DA omgeving vilvoorde?

Dierenartsen zijn ook maar mensen, veroordeel hen niet te snel. Langs de andere kant mag je toch net dat ietsje kritisch wezen tegenover de persoon die zich bekommert over de gezondheid van jouw fretsels. Hier kan je je ervaringen kwijt over de dierenartsen-dierenklinieken die jij bezocht. Wat vond je van de service? Was de kennis betreffende fretten toereikend? Vond je de rekening te goedkoop/te duur? Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de dierenarts(praktijk) of dierenkliniek en vermeld in je tekst ook de gemeente.
Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di apr 01, 2008 4:37 am

Het zit nu eenmaal zo dat ik in Neder-Over-Heembeek woon ~_~ (ligt tussen vilvoorde, schaerbeek en brussel) en dat die enige dierenarts die hier in de buurt zegt dat hij veel van fretten weet mijne schat toch Vanguard gegeven heeft :@ :@ En dat ik nu dus op zoek ben naar een betere DA die WEL verstand heeft van fretten :? Kwil geen risico's meer lopen en (@) Heb wel geen auto dus moet het steeds op de vader rekenen zijn of openbaar vervoer dus liefst nniet te ver (@)

davjan
Berichten: 6
Lid geworden op: ma aug 18, 2008 8:44 pm

Berichtdoor davjan » do aug 21, 2008 7:20 pm

in malderen ( londerzeel) bij brenda http://www.dierenartsvanassche.be/index.asp

zij weet er wel redelijk veel van heb ik de indruk
ben ik met eddy ook geweest voor zijn vaccin

is niet overdreven ver van bij u eh , via de a12 ben je er direct

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » do aug 21, 2008 7:55 pm

evenver als Bart in Mechelen

daar weet je zeker dat je bij een expert bent

al zijn er tegenstanders van Bart , ik ken er die haast van de andere kant van het land ernaartoe gaan met de fretsels

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di aug 26, 2008 5:18 pm

Ohja kheb een gevonden zeer goede DA in mijn ogen

Dierenartsenpraktijk DEN EIKBOS
Eikbosweg 49
1980 Eppegem
015/62.79.90

Dr. Maja Vandenhoeck en als ik me niet vergis Dr. Iris Frooninckx
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » di aug 26, 2008 5:23 pm

Bart zal waarschijnlijk wel zijn vak kennen da hoort ge mij ni zeggen .
Maar bij ernstige gevallen gaat hij er nogal vluchtig over zonder verder te zoeken naar een eventueele andere oorzaak.
Hij kan moeilijk zijn standpunt herzien en da was ons ventje bijna fataal geworden ~_~
gelukkig was ik nog op tijd om met hem naar eppegem te gaan waar hij dan een week is moeten blijven .
Bart geloofde gewoon ni da er iets mis was met hem , gewoon omdat hij terug effe aandachtig nieuwsgierig was (nieuwe plaats bij de da)
maar wij zagen goed genoeg hoe hij was in zijn vertrouwde omgeving.
En thuis zagen we dus dat er na 3 weken nog geen verbetering was,
ma ja elke da zal wel al fouten gemaakt hebben he ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » di aug 26, 2008 5:24 pm

hehe angel ge zijt me voor :P
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di aug 26, 2008 5:59 pm

Hihi Bren ik ben een snelle soms hoor :P
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn


Terug naar “Dierenartsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten