. we gaan er ook met onze honden.

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » ma aug 10, 2009 10:08 am

De Vuyst hmm
hij is wel goed maar als hij geen zin heeft, kunt ge er toch naar fluiten ze

zijn jarenlang "klant" geweest bij hem met onze honden. van toen hij nog in zandbergen werkten, in zen garage :P

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma aug 10, 2009 11:39 am

Voor alle zekerheid, zelf even melden aan de Da dat hij/zij jouw sloeber(s) moet enten met Nobivac Puppy DP en niet vergeten de booster (een herinenting met Nobivac puppy DP) te laten zetten 3 à 4 weken later!!. Heb enkele jaren geleden nog gehoord van een Da die met Vanguard had geënt, ondanks het feit dat het te enten fretje al 3 jaar ofzo was gevaccineerd met Nobivac!! :~ Da in kwestie had er even niet bij stilgestaan, was het antwoord!!

Als je dus bij een Da terechtkomt die niet zeker evenveel fretten als andere dieren ziet, herinner je hen er best eens even aan. Kan arrogant overkomen, maar dan ben je tenminste zeker en dat is het voornaamste toch, niet??

Ine hier ziet volgens mij praktisch enkel fretten :P , ik heb half België naar haar doorverwezen!! Ik denk dat die eerder nog een papegaai Nobivac zou geven (bij wijze van spreken dan) dan een fret het foute toe te dienen. Ik zeg het hier dus niet vooraf!! :P
Afbeelding


Terug naar “Dierenartsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 17 gasten