Nieuwe Moderators

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
bertbibber

Berichtdoor bertbibber » di okt 24, 2006 12:26 am

beste frettengekken,

Zoals vele mensen hier op het forum al weten, zitten de huidige moderators tot over hun oren in het werk. Waardoor ze meestal veel te laat de berichten lezen en daardoor te laat reageren op discussies.
Daarom heb ik afgelopen zaterdag een oproep gedaan in één van de posts met de vraag of er mensen mee moderator willen zijn. Hierop hebben 4 mensen gereageerd nl Maxi, Margit, Minoes en Knorry. Zij gaan vanaf vandaag er mee voor zorgen dat de orde en netheid van het frettengetetter-café gewaarborgd blijft.

@Maxi, Margit, Minoes, Knorry, jullie krijgen in de loop van de week de nodige instructies over hoe dit systeem in elkaar steekt en wat de taak van moderator in houd. Ik heb jullie accounts reeds aangepast zodat je alvast al kan rond snuffelen. Let wel op met de DELETE knop hier krijg je geen bevestiging.

het Fretten-Ark-team wens jullie alvast veel succes...

maxi

Berichtdoor maxi » di okt 24, 2006 8:52 am

Haloha ,

Ik ga mijn best doen om mijn taken zo sereen en objectief mogelijk uit te voeren. Maar
voor de rest veranderd er eigenlijk niet veel he ;)
Thanks voor het vertrouwen .

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di okt 24, 2006 9:14 am

Fijn dat jullie ons dit toevertrouwen, ik ga er dan ook van uit dat het onze taak wordt om onpartijdig, eerlijk en correct te handelen tegenover alle leden van onze Ark. Het wordt dan ook geen kwestie van met de "rode stylo" te gaan werken, maar gewoon ervoor te zorgen dat de doorgegeven raad juist is en dat er geen problemen ontstaan tussen de forumleden onderling door misverstanden e.d. Ook eventuele verdere taken zal ik doen zo goed als mogelijk. Moest er jullie iets op het hart liggen wat mij/ons betreft, hoop ik het dan ook te mogen horen, het vertrouwen moet er langs elke kant zijn. Bedankt en tot schrijfs,

Margit
Afbeelding

LadyWolf

Berichtdoor LadyWolf » di okt 24, 2006 4:57 pm

Eindelijk versterking van de troepen :P
Als je nog iets niet vindt, laat maar weten :)


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten