DIERENHAPPENING 2008 - Hasselt

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 05, 2008 11:25 am

Marc, kwam jij niet dinsdag 25 november landen in Hasselt?? Opbouw begint woensdag al om 10u, hé? ;)

Vanessa en Maranweke, met z'n hoevelen zijn jullie?? Mensen, hé, fretten doet er niet toe!! Als Mieke het bed niet nodig heeft, is er eentje vrij, hé!! En Virginie, als jij dan van de eventuele logeerders je slaapzak naast hen mag leggen, kan je er boven nog bij, op voorwaarde dat iedereen hier 's morgens zijn plan trekt, anders ben ik niet op tijd om op de beurs te verschijnen!! Ik zal wel uitleggen waar de bakker woont :P !! En voor het maken van het ontbijt wordt het dan self-servive!! :D

Ik denk dat het hier dan vol ligt, moet er wel bijzeggen dat beneden 's nachts fretsels loslopen en boven katte-poezen zijn die denken dat ze overal mogen slapen en spelen. Op eigen risico dus!! Ja, ik heb natuurlijk wel deuren die dicht kunnen, maar de katten vinden dat niet zo plezant, dus zou kunnen dat je in 't midden van de nacht van die zachte, krabbende pootjes hoort aan de deur.

Niels, Davy heeft een betaalbaar hotelletje gevonden in Hasselt, je fretten mogen altijd hier overnachten. Als Vanessa en Maranweke niet blijven slapen, is dat bed natuurlijk nog steeds leeg, dus ik zou zeggen, niet vechten, maar regel het maar onderling :P , ik hoor het wel! :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 05, 2008 11:39 am

P.S Nog 23 keertjes maffen!! :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » wo nov 05, 2008 11:57 am

Heykes,

Hier kunnen ook mensen met of zonder fretjes blijven logeren indien gewenst.
Wij wonen in Rillaar (Aarschot) op een halfuurtje rijden van de grenslandhallen.
Kheb hier nog een ferplast xl kooi over voor eventuele fretjes, mensen zouden wel zelf een veldbed of luchtmatras moeten voorzien...
Ik hoor het wel als iemand nog logement nodig heeft.

Groetjes,
Els

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » wo nov 05, 2008 12:54 pm

@ Margit: mijn ventje komt allesinds niet mee dus ik ben het alleen met de fretsels. Bij Vanessa weet ik het niet, ik wacht nog op een antwoordje van haar.

Als ik nog mee kan rijden met Vanessa hangt het er dus vanaf of zij blijft overnachten of niet é.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 05, 2008 2:13 pm

Ze moet es anders durven!!! :P :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » wo nov 05, 2008 2:44 pm

Wa dan ? :D Dan zal Margiet uit haar sloefen schieten.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo nov 05, 2008 3:42 pm

Ik heb me dus vergist , hier is de verbeterde versie :

Ik kom dinsdag met de trein die in Gent St. Pieters vertrekt om 11:57 en zal in Hasselt landen om 13:49 .
Ik ga die dag dus mee het remorkske van ons opperhoofd uitladen om donderdag mee te kunnen opstellen .
Zijn er mensen die diezelfde dag vanuit Gent vertrekken ? Dan kunnen we mischien samen reizen , dat zou veel plezanter zijn dan alleen op die trein te zitten . De reis van Gent naar Hasselt kost tijdens de week én enkel 17 euro . Omdat ik pas zondag weer terug naar huis ( Gent ) kom betaal ik dan ook weer 17 euro . De prijs om heen en weer te rijden ( Gent - Hasselt ) tijdens het weekend kost ook 34 euro dus is er geen grofijt uit te halen hé .
Ik ben om af te spreken bereikbaar op 0485/45.30.32 .

Het " landen " komt van de film : The eagle has landed . ( Jaja ik weet dat ik een dik nekske heb , mààr ik heb ook daarvoor een ekskuus : ik ben een antwerpenaar hé . Hihihi . ) Ik dacht dat ook " the eagle " met een trein was aangekomen ( kan ook ne kamion geweest zijn , ik heb de schattige gewoonte om me regelmatig te vergissen ) .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » wo nov 05, 2008 4:02 pm

@ Margiet, is dan woensdag en donderdag opbouwen? Dan neem ik 2 dagen verlof dus bevestig dit even wat ben ff in de war! :? En zoals ik al zei, hier zijn ook nog plaatsen over. Ik heb 1 veldbed en een 2 persoonsbed dat ik eventueel wel wil afstaan. Ook heb ik nog ergens een luchtmatras maar wel maar 1 kooi voor de fretten helaas! ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo nov 05, 2008 4:10 pm

Voor ons is het heel gemakkelijk : den baron slaapt gewoonlijk bij mij en als ze het toelaat dan slaapt de kleine bij Belle . De carrier is groot genoeg voor die 2 . Natuurlijk moet het mogen van Belle , mààr de kleine is een volhoudertje die moeilijk een " neen " aanvaard . Belle zal wel eens naar zijn nekske vliegen maar zoals ik hem ken zal de kleine zich daar " ceel zerogen " over maken , hihihi .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 05, 2008 5:48 pm

Dorinda, wij hebben afspraakjes gemaakt, hé, alles is gesnopen geloof ik!! :) Woensdag verwachten we u!!

Marc, gij moest u schamen!! Belleke in de carrier slapen??!! Belleke mag net als die 2 andere pagadders van u de ganse nacht rondlopen, verd****, gewoontekes kan ik toch moeilijk "ontnemen" als ge hier 5 dagen ofzo logeert, hé?? :?

Ik heb al besloten een veldbeddeke ofzo in de keuken te gooien, waar ik dan met mijne nachtfret slaap, dan is iedereen content. Moet ge alleen 's nachts niet verschieten van fretten die luidruchtig aankondigen dat ze "even jeuk" hebben door te gaan dabben en krabben op hun huizekes of plateaukes :P !! Heb zo 3 gevallen die er écht wat van kunnen, maar ik veronderstel dat gij daar wel overuit zult snurken, niet?? :D :D

De logeerfretten kan ik echter geen kooi meer aanbieden, tenzij ik die kooien in de kelder zou mogen opzetten van de baasjes, ergens anders vindt ge gene vrije vierkante (kooi)meter meer!! Zoals ik al zei, ze moeten maar goed moe uit onze geweldige speeltuin komen!! ;) :D

Is dat nu nog niet zo ver???? Dat duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurt, hé??? :@
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo nov 05, 2008 6:03 pm

Als we Belle dan dringend nodig hebben dan moogt gij haar zoeken Margit . De kleine terugvinden is geen probleem : ik verzet mijn kleine teen en hij staat naast mij . Mààr ik bedoelde eigenlijk dat ik de carrier open laat staan zodat ze daarin kunnen slapen hé . Ge weet toch dat ik niet in gesloten kooien ( of eender wat ) geloof hé .
Wat dat snurken betreft : zo erg is het niet hé :D .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 05, 2008 6:45 pm

Mijn mannen (en opvangers) kennen hier zo 'n 105 verstopplaatsen en ikke ... ken die ook!! :D Als er ene het dan in zijn krullen krijgt van toch nog een nieuw plaatsje te ontdekken, heb ik de akelige gewoonte even te denken dat ik fret ben (what a live #) ) en dan heb ik ze ook snel, hoor!! :D

En wat dat snurken betreft, ik zou het niet weten Marc, ik slaap overal door als het geen huilend kind of klagend beestje is!! ;)

Ik heb zo het vermoeden dat de Dierenhappening 2008 een memorabele belevenis gaat worden!! Heel Hasselt gaat vol "Arkertjes" zitten!! :D :D
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo nov 05, 2008 6:46 pm

Ik wil nu niet gaan stoeffen , mààr : ik heb zo eens nagedacht !!! Jaja , soms doe ik dat ook eens zonder er hoofdpijn aan over te houden .
Ik dacht dus : laatst heb ik die reklame van Pantene gezien op tv . Het ging over pruiken van echt haar voor kankerpatienten . Nu weet ik niet of dat voor vrouwen of kinderen was , ben ik dus vergeten en ik ben te lui om te gaan kijken op het inernet !!!
Ik dacht dus : als ik dat nu eens doe tijdens de happening ? Zou dat niet een positief iets zijn voor de club én wat meer aandacht werpen op onze fretjes ? Kunnen we daar de spreekwoordelijke " munt uit slaan " ?
Wat denkt ons opperhoofd daarvan ? Wat denkt Margit daarvan ? En natuurlijk : doen er nog meer mannelijke leden aan mee ?
Mijn haar heeft er waarschijnlijk de juiste lengte voor .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 05, 2008 7:07 pm

Haartjes afknippen voor onze Opvang, bedoel je, Marc?? Ons Opperhoofd noch ik hebben genoeg pluimen om de Opvang te steunen, vrees ik :( !! En of de dames dat zien zitten?? :~ Dorinda zou natuurlijk wel kunnen knippen, hé, die is kapster van huis uit :P !!

Vrees dat dat toch niet veel centen in ons schatkistje gaat brengen !@#$ !! Nog ideeën zijn alleszins welkom!! :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » wo nov 05, 2008 7:19 pm

als ik mij niet vergis ging het erom dat je gratis haar schenkt, en je moet minimum 20cm afdoen als ik mij niet vergis

http://geefomhaar.pantene.be/nl/hoe-dee ... ippen.html

[Gewijzigd door nielsvl op 2008-11-05 19:23:41]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 05, 2008 7:25 pm

Niels, niet muggenziften, hé :P , voor de Opvang zou dat toch wat aangepast mogen worden, niet?? ;)

Nee, weer ff serieus, heeft er iemand nog leuke ideeën om onze Opvang gesteund te krijgen?? :?
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo nov 05, 2008 8:22 pm

Neenee Margit , Niels heeft gelijk : haar gratis laten knippen ( voor mij is het wel alles of niets , afscheren dus ) en dus schenkt aan de pruikenmaker voor kankerpatienten .
Het was bij mij de bedoeling om zo ook een beetje de schijnwerker naar de club te richten én zo ook op onze fretjes !
Ik maak me soms zo PISNIJDIG op het feit dat men reklame maakt voor honden en katten en de fretjes gewoon links laat liggen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mààr het is ook mijn bedoeling dus dat onze club een beetje beter gekend/bekend word om zo de mensen wakker te maken voor het feit dat fretjes niet " zomaar " in huis gehaald mogen worden .
Wij kennen fretjes , weten dat we niet echt lichtzinnig mogen omspringen met die schatjes .
Laatst waren Carine en ik in de groene vallei en hoorden mama of oma aan een meisje van een jaar of 10 vragen of ze ook zo een beestje wilde . Dit is een ondoordacht gedoe dat niet aanvaard mag worden !!!
Eigenlijk een beetje voor de fretjes , de club én voor de kankerpatienten samen zou dat een positieve bedoening kunnen zijn hé .
Als mijn voorstel niet aanvaard word dan leg ik me er zonder meer gewoon bij neer zenne . Zoals ik al zegde : het is gewoon een idee , als het aanslaat dan is dat goed , word het afgekeurd dan is het ook zo en houd ik mijn weelderige haardos tot ik het weer in mijn schedel krijg dat mijn haar er helemaal af gaat ( met of zonder reden ) . Wees er maar zeker van dat ik meestal geen reden hoef te hebben om me kaal te scheren . Soms grap ik wel dat ik zo geld uitspaar omdat ik dan geen shampoo hoef te kopen ( wat mischien op dat moment ook wel zo aanvoelt ) . Meestal trek ik me er geen bal van aan of het nu zomer of winter is !!! Ik heb hier ergens klakskes en één muts liggen als ik het te koud vind . Mààr : ik ben een beetje een ijsbeer .
PS Mijn haar is een beetje langer dan 25 centimeter ( denk ik toch ) .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 05, 2008 11:40 pm

Tja Marc, ik vrees dat jij de enige gaat zijn die 20cm of meer gaat willen doneren en hoe breng je dan zoiets aan, hé? Ik denk dat je, als je een plannetje hebt, dat beter eens met Hans bespreekt. Ik heb geen idee hoe je zoiets kan linken aan "de fretten" en vrees dat dat dan ook niet gaat doordringen bij de mensen.

Het is idd hoognodig dat we uitleg blijven geven ivm het houden van fretjes, kijk maar naar onze Opvangen die vol zitten, maar de mensen die aandacht voor of interesse hebben in onze beestjes, trachten we dan ook met hand en tand uit te leggen dat een fretje echt ook wel veel zorgen nodig heeft en gen hamster is die je zelden of nooit moet uitlaten. Wat dat betreft heb je dus 200% gelijk, maar voor dat andere kan je je beter eens tot Hans wenden dus.
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do nov 06, 2008 4:14 am

en ik doneer dus mijn haar absoluut ni he !!!! kheb al zo weinig sorry maareuh als er iets anders te doneren valt vb doeken ofzo daar geraak ik met hopen aan ik weet zeker dat op mijn papa zen werk wel mensen te vinden zijn daarvoor :P
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » do nov 06, 2008 8:40 am

Misschien kunnen jullie op de beurs een ideeenbus zetten voor mensen die leuke initiatieven hebben om de club een beetje te steunen. Je weet maar nooit wat er dan uit de bus komt he ;)

Ik hoop dat ik met mijn 2 fretters ga kunnen afkomen. Bandit heeft namelijk een hardnekkige valling :( Hij heeft al een week antibiotica gehad ma hij blijft hoesten !@#$ Die arme schat toch.
Mama gaat hem vandaag bij de dierenarts afzetten zodat de frettenkenner er eens naar kan kijken. Hij klonk gistere echt ni goed ma deze ochtend ging het precies toch weer een beetje beter.
Een bijkomend probleem is dat hij nu zijn tuigje niet verdraagt. Dus wandelen gaat niet en gaan spelen dus ook niet he.
Mja hij heeft nog ff om er boven op te graken he.
Allemaal beetje meeduimen aub ;)

Grtz
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do nov 06, 2008 9:08 am

Een fret met een valling moet zowieso uit de speeltuin blijven een valling is besmettelijk????
Maar ik duim.

@Margit Ik moet je medelen dat Terror en Hooligan mss niet meegaan.... Het is toch zo druk he daar ....
En als ik en terror en hooligan meeneem zit twister alleen in haar kooi...Pogo blijft thuis en de personen die er in oostakker bij waren weten wellicht ook waarom Pogo zit nu trouwens geheel alleen in een kooi want er wordt alleen nog maar gevochten met hem Ik ga straks nog eens proberen met Angel erbij
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » do nov 06, 2008 10:48 am

@ Marc, beloof me mateke dat als je beslist van je haar eraf te doen dat ik de eer heb voor je lange lokken af te knippen hé! ;) Dus voor die kapster die je dan zou nodig hebben ben ik idd direct bereid om mijn steentje bij te dragen. :D
@ Angelke, arme Pogo. Enig idee waarom ze zo met hem vechten? Geef hem maar ne dikke knuffel van me hé want vind het zo een schatteke! :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » do nov 06, 2008 11:01 am

op de speelnamiddag was het eerder pogo die met iedereen aan het vechten was... :P

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do nov 06, 2008 12:38 pm

Arme Pogo !!! Met iedereen moeten vechten ? Dat geloof ik nu niet van dat lieve kereltje !

Dorinda , ik heb héél slecht nieuws voor u !!! NIEMAND , maar ook NIEMAND mag mijn haren afscheren !!! Ik doe dat zelf ! Ik had vroeger iemand die mijn haar mocht bewerken : een mooi en lief blondje . Als er dan toch iemand aan mijn haar werkt dan moet die iemand ervoor betalen !!!
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do nov 06, 2008 12:53 pm

Hey Ladies en Gentlepeople, nog maar 22 keertjes dodo-doen, hé!! :D :D
Afbeelding


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten