1 APRIL !!! OPGEPAST, NIEUWE ZIEKTE ONDER DE FRETTEN. 1 APRI...

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » wo apr 02, 2008 11:16 am

Vind er niks grappig aan om met zo iets te lachen de meeste van ons hebben al heel wat gezondheidsproblemen gehad met hun fretsels precies of ze zijn nog ni rap genoeg ziek ?
Ik wist ondertussen dat die namen ni bestaan maar dan nog vind ik het een zwak gevoel voor humor hoor.
Gewoon al omdat we veronderstellen dat we via de Frettenark de juiste informatie krijgen i.v.m fretten.
groetjes ~_~
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo apr 02, 2008 12:48 pm

Ach Bren, kom nu, ik heb al méér dan genoeg troubles met mijn schatten gehad, dat heeft er toch niets mee te maken. Als je echt twijfelde, Hans' nummer stond er toch bij, met even naar hem of naar de eerste de beste DA te bellen wist je toch dat het niet bestond, Hans zou je nooit in de zorgen gelaten hebben als je even gebeld had, hoor. En ja, oké, ik ben ook snel doodongerust over die van mij, op dit ogenblik gaat er zelfs een opvangertje de tafel op bij Ine voor een onderzoek waarvan we niet weten of ze het halen gaat of niet, maar dit was idd toch redelijk doorzichtig, hé? Maranweke noemt zelfs de eerste 3 letters als de beginletters van april enz..., een al dan niet stom mopje op zijn tijd mag toch wel, hé.

Mij had Hans veel erger liggen de dag ervoor, ik heb na zijn telefoontje 3u met maagpijn rondgelopen van het verschieten en heb uiteindelijk iets moeten nemen ervoor ook, :~ , maar ja, dat is Hans hé!! Ik kon hem ook door de telefoon trekken, hoor, ;) , maar dat zijn toch geen dingen om boos op te zijn!

In ieder geval sorry als je je te erg ongerust gemaakt hebt, maar het was echt niet bedoeld om jullie te "pesten" hé, het was tenslotte 1 april!!

Anneke, alles goed met uwe Pedro?? :D :D :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » wo apr 02, 2008 1:13 pm

ja had da ook wel gezien van apr en die namen zeiden me niks.
Toch had ik ni verwacht dat men over zo iets echt grapjes zou maken.
Da heeft nen hele dag in mijn kopke gezeten %) Ik ben al iemand die zich alles erg aantrekt en veel zit te piekeren.Ik had zelf direct naar mijne vent gebeld , gelukkig ni naar de DA.
Hij kon er s'avonds ook ni echt mee lachen en nogthans als hij met iemand grapjes kan uithalen zal hij het ook wel doen hoor ;)
Boos ben ik daar echt ni om ma ja hoe moet ik het noemen ? ik weet het ni ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo apr 02, 2008 1:19 pm

@margit met pedro (ik heb er krueger van gemaakt) :) alles in orde.
want anders wist bull het ook.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » wo apr 02, 2008 3:12 pm

@ bren: ik ben met u mee ze :) vind ook ni da ge over zoiets grapjes moet maken maarja, wacht maar tot volgend jaar !

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » wo apr 02, 2008 5:22 pm

Allee dames toch, ik heb express niet gereageerd op het topic omdat het wel erg doorzichtig was en ik de rest in hunne waan wou laten. Ik vind de grap WEL geslaagd en voeg er aan toe dat Tibo vorig jaar ook bijna ten dode was opgeschreven en ik bij dat manneke ook afzie maar toch hou ik van een goede grap op zijn tijd! Wreed goed gedaan mensjes! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo apr 02, 2008 6:46 pm

Ja, oké, ik zou waarschijnlijk ook eerst verschoten zijn moest ik het niet geweten hebben, zo schrok ik dus ook afschuwelijk toen Hans me op 31 maart beet had, en het is mss niet lief om mensen te doen schrikken met dingen die ze zich aantrekken kunnen, maar wie staat er op als ik vraag of ze nooit gelachen hebben met gehandicapten-moppen, met de moppen over Turken, Marokkanen, gekken enz ... Stel je voor dat je een gestoord iemand als familielid hebt, ik ken er dus zo, hé, en iemand komt af met "Ken je die van die 2 schizofrenen die ... ??" Doet denk ik ook pijn hoor! En melaatsen moppen en de moppen over Milky-way-reclame sturen naar de landen met hongersnood (ah ja, bederft de eetlust niet!!), die zijn ook niet echt lief, hé?

Ach ja, het is en blijft een vervelende dag die één april voor mensen zoals jij en ik die altijd slachtoffer zijn van die plaaggeesten, maar het leven is zo al serieus genoeg, laat die mensen toch doen, uiteindelijk kan ik er zelf ook wel mee lachen, al was ik de maandag echt niet goed van het verhaal waarmee Hans bij mij afkwam!! Eerlijk gezegd denk ik dat als hij dàt had uitgebracht op het forum, er ook verschillenden niet goed van zouden zijn geweest, al had dat niet rechtstreeks met je beestje te maken maar met je eigen gevoelens!! Voor het lapje gehouden worden is altijd een inbreuk op jezelf, je wordt er altijd mee geconfronteerd dat je zelf eigenlijk niet genoeg hebt nagedacht met hetgeen ze je probeerden wijs te maken en ik heb er eigenlijk niet echt veel moeite mee om dat uiteindelijk ook toe te geven. Ik moest maar niet zo lichtgelovig en vaak overgevoelig zijn, want dat alleen maakt me een dankbaar slachtoffer!!

Volgend jaar zullen we braver zijn!! We zullen niet onze fretseltjes gebruiken om elkaar mee te foppen, maar verschiet niet met wat Hans dan uit de kast gaat durven komen, hoor, die is bekwaam nu al aan iets te beginnen en het nog 364 dagen vol te houden om dan te kunnen zeggen : " 't Is 1 april hé mannekes!!" :P

Ja Anneke, ik zei hier dadelijk al aan Caro dat je volgens mij mee zat te spelen!! Pedro?? , Afbeelding de wederhelft van Vanessa zal gelachen hebben!! :P :P
Afbeelding

Tineke
Berichten: 57
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 7:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tineke » wo apr 02, 2008 6:46 pm

hehe er zijn er blijkbaar vele in de grap getrapt! :P
ben ik blij dat ik dit gisteren niet gelezen heb...anders had ik waarschijnlijk ook al in paniek geweest :D

ik heb gisteren ook wat meegemaakt hoor... steve heeft mij goed liggen gehad :)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo apr 02, 2008 7:17 pm

VERTELLEUHHHHHHHH!!!!!!!! :P :P :P :P :P :P
Afbeelding

Tineke
Berichten: 57
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 7:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tineke » wo apr 02, 2008 8:35 pm

ja kwas even bij ons mama die was op reis geweest en die had cadeaukes bij :P
krijg ik plots een bericht van steve dat ik zo snel mogelijk naar de markt moet want dat de eerste 150 mensen die de wedstrijdvraag kunnen beantwoorden een winkelbon van 150 euro krijgen, steve had die bon zogezegd al en wist dus ook het antwoord.
ik gelijk ne zot bij ons mama gaan lopen in mijn auto gesprongen en gelijk ne zot naar de markt gereden maar nog net voor ik aan de markt kwam viel mijne euro dat het 1 april was en wie kwam daar al lachend aan als tegenligger...steve natuurlijk.
iedereen mij maar uitlachen ...was echt wel een belachelijk zicht zoals ik als nen halve gek naar daar ben gereden :D zelfs bijna accident gehad omdak geene voorrang wou geven :P
ik heb dus echt nen hekel aan diene 1 april. vooral omdat ik zelf nooit iets leuk kan bedenken ~_~

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » wo apr 02, 2008 8:55 pm

Da vind ik wel een goei :D :P ik ben ook veel te goed gelovig dus trek het u ni aan :P :P ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do apr 03, 2008 9:59 am

ik zal 1 april 2008 ook nooit ni vergeten zone horror. ~_~
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do apr 03, 2008 10:14 am

Hoezo Anneke, was je er dan zelf ook eerst ingetrapt?? :) :)

Ik denk dat ik volgend jaar vanaf den eerste maart de kalender in 't oog hou en niks meer geloof van wat Hans zegt!! :P :P Maar niks dat Hans kan tegenhouden om het dan op 28 februari te proberen, hé!! :D :D En als die nu niet zo verduiveld serieus iets kon vertellen, hé, maar al vraagt ge of hij u beetneemt, dan nog begint ge te twijfelen, net omdat hij zo bloedserieus blijft!! ~0 Een ramp die voorzitter van ons, een ramp :D :D !!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » do apr 03, 2008 10:34 am

Origineel gepost door bren

ja had da ook wel gezien van apr en die namen zeiden me niks.
Toch had ik ni verwacht dat men over zo iets echt grapjes zou maken.
Da heeft nen hele dag in mijn kopke gezeten %) Ik ben al iemand die zich alles erg aantrekt en veel zit te piekeren.Ik had zelf direct naar mijne vent gebeld , gelukkig ni naar de DA.
Hij kon er s'avonds ook ni echt mee lachen en nogthans als hij met iemand grapjes kan uithalen zal hij het ook wel doen hoor ;)
Boos ben ik daar echt ni om ma ja hoe moet ik het noemen ? ik weet het ni ;)
Bren,

Als het een troost mag wezen, de andere 364 dagen kan je steeds rekenen op volledige eerlijkheid en duidelijkheid. Ik begrijp je reactie, maar ik wil je toch even mijn visie hierover geven.

Tegenslag, ziekte, dood, miserie enz zijn van alle werelden en alle mensen. Niemand wordt hiervan gevrijwaard. Ikzelf heb mijn part ook al gehad, maar dat neemt niet weg dat ik steeds optimist ben gebleven. Humor is een middel om de pijn te verzachten. Een middel om te relativeren. Het geeft je de mogelijkheid om te blijven ijveren naar betere omstandigheden of een helingsproces. Collega's begrepen bv niet dat ik drie maanden na het overlijden van mijn moeder (kanker) al kon lachen met moppen over deze ziekte. Ik kon op die manier relativeren, begrijpen, verwerken wat ik heb meegemaakt. Ik had dit zelfs nodig, want het laatste jaar bestond toen volledig uit verzorging en aftakeling. Aangezien ik haar thuis verzorgde, recht onder m'n neus.

Wat de 1 aprilgrap betreft.

De gezondheid van je deugnieten is niet in gevaar geweest. Ik heb alleen sommigen onnodig ongerust gemaakt. Langs de éne kant niet mooi, maar in de sfeer van 1 april (en zo doorzichtig als de grap was) had ik toch verwacht genoeg twijfel te zaaien zodat jullie er niet te lang onder zouden lijden en de grap snel doorhadden.

Ik had er trouwens ook mijn nummer bijgezet, zodat de mensen me konden bereiken indien ze echt bezorgd waren. De bedoeling was dan ook om hen direct gerust te stellen. Ik heb echter geen telefoon gekregen.

Eindconclusie:

Humor bestaat in vele vormen en niet iedereen kan elke vorm van humor pruimen.
Nogmaals, mijn excuses voordiegenen die gekrenkt zijn, chapeau voor hen die er niet intrapten.
En voor hen die we wel bij de neus hadden, volgend jaar is het weer 1 april, try me.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » do apr 03, 2008 10:37 am

Ik verschiet er trouwens van dat niemand me heeft willen wijsmaken dat ze een frettenclub gaan beginnen :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do apr 03, 2008 10:39 am

Wacht maar, ik stuur nog wel een mailtje met ons nieuw adres!! :P :P :P :P :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do apr 03, 2008 12:30 pm

da ik op 1 april nog altijd aan het bekomen was wat er maandag was gebeurt.

zeg margit,

wanneer startte wij nu weer met de ferretlovers???
:D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do apr 03, 2008 12:44 pm

Alles toch in orde met u tweekes, hé Anneke %) ??

Ik ben nog een paar mensen aan 't overtuigen om met ons mee te komen, tegen zondagavond gaat da in de sjakosj zijn, vermoed ik!! :D :D :D Ianka's nieuw t-shirtje is in de maak!! Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do apr 03, 2008 12:47 pm

yep,
met ons poppemie alles in orde,
maar ik geraak ni over mijne schrik. ~_~
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do apr 03, 2008 12:58 pm

Kan ik me voorstellen, dat is een nachtmerrie!! Ik schrok me hier al half dood toen Caro het vertelde en dan kon ik nog niet eens bellen ofzo want ik zat met die vergadering! :( Niet te geloven hoe laag sommige mensen kunnen handelen!! :@
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do apr 03, 2008 1:32 pm

tja das de wereld van vandaag he
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do apr 03, 2008 2:48 pm

@ gij wordt toch voorzitster he? :P :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » do apr 03, 2008 5:58 pm

Kan er mij iemand uitleggen wat er gebeurd is of zijn dat mijn zaken niet? :) als het privé is, dan heb ik der alle respect voor. Maar ik denk moest het privé zijn, zou je wel via pb's antwoorden niet?

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do apr 03, 2008 6:33 pm

Nee hoor, in raadsels babbelen is zóveel plezanter!! :P :P Vereiste om uitleg te krijgen is meekomen naar onze nieuwe club, hé Anneke??!! :D :D

Ikke voorzitster?? Dat zal nog niet, zeker, met diene Hans valt niet te werken!! Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » do apr 03, 2008 7:52 pm

Awel, als Margit en ook nog Anneke een nieuwe club beginnen ga ik mee hoor! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten