8 juli 2007 - speelnamiddag in Hasselt !!!

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » ma jun 25, 2007 5:10 pm

Om er voor te zorgen dat iedereen het deze keer weet, en om ook de werking van Limburg een hart onder de riem te steken, laat DFAvzw jullie nu al weten dat we op 8 juli 2007 weer een speelnamiddag in Hasselt hebben.

Place to be?

Zaal Kermeta
Diestersteenweg 204
3510 Kermt (Hasselt)

Time?

van 14 tot 18 uur

What?

Een gezellige namiddag onder frettenvrienden, met de frettenshop voor jullie aankopen, de frettenspeeltuin voor jullie deugnieten en de toog voor de dorstigen onder jullie ...

En natuurlijk zullen er weer frettenexperts aanwezig zijn die gaan proberen jullie moeilijke vragen te beantwoorden.

Tot op 8 juli ...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di jun 26, 2007 4:25 am

Ja lieve mensen, we gaan er een succes van maken hé!! Limburg krijgt meer en meer sympathisanten, die moeten allemaal komen kijken en kennis maken!!!

Mag ik bij deze ook even beroep op jullie doen? Wie kan er helpen met het opzetten/afbreken van de speeltuin en wie wil graag bijstuderen voor frettentemmer in onze leuke speeltuin?? Ook een 1ste klas barman/garçon zou héél welkom zijn om ons Ingridje wat te helpen bij het laven van de dorstigen!! :P :P

Mogen we op jullie rekenen?? :) :) Laat me dan even iets weten zodat we het juiste uur kunnen afspreken, oké?? ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » do jun 28, 2007 9:29 am

Ja, en voor de gelegenheid gaan we de speeltuin extra groot maken !!! Der kunnen dus lekker veel fretjes meekomen, ze gaan hun loop nog al krijgen zene ... :P :P :P
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr jun 29, 2007 3:58 am

Shayney, fijn dat je al antwoordde, we verwachten je in Hasselt!!! :) Ik denk wel dat je voor een paar nieuwsgierige mensen zorgt die dag, want er werd me al enkele keren gevraagd of IK je al kende??? :) Aaaahhh ja, hé!!!! :P :P

Wéér nieuw Limburgs bloed, goed hé??? Afbeelding
Afbeelding


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten