DIERENHAPPENING 2008 - Hasselt

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma nov 03, 2008 8:58 am

Hier zijn we dan, het officiële aftellen is begonnen, nog 25 keertjes slapen en het is zover, de leukste beurs van Limburg en omstreken, de enige echte DIERENHAPPENING, is een feit!!

Het belooft nóg leuker en plezanter te worden dan andere jaren, wij zetten zoals steeds ons beste beentje voor en proberen 2008 nog fijner te maken dan de vorige jaren. Ook zouden er terug een olifant en een kameel zijn om de kleinsten onder ons extra veel plezier te gunnen, de hondenshows zouden nóg groter en beter georganiseerd worden, het Dierentheater krijgt ook extra's bij dit jaar, er zijn heel wat professionele experts aanwezig die de mensen met raad en daad proberen bij te staan, kortom, wie niet komt zit fout, fout en nog eens fout :P !!

Zoals elk jaar vragen wij ook nu weer medewerkers om ons te helpen, hoe meer zielen, hoe meer vreugd natuurlijk! Vorig jaar konden we massaal op jullie steun en goed humeur rekenen, we hopen op een even grote opkomst van onze trouwe en behulpzame enthousiastelingen. Sommige mensen hebben al toegezegd, de fervente aanhangers die geen beurs overslaan ;) , maar er kunnen nog héél veel handen en blije gezichten bij!! Daarom dus een oproep : wie komt ons een handje toesteken en wanneer?

Er mag hier natuurlijk gereageerd, je mag ook een mailtje sturen naar mikado.21@hotmail.com , je mag me bellen op elk uur van dag en nacht (toch als het is om goed nieuws door te geven ;) ), kortom, als jullie maar laten weten dat jullie komen is het PRIMA !! :D

Mag ik vragen om zo snel mogelijk te reageren, als het kan dag en uur door te geven waarop jullie kunnen komen, zodat ik aan de "medewerkersplanning" kan beginnen!! Zoals anders geldt ook nu : de medewerkers moeten geen inkom betalen. Even een seintje geven dat jullie er zijn, dan zorgen wij voor de rest.

Practische gegevens : Dierenhappening 2008 - Grenslandhallen, Gouverneur Verwilghensingel 70, 3500 Hasselt

Opbouw : 26/11 en 27/11, van 10u00 tot de vroege avond. Hier hebben we zéker nog wat hulp nodig !!!

Beursdagen (zie ook onze kalender) :

28 november 2008 van 09u00 tot 18u30
29 november 2008 van 10u00 tot 18u30
30 november 2008 van 10u00 tot 18u30
(waarna de afbraak !@#$ kan beginnen)

Aan de medewerkers vragen we, zoals elk jaar, om een 20 à 30-tal minuten van tevoren aanwezig te kunnen zijn.
Alvast héél hartelijk bedankt als jullie ons kunnen komen helpen en .... VEEL PLEZIER !!!! :D

OP 16 NOVEMBER ZAL ER OP ONZE SPEELNAMIDDAG TE MECHELEN EEN BRIEFING PLAATSVINDEN VOOR DE MEDEWERKERS VAN DIERENHAPPENING
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » ma nov 03, 2008 9:53 am

wij zullen er zeker zijn
maar ja wij slagen ook geen beurs over he
wij komen zaterdag en zondag.
maar voor afbraak sorry moeten we forfait geven want
papa en ons mieke moeten op tijd hun bedje in. :P
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » ma nov 03, 2008 9:55 am

Zoals ik al gezegd heb kom ik voor de 3 dagen en ik kan ook nog verlof nemen om eventueel te helpen met de opbouw. Dus als je daar nog volk tekort heb geef me maar een seintje en ik zal er zijn. :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma nov 03, 2008 11:04 am

Vrijdag is opbouwen zeker ?

Waarschijnlijk komen ik en Leen dan voor zaterdag en zondag

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma nov 03, 2008 1:05 pm

Davy, Davy toch, er staat nog zo duidelijk dat het donderdag opbouwen geblazen is!! :P

Vrijdag, zaterdag én zondag zijn volledige beursdagen!! :D

Dorinda, seintje bij deze doorgegeven!! Alle hulp bij het opbouwen is welkom!! :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » ma nov 03, 2008 1:25 pm

sorry, hier onmogelijk om verlof te nemen voor opbouw....
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » ma nov 03, 2008 1:36 pm

hoi hoi iedereen,

goh das echt spijtig , ik kan onmogelijk komen helpen aangezien ik nog geen verlof mag aanvrage :-(. Ik kan ook enkel zondag komen , ma ik ben al superblij dat ik toch tenminste 1 dag aanwezig zal kunnen zijn !!!

Succes iedereen met de opbouw !! ;)

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma nov 03, 2008 1:51 pm

ik dacht dat hans zei dat jullie de vorige keer de woensdag ook mochten komen opbouwen?

zou wel tof zijn aangezien ik dan wel mn best kan doen om te komen opzetten, maar donderdag heb ik les en daar kan ik niet onderuit...

ook in't weekend zou'k echt graag 1 dagje komen, maar kga eens moeten zien hoe dat te doen gaat zijn met de trein..

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma nov 03, 2008 2:09 pm

Normaal gezien komt Hans woensdagavond rond 20u00 pas met de eerste lading materiaal uit Mechelen naar Hasselt, dus is het alleen de remorque uitpakken dan. Daarom dat ik tot nu toe alleen de donderdag heb opgegeven als opbouwdag, maar moest dat veranderen Niels, laat ik het dadelijk weten.

De verbinding met Hasselt is in 't weekend ook behoorlijk goed heb ik me laten vertellen (en goedkoper ook geloof ik), dus ik hoop echt dat je er geraken kan. Ga maar eens vlug informeren bij de NMBS!! :)

Mieke EN Tom, hebben we nu nog niet laten merken dat het zonder jullie niet hetzelfde is?? Awel, dat gaan we dan bij deze goedmaken, hé : Mieke en Tom, wij willen jullie erbijhijhij!!!! ;)

En voor we seffes hetzelfde uit Hoogstraeten horen komen : Anneke en Johan, jullie oohook!!! ;)

Ff verder gaan : Vaste DFA-crew : wat zijn we nu zonder jullie/elkaar ????? :D :D :D

Met andere woorden : KOMEN hé!!! :) :P :P :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma nov 03, 2008 3:07 pm

hmmm het is maar 2 uur rijden, ik dacht dat het 3 ging zijn... mijn oogjes glunderen al :P

khad graag 2 dagen geweest, maar denk da'k het met 1 ook ga moeten doen :P

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » ma nov 03, 2008 4:15 pm

Ok Margiet, zodra ik terug ben opt werk geef ik door dat ik donderdag moet thuis zijn. Als ik dan van jou voor die dagen een lift kan krijgen zal ik er zeker bij zijn hé. ;)
En voor Mieke en Tom, zoals ik al zei als jullie de rest van de dagen al eens komen ben ik al blij! :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma nov 03, 2008 5:05 pm

Ons mannen gaan heel de dag rondcrossen en s'avonds en s'nachts dan in hun carrier logeren daar want we zullen op hotel gaan de nacht van zaterdag op zondag (komt goekoper uit hoor dan over ent weer rijden)

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » ma nov 03, 2008 5:19 pm

met z'n allen naar de hotelkamer van A3ke!!!!!!!!!!!!!!!! ;-)
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma nov 03, 2008 5:41 pm

Origineel gepost door skiwi

met z'n allen naar de hotelkamer van A3ke!!!!!!!!!!!!!!!! ;-)
ladies only plz ;)

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma nov 03, 2008 6:26 pm

Er is een kleine kans dat onze verhuis vroeger gebeurd dat weet ik met zekerheid volgende week dus kunnen we mss toch komen
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » ma nov 03, 2008 6:28 pm

ok, bull jij mag naar huis gaan ik zal wel de nacht gaan door doen bij a3ke.
wie doet mee mieke? :P :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma nov 03, 2008 7:37 pm

een hotelkamer is wel een leuk idee, maar kheb zo het gevoel da'k da mijn fretjes niet kan aandoen in zo'n kleine carrier...

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma nov 03, 2008 8:28 pm

ik bekijk het als zijnde dat ze heel de dag mogen gaan en staan en rondcrossen en spelen al wat ze willen

ik weet dan dat ze afgemat zijn dus mjah , tot de dag erna dan mogen ze zich terug uitleven , ik zou er in ieder geval niet rouwig om zijn

voila , de comfort room met kingsize bed is gereserveerd :D

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » ma nov 03, 2008 9:01 pm

Volgens mij heeft Davy nogal een rijke ziekenkas :D :D :D
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma nov 03, 2008 9:22 pm

waar gaan jullie dan? zijn er daar in de buurt budgetvriendelijke motels waar fretten welkom zijn? denk niet dat mijn ma hier zo mee akkoord gaat zijn, maar bon :P kan het al eens vragen he

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » ma nov 03, 2008 9:38 pm

Origineel gepost door knorry
ok, bull jij mag naar huis gaan ik zal wel de nacht gaan door doen bij a3ke.
wie doet mee mieke? :P :D
jajajaa, anders moet ik toch maar helemaal alleen thuis slapen aangezien m'n ventje lekker in frankrijk vertoefd dat weekend ....
en zo helemaal alleen in die auto 1 uur heen, 1uur terug .... na een vermoeiende beursdag (en zeker die laatste dag na de afbraak en het daarna horende etentje ....) .. dat is onverantwoord om dan eigenlijk helemaal alleen naar huis te rijden
:D

[Gewijzigd door skiwi op 2008-11-03 21:39:48]
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma nov 03, 2008 9:51 pm

margit je hebt blijkbaar iets verandert? is er nu toch woensdag op te zetten?

gij ziet het blijkbaar echt VOLLEDIG zitten he :P

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma nov 03, 2008 9:59 pm

nergens ni echt iets waar dieren welkom zijn

maar ik laat ze op de beurs die ene nacht , ze zullen eten en drinken hebben en hun poepbakje , meer hebben die dan die nacht niet nodig

en anders gaan ze op motel margit :D

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma nov 03, 2008 10:12 pm

mmmmm mja... geen slecht idee majah... vind da gelijk zo zielig...

nuja, als ik het zo doe, zal ik de opening naar de opening van uw carrier draaien, zodat ze gezelschap hebben...

kmag er niet aan denken dat ze zouden uitbreken dan... denk da'k voor de zekerheid de carrier IN de speeltuin ga zetten :P

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di nov 04, 2008 2:32 am

Origineel gepost door nielsvl

margit je hebt blijkbaar iets verandert? is er nu toch woensdag op te zetten?

gij ziet het blijkbaar echt VOLLEDIG zitten he :P
Nee Niels, als moderator heb ik de mogelijkheid enkele wijzigingen aan te brengen, ik heb dan ook de verbetering aangebracht :)
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten