Dierenarts omgeving Leuven

Dierenartsen zijn ook maar mensen, veroordeel hen niet te snel. Langs de andere kant mag je toch net dat ietsje kritisch wezen tegenover de persoon die zich bekommert over de gezondheid van jouw fretsels. Hier kan je je ervaringen kwijt over de dierenartsen-dierenklinieken die jij bezocht. Wat vond je van de service? Was de kennis betreffende fretten toereikend? Vond je de rekening te goedkoop/te duur? Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de dierenarts(praktijk) of dierenkliniek en vermeld in je tekst ook de gemeente.
Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Dierenarts omgeving Leuven

Berichtdoor jeanine » vr aug 29, 2014 8:37 am

Onze Milo kreeg ook een implantaat tegen bijniertumor, hij was nog geen 4 jaar. De da kon niets voelen bij onderzoek en twijfelde omdat Milo geen haren kwijt was. Een hormonen onderzoek van het bloed bracht al meer duidelijkheid. Het implantaat moet ongeveer een 6 weken de kans krijgen om verbetering te laten merken. Mijn ervaring met implantaat is dat het voor castratie langer werkt dan voor bijniertumoren. Milo kreeg na 1 jaar een nieuwe ingepland, de vorige was uitgewerkt. Op Milo is er een autopsie gebeurd, 1 bijnier was ongeveer de grote van een kersenpit geworden. Dus heel duidelijk een tumor en het implantaat heeft hem toch langer bij ons kunnen laten. Genezen doet het niet maar de kwaliteit van leven is beter met een implantaat. ;) Ons Thirza heb ik het preventief laten zetten toen ze ongeveer 5 werd. Ons Freebee kreeg er ook 1 toen ze heel erg veel jeuk had, na het implantaat ging de jeuk ook weer weg. In mijn opinie is het implantaat een goed hulpmiddel al geneest het niet.
Afbeelding


Terug naar “Dierenartsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten