DIERENHAPPENING 2008 - Hasselt

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » vr nov 07, 2008 5:45 pm

ik heb eerlijk gezegd liever dat mijn fret iemand goed in de vingers bijt dan dat iemand met mijn fret gaat lopen...

eigenlijk stelde ik daarom die vraag ivm die dranghekkens... het is een immens grote speeltuin en jah....

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » vr nov 07, 2008 10:12 pm

Heykes,

Kheb het dus gevraag aan mijn zusje, we zouden vrijdag komen van een uur of 11 tot een uur of 4.
Is dat goed Margit?

Groetjes,
Els

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za nov 08, 2008 1:03 am

Els, schitterend, prima, geweldig, uitstekend, formidabel, van harte nen dikke merci!! :)

Ollike, voor je je zo ongerust maakt dat je besluit niet naar Hasselt te komen, zal ik je even uit de zorgen helpen. Aan onze tent is een afgeschermd, rustig stuk, waar we allemaal onze carriers zetten. Daar kunnen onze prutsen lekker maffen zonder nieuwsgierige kijkers en als ze daar al iemand zien, is het dus iemand van ons. :P

Wat dat wandelen betreft, ze gaan er wel met de chins wandelen en de ratten, waarom dan niet met de fretten?? Marc brengt zijn gangsterkes toch ook mee en die gaan ook niet allemaal in de speeltuin spelen. Belle en den Baron doen ook de ronde van de Grenslandhallen, hoor!! Nee, daarover moet je je echt geen zorgen maken, daar is allemaal netjes voor gezorgd.

Niels, ze gaan er niet met jouw fret vandoor, hoor, zo erg zijn de mensen nu ook weer niet. Het is alleen zoals ik al zei en Marc ook aanhaalde, het is niet leuk als er iemand, en dan heb ik het eigenlijk vooral op de kinderen, gebeten wordt omdat hij/zij blij en enthousiast zo 'n fretje aaien wil. Ik heb een zoon van 23 jaar, hé, en toen die knul 3 was, was hij al even gek van dieren als ik. Dat slimmeke vindt dus op een dag niets beters dan een lekkere dikke wesp te willen aaien, "oh, mama kijk, die is van pluche!!" Enkele jaren later heeft hij het dan om ook zo 'n onverstandige zaak met de hond thuis aan de stok gekregen, ik vond de hond in zijn volledig recht, dus ja, alweer geen leuke belevenis voor onze Hans en tot slot ging hij dan onze Mike eens laten zien dat fretten ook moeten "luisteren" en heeft hij zo zijn derde, meest pijnlijke hap gekregen van onze Mikado. Hij wou dat Mike de koek die hij gepikt had teruglegde ( :~ ) en Mike had daar natuurlijk geen oren naar, dus nam Hans de koek af en ja, het gevolg was een open vinger, nog verder door gebeten naar de hand toen hij Mike ophief bij het verschieten en die zich dus nog eens extra goed vastbeet!!! Hans was op dat moment bijna 18, dus ook hier heeft hij naar zijn voeten gehad en niet Mike, want Hans was verwittigd, toen, met de hond en met de wesp!! %)

Om zulke dingen te voorkomen vraag ik dus zoveel mogelijk helpers in de speeltuin. Als zo 'n kind, al dan niet zelf fout, zo gebeten wordt door een dier, kan de angst voor dieren de kop opsteken, terwijl we ondertussen allemaal weten dat lang niet al onze fretten bijten. Maar ach, het staat jammer genoeg niet op hun immer schattige toet geschreven, hé, dus daarom moeten wij er staan. Om te voorkomen dat zulke dingen gebeuren. Het is echt méér nodig in het belang van de kinderen dan in het belang van de fretsels, hoor, geloof me!! :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » za nov 08, 2008 1:22 am

mja... ik ga nooit vergeten dat hans eens zei dat er ooit eens een fret meegegraaid was uit een speeltuin (uit holland geloof ik) en dat hij daarom (ook) niet wil dat mensen hun handen in de speeltuin steken... jaja, hans zijn woorden laten een sterke indruk na :P

ik weet wel dat het de bedoeling is dat mensen een goede indruk krijgen van fretten, en daar ga ik volledig mee akkoord, maar bijvoorbeeld op die kleine beurs in oostakker daar stonden ook opeens mensen met mijnen pico in hun handen... mijne vent springt, vanaf hij iemand ziet, tegen die panelen met zijn voorpoten om gepakt te worden, en een paar bezoekers deden dat effectief... voor ze het wisten zat pico in hun nek enzo, en dat vond ik toch een beetje mjah... en NEEN carine en jeanine, ik heb het niet over jullie die opeens met pico gingen wandelen :P

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » za nov 08, 2008 1:23 am

Even een kleine aanvulling op wat Margit al aanhaalde,

Reeds jaren nemen we nu al deel aan deze beurzen, waar toch duizenden mensen naartoe komen. Niets wordt aan het toeval overgelaten en onze deugnieten worden op deze dagen extra veilig gehouden en verzorgd. We hebben nog nooit een probleem gehad

Meer uitleg en antwoorden op jullie vragen volgen idd op 16/11 en iets later na briefing op dit forum. :D
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » za nov 08, 2008 1:31 am

Origineel gepost door nielsvl

mja... ik ga nooit vergeten dat hans eens zei dat er ooit eens een fret meegegraaid was uit een speeltuin (uit holland geloof ik) en dat hij daarom (ook) niet wil dat mensen hun handen in de speeltuin steken... jaja, hans zijn woorden laten een sterke indruk na :P

ik weet wel dat het de bedoeling is dat mensen een goede indruk krijgen van fretten, en daar ga ik volledig mee akkoord, maar bijvoorbeeld op die kleine beurs in oostakker daar stonden ook opeens mensen met mijnen pico in hun handen... mijne vent springt, vanaf hij iemand ziet, tegen die panelen met zijn voorpoten om gepakt te worden, en een paar bezoekers deden dat effectief... voor ze het wisten zat pico in hun nek enzo, en dat vond ik toch een beetje mjah... en NEEN carine en jeanine, ik heb het niet over jullie die opeens met pico gingen wandelen :P
Het voorval van Nederland deed zich voor op een organisatie die niet de onze was. We hebben er echter een sport van gemaakt om onze ogen en verstand te gebruiken en gevaarlijke situaties in te schatten en weg te werken of te vermijden.

De speeltuin zal zoals gewoonlijk volledig omringd zijn door dranghekken die beletten dat mensen zomaar aan onze fretten kunnen. In de speeltuin lopen constant 4 medewerkers en 1 verantwoordelijke. Wie naar de briefing komt, zal trouwens merken dat we een goed uitgekiende organisatie op poten zetten.

Wees gerust allemaal, jullie kinderen zijn onze kinderen. We stellen alles in het werk om alles zo veilig mogelijk te laten gebeuren. We hebben hierin al hééééél wat ervaring.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » za nov 08, 2008 1:37 am

zeg, voor alle duidelijkheid, ik zei niet dat dat door u kwam of zo he hans, bijlange niet... (kweet dat jij daar hoe dan ook niets mee te zien had) kvoel me precies beetje aangesproken door uw eerste alinea (@)

ik ga wel niet kunnen komen naar die briefing...kweet zelf nog niet of mijn vriendin met mij meekomt zaterdag, of die achterkomt iets later die dag (ik neem om 7u de trein in gent, en ben om 9u in hasselt, maar zij gaat ergens naartoe vrijdag en haalt dus waarschijnlijk 7u niet :P)

die woensdag rijd ik wel zowiezo op en neer naar hasselt om te helpen opzetten...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za nov 08, 2008 1:46 am

Gezocht en gevonden, bedankt Edwin!!! ;) Je ziet het hé Niels, toch behoorlijk safe, hé?? :)

Afbeelding

Wat ik nog even zeggen wou, als je die zaterdag om 9u in Hasselt staat, kan ik je eventueel aan het station ophalen. Ik zou om 9u30 op de beurs willen zijn, dus als je geen al te grote vertraging hebt, lukt dat met gemak. Laat maar iets weten, hé!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » za nov 08, 2008 1:51 am

ik ging anders met de bus komen hoor... maar kga daar morgen eens over nadenken, het gaat afhangen van hoe het nu zit met mijn vriendin... en kga dan ook een hotel zoeken waar dieren zijn toegelaten....

ja ik wist hoe de speeltuin eruitzag hoor, khad al eens gepiept naar foto's op de site van tom en mieke en dacht wel dat het hetzelfde ging zijn als op beestjes baasjes vorig jaar :) kheb er ECHT zin in :D

zijn er nog mensen die zaterdag naar hasselt komen per trein? (vanuit gent of omstreken)

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » za nov 08, 2008 9:53 am

Origineel gepost door nielsvl

zeg, voor alle duidelijkheid, ik zei niet dat dat door u kwam of zo he hans, bijlange niet... (kweet dat jij daar hoe dan ook niets mee te zien had) kvoel me precies beetje aangesproken door uw eerste alinea (@)
Het was wel "aan de hand van' je opmerking dat ik dit postte, maar daarom hoef je het zeker niet persoonlijk op jou te nemen. :)

en daarbij, iemand die de veiligheid van onze speeltuin in vraag stelt, is daarom niet verkeerd hoor, het betekent dat je met je fretjes inzit. Die eerste alinea is dan ook bedoeld om aan te geven dat we tot hiertoe nog nooit een probleem hebben gehad op een beurs. We doen er echt alles aan om alle fretjes veilig te laten rondlopen, voldoende rust te geven, enz ...

Maar alsnog, ik begrijp de bezorgdheid en ik hoop dan ook dat iedereen alert blijft op de beurs !!! Zoals steeds ...
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » za nov 08, 2008 7:06 pm

Origineel gepost door Chuckie
In de speeltuin lopen constant 4 medewerkers en 1 verantwoordelijke.
MINSTENS 4, het is gewoon fijn om in die speeltuin te staan. Als je niet weet wat te doen kruip je gewoon in de speeltuin! (als er dan tenmiste nog volk genoeg voor de shop is)
Zeker tegen het einde aan zullen er meer medewerkers rondlopen dan fretten, want die zijn dan bekaf :-))))
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za nov 08, 2008 8:01 pm

Origineel gepost door skiwi

Zeker tegen het einde aan zullen er meer medewerkers rondlopen dan fretten, want die zijn dan bekaf :-))))
En wij niet, hoor, wij worden LOLLIGER naarmate het einde nadert!!! Van ellende dat het weer gedaan is, van vermoeidheid, van pijn ... van vanalles worden wij zòòò lollig dat idd iedereen in de speeltuin gaat ... liggen enzo!!
:D :D

Hans is dan imitator van dienst, die doet de geluiden na die dan uit de speeltuin komen :P :P :P , hé Mieke, Kim, Anneke en Caro?? :D

En wees maar zeker, geen kip die dan nog zijn pollekes vrijwillig in die speeltuin steekt, hoor!! ;) :P :D (@)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 12, 2008 8:36 am

En ... al eens op de kalender gekeken vandaag?? :) Over 2 weken (14 keertjes slapen!! ;p) begint onze OPBOUW!!!!

Moet zeggen dat ik vandaag met een allerbelabberdst humeur uit mijn warme nestje kwam, ik heb absoluut geen zin om met deze temperaturen aan iets te beginnen :( , maar toen ik eens bedacht hoever de maand al gevorderd was, kwam er toch weer zo 'n "Yess!!"- gevoel boven!! Het is bijna zover en al ligt hier nog een berg voorbereidingswerk, de wereld buiten DFA mag over 14 dagen een kleine week ontploffen, dan staat alles in het teken van ... de fretsels!! :D

Wie heefter ondertussen nog kunnen ontdekken dat hij/zij toch wel dolgraag naar Hasselt wil komen? Melissa en Vanessa, al iets besloten en beslist voor dat weekend?? Moet ik een slaapplaats voorzien voor jullie?? ;) Ik hoop alleszins van wel, we kunnen nog het nodige gezelschap én de nodige hulp gebruiken, we verwachten een DIJK van een beurs, hé!!! :D :D
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo nov 12, 2008 8:53 am

Pfu de huisbaas nog ni gebeld dedoeme toch maar het staat al vast dat we toch kunne beginnen met schilderen en eventueel al dingen verhuizen die we hier niet nodig hebben. In de hoop dat het toch nog vervroegd wordt onze verhuis gaat men ventje vanavond onder dwang naar de huisbas bellen voor me!!! Ik wil eind deze maand erbij zijn en em kan mor zien dak kan kome ook mijn vervoer is al geregeld tis alleen nog zien of ik kan!! Hoe meer geordend alles hier verloopt hoe sneller de verhuis denk ik dus ik denk geheelpersoonlijk dak al ga beginnen dozen inpakken !!!!

Ps; mijn pc is gecrashed dus kan het zijn dak ni drect antwoord of een paar dagen niet kom mijn papa komt een van dees de pc ophalen zodat ik heel snel weer hier kan komen


[Gewijzigd door Angelke op 2008-11-12 08:56:41]
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 12, 2008 9:03 am

Angèlleke, ge kent mijn gsm-nummer, hé??? Mijne gsm begeeft het wel met de regelmaat van de klok, maar toch, laat me alvast iets weten als je zekerheid hebt en of je al dan niet gebruik wil maken van de Limburgse gastvrijheid!! :D :D

Succes met je huisbaas!! :)
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo nov 12, 2008 9:10 am

Origineel gepost door margit

Angèlleke, ge kent mijn gsm-nummer, hé??? Mijne gsm begeeft het wel met de regelmaat van de klok, maar toch, laat me alvast iets weten als je zekerheid hebt en of je al dan niet gebruik wil maken van de Limburgse gastvrijheid!! :D :D

Succes met je huisbaas!! :)
Margit moet je nu wat weten mijne gsm is al even kapot as menne pc allee enfin ik kan nog alleen oproepen beantwoorden das et enige da marcheerd. Maar ik heb u nr opgeschreven en menne vent zenne gsm werkt dus ik laat u da zeker weten zelfs als eerste:d ik hoop dat we nu zaterdag al een groot deel kunnen doen. Maar zou het je storen moest ik dan eventueel donderdag al komen ? Want vrijdags heb ik zowiezo geen vervoer aangezien de papa dan moet gaan repeteren
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 12, 2008 9:22 am

Wie komt werken aan de opbouw stoort niet snel hoor, Virginie!! ;p Enig probleem gaat zijn : de fretsels!! Hoeveel breng je er mee?? Want ik zit echt "vol" in uren om die van mij uitgelaten te krijgen, zeker op dagen dat ik er overdag niet ben, dus veel tijd om extra groepen uit te laten gaat er niet zijn, tenzij 's nachts :~ en de halve nacht gebruik ik meestal ook al!! :D

Ik ga in ieder geval proberen een planning uit te werken voor die dagen, zodat mijn mama of Kristof alvast wat fretten kunnen laten rondlopen als ik in de Grenslandhallen steek, maar ze hebben het geen van beiden begrepen op eventuele bijters of fretsels die ze niet kennen, dus dat wordt moelijk voor 't moment!! :( Het gaan wreed slapeloze nachten worden, volgens mij!! ~z~
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo nov 12, 2008 9:54 am

Mijn fretters zullen wel moe zijn s avonds en als ze dat niet zijn hebben ze pech !!! ik vermoed dat Angel Caesar Eros Terror en Hooligan meekomen met wellicht 2 carriers en eventueel zou eddy ook meekunnen moest David het vragen... dus 5 of 6 fretten maareuh Terror en Hooligan zijn nog een twijfel geval kweet niet of ze dat aankunnen zo een beurs is toch andersd dan een speelnamiddag he... Wat denk jij dat ik hetbeste doe?
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 12, 2008 10:01 am

Tja, Angel, hoe graag ik ze allebei ook nog eens wil zien, ik denk niet dat een beurs aangeraden is voor die kapoenen. Voor Terror is dat volgens mij teveel stress en Hooligan gaat in 't rond happen en dat gaat ook geen succes zijn als hij daardoor in de carrier moet gaan zitten. :(

Nu daagt er mij plots wel nog een probleem, hé!! Ik kan je dan wel te slapen leggen maar mijn autootje is geen jeep, dus er gaat zich hier al snel een carrier-probleem voordoen, vrees ik!! Ik krijg nooit zoveel carriers in mijn Frettenmobieltje, ge kunt die zo moeilijk opvouwen, hé?? :( En waar ze 's nachts allemaal gaan moeten staan, ik zou het begod niet weten!!) ~0 Help, extra huis en wagen te leen gevraagd!! :~ :D
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo nov 12, 2008 10:21 am

Origineel gepost door margit

Tja, Angel, hoe graag ik ze allebei ook nog eens wil zien, ik denk niet dat een beurs aangeraden is voor die kapoenen. Voor Terror is dat volgens mij teveel stress en Hooligan gaat in 't rond happen en dat gaat ook geen succes zijn als hij daardoor in de carrier moet gaan zitten. :(

Nu daagt er mij plots wel nog een probleem, hé!! Ik kan je dan wel te slapen leggen maar mijn autootje is geen jeep, dus er gaat zich hier al snel een carrier-probleem voordoen, vrees ik!! Ik krijg nooit zoveel carriers in mijn Frettenmobieltje, ge kunt die zo moeilijk opvouwen, hé?? :( En waar ze 's nachts allemaal gaan moeten staan, ik zou het begod niet weten!!) ~0 Help, extra huis en wagen te leen gevraagd!! :~ :D
De tweede carrier is maar voor te slapen en de lange reis van hier na u en van u naar hier he zet de carriers in de kelder ik zal daar gan slapen dan isser iemand bij !!!hihi kzien me al ligge in de kelder me allemaal carriers rond mij muahahahahaha
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo nov 12, 2008 11:48 am

wij zitten hier met het zelfde probleem carriers...
carriers genoeg maar dan moet ik er al een stuk of 3 meenemen
als ik iedereen wil deftig meekrijgen.
maar ja da zijn zorgen voor dan...
maar wij zijn er zeker en vast van de partij
het zal mijn zinnen verzetten.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » wo nov 12, 2008 12:41 pm

Origineel gepost door nielsvl

ik ging anders met de bus komen hoor... maar kga daar morgen eens over nadenken, het gaat afhangen van hoe het nu zit met mijn vriendin... en kga dan ook een hotel zoeken waar dieren zijn toegelaten....

ja ik wist hoe de speeltuin eruitzag hoor, khad al eens gepiept naar foto's op de site van tom en mieke en dacht wel dat het hetzelfde ging zijn als op beestjes baasjes vorig jaar :) kheb er ECHT zin in :D

zijn er nog mensen die zaterdag naar hasselt komen per trein? (vanuit gent of omstreken)
Niels ik zou ook met de trein naar Hasselt gaan de zaterdag. Ik kom uit Zottegem, maar kzou via Gent gaan, om overstappen te vermijden. Want als ik van Zottegem vertrek moet ik in Brussel overstappen en pffff kneem dan liever in Gent nen direct. En als je niet alleen moet reizen heb ik het er zeker voor over om eerst tot gent te komen.
Wanneer keer jij dan terug richting Gent?
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » wo nov 12, 2008 12:45 pm

ik neem zaterdag rond 07u de trein richting hasselt, dat is er eentje zonder overstappen, en om 9u komt die aan.

zondag weet ik niet maar dat gaat rond 7-8 uur liggen denk ik, om toch rond 10 uur thuis te zijn..

ik ga dus zondagavond niet kunnen helpen met afbreken, maar daarom dat ek woensdag toch de hele dag wou komen helpen...

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » wo nov 12, 2008 2:45 pm

@ Margiet: zoals je kan lezen kom ik dus met de trein richting Hasselt.
Dus voor mij mag je dan ook een slaapplaatsje voorzien als er nog vrij zijn :)
Ik weet nog niet juist wanneer ik de zondag terug huiswaarts zal keren, niet te laat allesinds want de maandag moetk weer werken.
Mijn fretters zitten in een kleine carrier dus ja zoveel plaats hebben die niet nodig. 1 probleemke: aangezien de carrier niet overdreven groot is kan er natuurlijk geen kattenbak in. Zal ik dus nog es over nadenken hoe dit eventueel kan opgelost worden.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo nov 12, 2008 2:48 pm

Origineel gepost door Maranweke

@ Margiet: zoals je kan lezen kom ik dus met de trein richting Hasselt.
Dus voor mij mag je dan ook een slaapplaatsje voorzien als er nog vrij zijn :)
Ik weet nog niet juist wanneer ik de zondag terug huiswaarts zal keren, niet te laat allesinds want de maandag moetk weer werken.
Mijn fretters zitten in een kleine carrier dus ja zoveel plaats hebben die niet nodig. 1 probleemke: aangezien de carrier niet overdreven groot is kan er natuurlijk geen kattenbak in. Zal ik dus nog es over nadenken hoe dit eventueel kan opgelost worden.
Ja nu zegde zoiet in menne kleine carrier kan da dus ook ni hmz denk da da dan toch een caviakooi wordt voor men 2 groten
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten