DIERENHAPPENING 2008 - Hasselt

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di nov 04, 2008 7:00 am

Origineel gepost door nielsvl

mmmmm mja... geen slecht idee majah... vind da gelijk zo zielig...

nuja, als ik het zo doe, zal ik de opening naar de opening van uw carrier draaien, zodat ze gezelschap hebben...

kmag er niet aan denken dat ze zouden uitbreken dan... denk da'k voor de zekerheid de carrier IN de speeltuin ga zetten :P
Ja die van u springe tenminste ni over den bak he :P

Maar hotel is wel goed idee is eriemand da eventueel een kamer wilt delen want anders ist echt te duur ze



[Gewijzigd door Angelke op 2008-11-04 07:07:47]
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » di nov 04, 2008 8:51 am

ik kan misschien woensdag 26/11 na mijn werk een paar uurtjes komen helpen opbouwen. Op donderdag kan ik jammergenoeg niet want dan moet ik naar school 's avonds.
Maar ik ben hier wel een leek in he dus of jullie veel hulp van mij zullen krijgen... :D
Ik kan dan rond 17 uur daar zijn... maar dan moet ik wel nog even de details weten (zoals hoe raak ik dan binnen???)
Grtz
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di nov 04, 2008 9:49 am

@ alika : langs de deur (poort)!! :P :P Nee serieus, ff seintje en ik kom u opvissen!! ;)

Sorry mensen, zag gisteren scheel van de nek- en hoofdpijn, mijn nurse besloot mij plat te spuiten en hup, tot daar de avond om verbeteringen in het "nederlands" aan te brengen!! Als ik dat op zo 'n momenten moet doen, verstaat er toch niemand wat ik bazel!! (anders soms ook niet, hoor!!)

Nu ff inhalen wat ik gisteren wou zeggen : DAVY !!!!! Hoe durft ge er nog maar aan te denken om uw beestjes op de beurs te laten??? En Niels? Hebt gij geen letterkes op uwe pc staan om mij te vragen of uw fretjes hier mogen overnachten?? ~0 ~0

Jammer genoeg kan ik u niet allemaal slaapplaats aanbieden, als er niet gevochten wordt heb ik nog één 2-persoonsbed vrij staan, daar mogen er dus 2 (tja, eigenlijk kruipt ge daarin met zoveel als ge wilt, hé) komen logeren. Maar idd, als Mieke alleen op en af naar huis moet bollen, zou ik voorstellen haar dat bed te gunnen :P !! Voor de rest slaapt Asocialleke in de living en ik zoek mij ergens iets, want eigenlijk wil ik niet boven in mijn bed liggen terwijl mijn beestjes allemaal beneden zitten, dat zijn ze niet gewend ;) . Wat de fretten betreft, er mogen gerust enkele carriers mét inhoud komen logeren, maar ik krijg het wel niet meer gedaan om hen ook nog eens uit te laten 's avonds. Als ik terugkom van de beurs moet ik hier nl nog enkele groepen uitlaten, die gaan mij in die dagen al niet veel zien, vrees ik :( !! Gelieve dus uw eigen fretsels af te matten in onze supergeweldige speeltuin!!! :) (Zou ik het VOLLEDIG zien zitten, Niels ;)??)

Dus, Davy en Niels, uw fretten verwacht ik al, voor de rest hoor ik wel wie hier nog komt logeren, oké? Mss dat nog wel iemand plaats heeft om fretten en/of mensen een paar nachtjes te herbergen in het Hasseltse?? :? :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di nov 04, 2008 9:50 am

Btw : nog 24 nachtjes slapen!!!! :D :D :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di nov 04, 2008 9:57 am

OP 16 NOVEMBER ZAL ER OP ONZE SPEELNAMIDDAG TE MECHELEN EEN BRIEFING PLAATSVINDEN VOOR DE MEDEWERKERS VAN DIERENHAPPENING !!!
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » di nov 04, 2008 10:26 am

24 is te veel :( :P

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » di nov 04, 2008 10:43 am

Ik zie da ook wel es zitten eigenlijk om naar die beurs te komen, maar het ventje overtuigen zal wat anders zijn. Moest ik dus komen zou het allesinds alleen zijn en kzou dan ook wel ergens moeten kunnen overnachten natuurlijk want tis toch ook wel een dikke 2u op den trein enkele rit. Maar ik zalt es vragen en hou jullie wel op de hoogte hier.

Allez da alleen is te beschouwen als volgt: Ik, Snuffel & Zwieber
:P :D

[Gewijzigd door Maranweke op 2008-11-04 10:45:29]
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » di nov 04, 2008 11:22 am

ok is goed Margit.
heb je nog steeds dezelfde GSM-nummer als 2 jaar geleden?
Ik ga jammergenoeg de speelmiddag van 16 november niet halen voor de briefing. Ik heb de avond ervoor mijn verjaardagsfeest en ik vrees dat ik dan nog met een (kleine) kater in bed zal liggen :)

Om te spelen gaan mn jongens en ik waarschijnlijk de zaterdag komen :)
Ik zou dus ook wel kunnen komen helpen dan als er te weinig volk zou zijn:) maar ik denk dat ik de vereniging daar nog niet goed genoeg voor ken om al die vragen te beantwoorden :(

In elk geval kom ik de hoop fret in de speeltuin een beetje aanvullen he ;)

Grtz
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » di nov 04, 2008 11:25 am

oei ! ik heb dat berichtje twee maal getypt (@) . Achja, zo laat ik duidelijk merken dat ik er HEEL erg naar uitkijk !!!! ;)

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di nov 04, 2008 11:35 am

ik zou zeggen wij hebben nog ons ianka haar bedje staan want
die gaat da weekend bij de grootouders slapen en nog een zetel van 3 persoon
en 2 persoon ok het is antwerpen ik denk nu wel da we nog wel een plaatske in
den otto hebben allee da valt te zien wa mijne bull daar van vind he...
kooien hebben wij hier nog genoeg dus... :)
en je mag absoluut gene schrik hebben van beesten :P :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » di nov 04, 2008 12:37 pm

@ Melissa, ik heb hier nog wel een veldbed staan waar je eventueel kan overnachten en een kooi heb ik ook wel voor Snuffel en Zwieber eventueel te rusten te leggen dus als je wil mag je wel bij mij overnachten. :) Dus je ziet maar of je wel of niet komt maar voor een slaapplaats is dat geen probleem. ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di nov 04, 2008 12:40 pm

en als we nu is allemaal aan de deuren daar overnachten?:P
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di nov 04, 2008 1:00 pm

moesten we nu eens ons tenten opslaan op het grasveld in de speeltuin :P

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di nov 04, 2008 1:05 pm

ook een goei iedee lol
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di nov 04, 2008 1:59 pm

tja dan moeten ze geen bewaker ni meer inhuren dan zullen wij de grensland hallen wel bewaken
en pas op als er iemand durft inbreken of iets wegnappen want ik laat mijn 2 bloeddorstige fretemoeren los
en zijt maar zeker da je daar van wegloopt.LOL :P :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di nov 04, 2008 3:18 pm

Yes, yes, gsm-nummer nog steeds idem, het zou wat geven anders!! %)

Dat kamperen in de Grenslandhallen lijkt me eigenlijk een geweldig gezellige zaak, maar of ze dat ginder leuk zouden vinden ... :P ? Ik wacht eerst op nieuws van Mieke wat de slaapplaats hier betreft, dan pas kan ik zeggen of hier nog een cm² overblijft. Willen we anders ergens een parochiezaaltje huren ofzo en daar met z'n allen overnachten en 's avonds eerst lekker koken ofzo?? :D :D Lijkt me nog plezanter!! Op voorwaarde natuurlijk dat er dan 's morgens nog iemand de wekker hoort, hé!! ;)

Nee, ik ga toch richting huis moeten komen, mijn andere viervoeters hier wachten ook op hun baasje, maar voor de rest zou het idd plezant kunnen worden als we allemaal ergens samen terecht konden, hé :) ?

Zodra jullie allemaal weten waar er te slapen valt, laten jullie dan ook even weten welke dagen we op jullie kunnen rekenen?? Anders wordt mijn "plannetje" wel heel verward én verwarrend!! (@)
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di nov 04, 2008 3:48 pm

moest ik nu geen andere viervoeters hebben
zoals margitje zegt zou ik ook wel is heel lief in ons
margitje haar ogen kijken ( of ik laat bull het doen diene
heft echte lieve pupie oogjes)maar hier zitten nog 3 foefers
die hun eten moeten hebben en de de oudere garde die
normaal gezien gaan thuis blijven van de beurs
dus ja zullen wij het maar bij villa h street houden zeker.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » di nov 04, 2008 6:55 pm

Origineel gepost door margit
Maar idd, als Mieke alleen op en af naar huis moet bollen, zou ik voorstellen haar dat bed te gunnen :P
erm Margit, ik zit er eigelijk helemaal niets mee in om op en af te rijden hoor :D
autorijden 'k doe dat graag .... als ik nu al van in het begin mee aan't opbouwen ben, zou ik daar mss wel gebruik van maken (want dan ben ik echt bekaf), maar aangezien ik pas zaterdag kan komen .... is het maar één nachtje dat ik alleen moet meemaken (en na één dagje beurs, dat lukt nog wel om dan te rijden) ;-)

's maandags moet ik sowieso op tijd op't werk zijn want dan is het vollop maandafsluiting en dus wreed hard doorwerken .. en vertrek ik liever van bij ons, dan vanuit Hasselt naar Brussel :-)
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » di nov 04, 2008 8:34 pm

hoi
wil wel komen, maar dan 1 dag want is te ver om 2 keer over en weer te rijden
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » di nov 04, 2008 10:58 pm

Margit , ik heb nieuws voor u : je kan op mij rekenen . Laat me maar weten wanneer en hoe laat/vroeg ik er moet zijn en we zijn er . Met " we " bedoel ik de hele bende alhier : 1) Uw beste vriendin Belle , 2) onze vriend den baron en last but not least 3) Goliath en ikkezelf dus ook .
Ik heb wel één enkele waarschuwing aan allen die denken dat Goliath nog bijt : de enige die gebeten word ben ik als de kleine en ik samen spelen !!!
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » di nov 04, 2008 11:03 pm

@ Dai: wanneer zou jij gaan en is er eventueel nog plaats in de auto voor 1 persoon en 2 fretjes.

@ iedereen: moest ik dan toch met de trein komen: komen er dan mensen de treinmensjes ophalen, want tis denk ik toch wel een eindje om met die carriers te sleuren tot de grenslandhallen. In het treingeval zou ik zaterdag opkomen en zondagnamiddag huiswaarts gaan.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » di nov 04, 2008 11:09 pm

maranweke: altijd bereid om taxi te spelen van en naar't station en als je wil kan je evt bij mij ook overnachten (je moet het er wel voor overhebben om 's avonds nog een uurtje met auto mee te rijden)

groetjes
Mieke
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » wo nov 05, 2008 12:15 am

ok, mijn ma doet er blijkbaar niet lastig over, dus ik kom zeker al opzetten woensdag... tenzij dat er ECHT iets tussenkomt, maar zover ik mijn agenda plan staat die woensdag genoteerd...

waren er geen bussen van het station naar de grenslandhallen? wij komen ook met de trein normaal gezien dus ga'k daar ook eens moeten kijken... ik ga mijn best doen om 2 dagen te komen, maar moet eens nadenken over het vinden van een slaapplaats voor ons en de fretten

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo nov 05, 2008 2:16 am

Ik kom woensdag met de trein die in Gent St. Pieters vertrekt om 11:57 en zal in Hasselt landen om 13:49 .
Ik ga die dag dus mee het remorkske van ons opperhoofd uitladen om donderdag mee te kunnen opstellen .
Zijn er mensen die diezelfde dag vanuit Gent vertrekken ? Dan kunnen we mischien samen reizen , dat zou veel plezanter zijn dan alleen op die trein te zitten . De reis van Gent naar Hasselt kost tijdens de week én enkel 17 euro . Omdat ik pas zondag weer terug naar huis ( Gent ) kom betaal ik dan ook weer 17 euro . De prijs om heen en weer te rijden ( Gent - Hasselt ) tijdens het weekend kost ook 34 euro dus is er geen grofijt uit te halen hé .
Ik ben om af te spreken bereikbaar op 0485/45.30.32 .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » wo nov 05, 2008 9:14 am

Origineel gepost door asocialleke

Ik kom woensdag met de trein die in Gent St. Pieters vertrekt om 11:57 en zal in Hasselt landen om 13:49 .
Ik wist niet dat treinen landen Marc? :D tenzij jij met een ultramodern vervoersmiddel rijdt...


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten