DIERENHAPPENING 2008 - Hasselt

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo nov 12, 2008 3:12 pm

@maranweke,

ik heb wel wa plek voor jou 2 gasten te slapen leggen
heb hier nog wel een kooi staan maar ik weet niet of jij da
ziet zitten... :)
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » wo nov 12, 2008 3:18 pm

@ knorry: is eventueel ook een mogelijkheid, maar dan moet ik mijn 2 schatjes wel een nachtje missen.
Allesinds goed om weten moest het echt niet anders lukken.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo nov 12, 2008 3:22 pm

ik stel het maar voor...
ze zullen dan een nachtje bij ons in de nation mogen overnachten
das groot genoeg voor jouw 2 schatten.
je laat me maar iets weten.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 12, 2008 9:31 pm

Amai, er is heel wat gebeurd in mijn afwezigheid hier!! Zullen met het slechte nieuws beginnen, alléé, zo slecht is het nu ook weer niet!! Maar ...

Vanessa belde vanavond, zij en Pedro zouden vrijdagavond richting Hasselt komen en als ik het goed verstaan heb Melissa, kon jij met hen meerijden, neem maar even contact op met mekaar om dat te regelen. ;) Zoals beloofd kunnen jullie dus net nog alle 3 blijven slapen en als Vanessa maar 1 of 2 carriers bij heeft vind ik nog wel slaapplaats voor 2 nachten voor die deugnietjes. Kan wel zijn dus dat ik één kooi in de kelder ga moeten opzetten, hangt er vanaf of ik tegen dan meer plaats heb kunnen maken hier.

Probleem is nu wel dat de slaapkamer boven bomvol ligt, die van Caro vol boeken ligt en dus best dicht blijft en ik voor de rest geen lege kamer meer heb. Ik zou dan ook willen vragen aan Dorinda, die hier toch ook al slaapplaats aanbood, of jij Virginie, niet daar kan gaan slapen. Zij heeft een veldbedje enzo, dan lig je toch comfortabeler dan hier, denk ik ~z~ !! Neem jij eventueel even contact op met Dorinda, Angelke, ik zal je haar nummer even in een PB'tje doorsturen.

Niels, heb je enig idee of ik jullie moet komen ophalen aan 't station of komen jullie liever met de bus naar de Grenslandhallen?? Laat me maar iets weten, hé?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » wo nov 12, 2008 9:58 pm

@ Margit: heb intussen contact met Vanessa gehad. Zij en ik nemen vrijdagavond de trein richting Hasselt. Pedro komt de zaterdag achter met de auto.
Ah kunnen mijn schatjes dan in een kooi in de kelder slapen ? Geen probleem hoor, die staan nu ook in de veranda en das daar ook frisjes, dus daar kunnen mijn rakkers wel tegen.

@ Niels: op mij hoef je dus niet te wachten é zaterdagmorgen ;)
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » wo nov 12, 2008 10:22 pm

zoals het er nu voor staat kom ik alleen dat weekend... dus zal mn plan wel trekken met de bus denk ik...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 12, 2008 10:36 pm

:P :P Dat wordt dus geen klein, maar een zéér groot probleem, hé!! Ziet ge ons zaterdag al naar de beurs vertrekken in mijn frettenmobieltje met minstens 5 carriers en jij, Vanessa, Marc en ik?? ~0 Ikke dus echt niet, hé of jullie zouden een beetje op het dak moeten gaan zitten!! :P :P Dat gaat van ze god-ganse-leven niet in mijn autootje!! (@) Daarmee dat ik dus al blij was toen Vanessa zei dat ze met de auto kwamen!! :D :D

Alléé, jullie heben nog 14 dagen om uit te pluizen hoe we dat gaan regelen!! :P :P

Niels, geraak je er woensdag niet dan? :( Of bedoel je dat je alleen komt? Dan wil ik je nog wel ophalen, hoor ;) ! Busregeling in Hasselt valt wel goed mee, maar in 't weekend rijden er veel minder bussen dan in de week, dus het kan zijn dat je dan wel even wachten moet.
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » wo nov 12, 2008 10:44 pm

woensdag kom ik hoor, ik bedoel dat ik dat weekend alleen, kom, dus zonder vriendin...

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo nov 12, 2008 10:47 pm

Margit ik ken men weg ni vanbuite naar dorinda :P Nee maar kzal ze morgen eens bellen dan.
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » do nov 13, 2008 8:15 am

Kunnen er dan geen 2 personen ofzo met de bus daar geraken van bij u Margiet?
Tenzij Pedro er op tijd is met de auto é de zaterdag, dat weet ik niet welk uur hij gaat komen.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do nov 13, 2008 8:45 am

Die weg naar Dorinda is geen probleem hoor, brengen kan ik je desnoods wel even, Virginie :)

Melissa, de bus moet wel lukken, maar heb geen idee welke bus of om hoelaat, 't is nu eenmaal weekend dan, hé, maar we vinden er wel iets op!! :P Mss dat iemand anders die ook komt heel even langs hier wil rijden om te helpen? :)

Fijn dat je wel kan komen Niels, je laat het maar even weten als je een taxi nodig hebt, hé ?? ;)
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do nov 13, 2008 8:51 am

Origineel gepost door margit

Die weg naar Dorinda is geen probleem hoor, brengen kan ik je desnoods wel even, Virginie :)

Melissa, de bus moet wel lukken, maar heb geen idee welke bus of om hoelaat, 't is nu eenmaal weekend dan, hé, maar we vinden er wel iets op!! :P Mss dat iemand anders die ook komt heel even langs hier wil rijden om te helpen? :)

Fijn dat je wel kan komen Niels, je laat het maar even weten als je een taxi nodig hebt, hé ?? ;)
Mene pa zene gps (als em die ni weer onder den auto gelegd eeft zal twel vinde kvind wel superlief van je dat je nog zou wille omrijde ook nog . Maarreuh Margit over dat van slecht slape met fretten die op mij lopen ... Menne vent weegt 105kg en ligt snachts als we dan al samen slapen wel hele tijd op me en me bed is beton ik slaap door alles door tegenwoordig
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do nov 13, 2008 8:58 am

Het zijn niet alleen fretten hoor, Angelke!! :D :D

Nee maar serieus, ik zou echt niet weten waar ik je nog kan leggen zonder dat je een gang moet blokkeren ofzo, of de weg naar de badkamer (kan wreed vervelend zijn vermits ons toilet daar is ;) ). De enige lege "grondplaats" zou de gang op het eerste zijn en dan kan mijn mama niet meer naar beneden, die geraakt nooit over jou heen zonder van de trap te donderen!! Dus als het bij Dorinda niet zou lukken, wordt het een behoorlijk probleem, maar de beurs wil ik je in geen geval ontzeggen door zoiets dom als plaatsgebrek, dus dan frommelen we je nog wel ergens tussen!! :D
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do nov 13, 2008 9:03 am

Origineel gepost door margit

Het zijn niet alleen fretten hoor, Angelke!! :D :D

Nee maar serieus, ik zou echt niet weten waar ik je nog kan leggen zonder dat je een gang moet blokkeren ofzo, of de weg naar de badkamer (kan wreed vervelend zijn vermits ons toilet daar is ;) ). De enige lege "grondplaats" zou de gang op het eerste zijn en dan kan mijn mama niet meer naar beneden, die geraakt nooit over jou heen zonder van de trap te donderen!! Dus als het bij Dorinda niet zou lukken, wordt het een behoorlijk probleem, maar de beurs wil ik je in geen geval ontzeggen door zoiets dom als plaatsgebrek, dus dan frommelen we je nog wel ergens tussen!! :D
Moest hjet niet lukken bij dorinda dan smijt je me maar in de kelder :Palleen mag je dat ni vergete dn:Pdak in de kelder lig he :P
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do nov 13, 2008 9:06 am

Gaat niet zo vlug gebeuren hoor, dat vergeten, toch zeker niet als de fretsels van Melissa daar ook zitten :P :P !!

Maar ik zeg het er op voorhand bij, ook daar lopen beestjes voorbij!! (Katten m.a.w :D )
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do nov 13, 2008 9:49 am

ik ben gek op katten Margit da weet je intussen al dat heb je zelf gezien he ;)
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » vr nov 14, 2008 2:16 pm

Angelke, je kan gerust hier blijven slapen hoor. Ik woon alleen in een gigantisch groot huis en maak je geen zorgen over het vervoer. Desnoods gaan we met de bus of probeer ik iets te regelen met mijne bompa die naast me woont ma vrees dat da weer niet gaat mogen van mijn bomma omdat die het niet heeft op fretten maar met de bus komen we er ook hoor meid! ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr nov 14, 2008 5:03 pm

Origineel gepost door Dorinda

Angelke, je kan gerust hier blijven slapen hoor. Ik woon alleen in een gigantisch groot huis en maak je geen zorgen over het vervoer. Desnoods gaan we met de bus of probeer ik iets te regelen met mijne bompa die naast me woont ma vrees dat da weer niet gaat mogen van mijn bomma omdat die het niet heeft op fretten maar met de bus komen we er ook hoor meid! ;)
Ok zodra ik meer weet over de verhuis laat ik je zeker iets weten alvast bedankt
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » vr nov 14, 2008 5:25 pm

Margitje,

Ik kom zondag niet naar de briefing, kan niet.
op de dierenhappening kom ik alleen de vrijdag, vorig jaar ben ik 3 dagen geweest maar dat doe ik niet meer, mijn gezondheid lijd daar te fel onder. Zeker nu ga ik geen risico's nemen.
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » vr nov 14, 2008 9:03 pm

Origineel gepost door margit
Mss dat iemand anders die ook komt heel even langs hier wil rijden om te helpen? :)
als het nodig is, wil ik altijd wel een ommetje maken .......
ik kan niet 100% beloven dat ik stipt op tijd ga zijn, dat zal wat van het verkeer afhangen en hoe goed ik de weg nog weet want ik heb geen gps :-)

laat maar iets weten!
(liefst wel tenlaaste vrijdagavond 22u want dan moet ik wel vroeger vertrekken zaterdagochtend)
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za nov 15, 2008 2:09 am

Mieke, ik zal even antwoorden wat ik denk dat Dorinda gaat zeggen : graag!! Als je in Hasselt West afgaat kan je op het einde van de afrit gewoon de grote weg oversteken om haar straat in te rijden of afrijden en op het einde van de afrit naar rechts, door tot aan de lichten en daar volledig terugdraaien, opnieuw richting autosnelweg Antwerpen. Het is het straatje net voor de oprit van de autostrade, ook aan de rechterkant dus. Nu ben ik niet meer zeker van de naam van de straat, maar ik geloof dat het de Larestraat is, nr 109 als ik me niet vergis. Maar Dorinda zal me wel verbeteren als ik fout zit, die gaat veel te blij zijn dat ze niet met de bus moet komen naar de Grenslandhallen!! :P

Dorinda, fijn dat Virginie "onderdak" vindt bij jou, het steekt hier echt wel vol, denk ik, die week!! Je weet waar hier nog plaats is, dus je kan je zeker al wel een voorstelling maken ;) :D :D Maar zoals ik al zei, het wordt een memorabele Dierenhappening, die van 2008 :P :P !!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za nov 15, 2008 9:25 am

Graag gedaan hoor Margiet en voor Mieke, als het echt niet teveel moeite is mag je altijd langs rijden. Moet ik dat wel zeker weten zodat ik toch niet met de bus tot aan de grenslandhallen ga hé. ;) En het adres is ook juist! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » za nov 15, 2008 9:38 am

Is het alleen nodig om Dorinda & Virginie op te halen of moest er bij u ook nog een taxi zijn Margit??
want met die carriers in de auto zit m'n koffer eigelijk al bijna vol van m'n eigen carriers.

voor dorinda & virginie zal ik nog wel een plaatsje hebben (ik hoop dat er niemand zo'n heel KOT bij heeft ipv een carrier). Maar als er van bij jou nog iemand mee moet ... dat zal al iets moeilijker worden, tenzij de carrier op de schoot gehouden kan worden.
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za nov 15, 2008 9:41 am

Alvast héél hartelijk bedankt Mieke, vind het ontzettend lief van je want ik ben een beetje aan het suggelen met mijn voet dus daarmee is het wel een grote hulp! :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za nov 15, 2008 9:49 am

Tja, wij gaan er hier idd niet in één keer allemaal inpassen op zaterdag, tenzij Pedro vroeg gaat afkomen. Maar jij krijgt er bij jou dan idd niemand meer bij, denk ik, hé? Vol is vol, nietwaar!! :~

Els, Koen, zouden jullie zo héél mss even langs onze voordeur kunnen passeren als julie in Hasselt aankomen? Jullie zijn toch altijd heel goed op tijd ... Oei nee, dat gaat ook niet gaan, vrees ik, jullie hebben Kim en Andy ook bij, hé??

Oh, Oh, problems!! Big problems!! :( :P :P Dan gaat het 's zaterdags in 2 keer moeten, hé, zo simpel is dat :D !!
Afbeelding


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten