DIERENHAPPENING 2008 - Hasselt

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di nov 18, 2008 12:43 pm

Je mag wel praten maar je moet zien dat je zo staat dat je de speeltuin in het oog kazn houden terwijl.
Als die persoon vragen blijft stellen moet je ze doorverwijzen naar de informatie. zo zei hans het als ik goed heb opgelet.

Ik vind dat van de ongecastreerde fretten ook lastig. Aangezien ik maar 1 hormonenprobleemhebber heb
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » di nov 18, 2008 2:32 pm

Ja ma da van die ongecastreerde is toch vrij logisch. Die zouden door hun hormonen de andere fretten kunnen lastig vallen? :?

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » di nov 18, 2008 2:38 pm

Ja weet je , ik vind dat tenlaatste vandaag alles , zoals op de briefing zondag gezegd is geweest , online moet komen

Waarom allemaal die regels , alles heeft zijn reden maar iedereen moet voldoende op voorhand en correct ingelicht zijn zodat op de beurs zelf niet ineens iemand staat met , bvb ongecastreerde rammetjes

En het klinkt misschien cru knorry en helemaal zeker niet persoonlijk maar zoals er zondag gezegd is geweets , geen uitzonderingen op de regels want daaraan storen er zich velen dan van waarom zij met ... dan wel en ik niet (Hans heeft hiervoor het voorbeeld met andere huisdieren aangehaald die ook onder geen vorm welkom zijn op de beurs in onze stand en waar in het verleden al wrevel is over geweest ;))

Daarom ook , ik reuk problemen en zeker als alles hier niet duidelijk snel staat

Daarom was ik ook voorstander van VOOR de beurs iedereen duidelijk en liefst in het echt te briefen .....

Zondag was alles duidelijk gebracht en konden dingen verklaard worden etc , vergeet niet , om dat een man of 10 duidelijk en goed te briefen heeft Hans er bijna anderhalf uur over gedaan , ik zie dit vrijdag zaterdag en/of zondag niet gebeuren met alle gevolgen en ruzies vandien ....

My 2 cents

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di nov 18, 2008 3:18 pm

ok andere dieren das wel iets anders he.
maar als je nu zelf weet da die rammen niks
of niks remoer maken naar andere fretten toe.
sorry dan kunnen we maar ene fret mee brengen
pppffff vind ik echt ni te doen.
ik hoor nog wel bij hans.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » di nov 18, 2008 3:33 pm

Ik wacht ook nog af op de online mededeling van Hans.
Want als er echt geen ongecastreerde in de speeltuin mogen, dan mag mijn kleine Zwiebermuis niet spelen pffff, vind ik wel jammer.
Hij zou nog geen 6 maand oud zijn op dat ogenblik, en heeft ook geen last van zijn hormoontjes.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo nov 19, 2008 8:47 am

Ik zou ook graag iets horen van Hans over de dierenhappening en de regels .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » wo nov 19, 2008 10:55 am

same here...

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo nov 19, 2008 11:52 am

kijk jongens, ik heb juist naar de voorzitter gebelt en ik ben al opgelucht
dus het wordt strenger maar het wordt even leuk.
de voorzitter heeft de afgelopen dagen nog gene tijd gehad om het komen neer te pennen
maar hij zal het probere deze avond te doen.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo nov 19, 2008 12:38 pm

Ik hoop ook dat het even leuk word . Alleen heb ik mijn bedenkingen als ik de reakties hier lees .
Ik ben er nog nooit bij geweest in Hasselt en heb dus speciaal daarvoor diep in mijn financieel vel gesneden om er deze keer te geraken . Ik hoop dat er een voor iedereen aanvaardbare oplossing uit de bus valt .
Nu ga ik nog even op de zetel liggen want ik voel me niet echt goed .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » wo nov 19, 2008 1:49 pm

Hey iedereen,
mijn verlof voor vrijdag 28 november is officieel goedgekeurd!!! :)
Ik zal dus de hele dag aanwezig kunnen zijn om jullie te helpen!! :D zalig een hele dag frettenplezier!!!
Dus Margit, als jij en je gasten nog problemen hebben om vrijdag in de Grenslandhallen te graken, je weet me te vinden he ;)
Heb wel maar een peugeot 205 dus veel volk kan ik ni meenemen, ma mss toch 1 iemand en een paar carriers he.
Joepie ik kan al ni meer wachten!!!

Ahja, aangezien dit mijn eerst speeldag is, zou ik toch graag zeker weten of mijn fretsels in de speeltuin mogen. (ni da k daar sta en da ze dan de hele dag in de carrier moeten zitten he)
Iemand in de buurt van Genk (of Hasselt) waar ik dit weekend eens mag binnen springen met mn schatjes???

Grtz
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo nov 19, 2008 4:33 pm

@assosialeke, sfeer maak je zelf en ik kan je verzekeren dat kunnen we dat hebben we
al vaak bewezen. het zal even plezant zijn als in gent dus je zal je snee :P goed kunnen verzorgen daar... ;) :P :D .

het gaat er gewoon om dat er rust op het grasveld moet zijn (speeltuin)geen stress want als je weet van je eige
gasten da ze ruzie makers zijn of ze zijn gevoelig aan stress of ze zitten juist in hun puberteit laat deze jongens dan liever thuis op hun gemak in de kooi dan ze in de speeltuin en de ander fretten die naar believe willen spelen en de lieve fret zelve uithangen.
de bijtertjes moeten of wel gekenmerkt zijn zodat mensen die in de speeltuin staan niet constant dorinda moeten roepen om de ehbo kist boven te halen.
dit zijn een klein paar puntjes en ook de orde in de tent...
maar kom ik ben hier weer veel te veel aan het vertellen de rest laat ik aan hans over.

@alika; als je fretten met nobivac zijn ingeent en een maand er na weer een inenting van nobivac kan je al vrij zeker zijn da je gasten in de speeltuin mogen.
ik zelf ben niet van de limburg maar er zijn genoeg mensen bv margit die van hasselt zelf is mischien da je daar bij terecht kunt.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo nov 19, 2008 5:36 pm

Goliath heeft de juiste entingen gekregen , dat heeft Hans zelf gezien . Stress kent Goliath niet en ruzie maakt hij niet . Dus daar heb ik me geen zorgen over te maken . Wat de ehbo - kist betreft : in mijn handen ( soms ook neus of wang ) mag gebeten worden . Ik mag er toch op vertrouwen dat je je 2 kleine schatjes meebrengt hé ? Ik kan er niets aan doen : ik ben er dol op ! Ik vind ze zo schattig en lief en dat is gene zever .
Bovendien heb ik niets tegen Dorinda , maar euh ............ zij is geen fretje hé ( lol ) .
Groetjes en tot dan .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » wo nov 19, 2008 5:49 pm

@ Alika, hier altijd welkom! Ik stuur je een pb met mijn gegevens! ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo nov 19, 2008 8:30 pm

Beste vrienden,

Wegens persoonlijke reden kon ik niet eerder reageren, mijn excuses hiervoor.
Verder wil ik toch even m'n ontgoocheling kwijt. Een ontgoocheling omwille van het feit dat sommigen onder jullie zo panikeren. Zouden wij iets gaan opleggen dat indruist tegen het welzijn van de fret? Zouden wij voorwaarden stellen die op de één of andere manier niet bijdragen tot een goed verloop, een veilig verloop, of een leuk verloop van de beursdagen?

Het antwoord is simpel, NEEN !!!

Wel gaan we vanaf nu veel gestructureerder en georganiseerder werken, gaan we meer toekijken op de netheid en leefbaarheid van onze stand, worden onze fretten nog beter gevrijwaard van enig risico op stress, diefstal, verwonding, enz, en gaan we vroegere oorzaken van kleine conflikten en onenigheid wegnemen. Kortom, de beurs moet ordelijker, correcter en professioneler verlopen, willen we een bepaald niveau halen en ons profileren als "de grootste, oudste, beste en tofste frettenclub" van België.

Ik breng zo spoedig mogelijk de nieuwe huisregels op het forum, zal wel nachtwerk worden:D :D

en wat die ontgoocheling betreft, die ben ik al weer kwijt, weet toch dat jullie ons steunen (@)
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » do nov 20, 2008 8:57 am

Ok Dorinda, ik heb je gegevens goed ontvangen.
Alvast bedankt dat je me wilt helpen. Ja beter zeker zijn he ;)
Ik zal je vanavond even bellen om de details even af te spreken. (zit nu op t werk he)

@ Knorry: Ze zijn ingeënt, ik zal strax nog eens nakijken met welke entstof. Ik denk da t Nobivac was, ma weet da niet 100% zeker (da was nog bij de vorige eigenaar)

Alvast bedankt iedereen

Grtz
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do nov 20, 2008 9:09 am

het komt dichterbij joepieeeeeeeee en dankzij de naderende verhuis heb ik niet veel tijd om te vervelen tot het zover is.

Nog even voor de mensen die niet weten van mijn Angel dat hij hoest is geheel normaal hij is zeker niet ziek meer door dat hij zo ziek gewees is toen hij kleiner was (luchtwegenontsteking, spijsverteringsontsteking en blaasontsteking en dit wel alles te samen) heeft hij een kleine afwijking gehouden waardoor hij dus longcapaciteit kwijt is en daardoor hoest hij dus heel vaak. soms hoest hij zo erg dat hij een beetje overgeeft.
Hij is gisteren even meegegaan naar de dierenarts op controle (moest gaan met twister) en die heeft me plechtig beloofd dat hij niet ziek is na een zoveelste grondig onderzoek.

Voor de mensen die denken dat Terror ziek is ook hij is niet ziek het is gewoon een lange magere fret.

Ik vertel dit nu om geen misverstanden te hebben op de beurs. En nu gaan we verder fun hebben hééééé
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » do nov 20, 2008 9:26 am

Arme angel! :(
Maar in uw handen is hij safe he virginie !!

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » do nov 20, 2008 9:35 am

Goh ik ben ook al aan het aftellen hoor :D Het kan er niet snel genoeg zijn. Heb al een papiertje opgemaakt met alles dat ik moet meedoen, want als ik daar te laat aan begin zouk nog van alles vergeten. Dus nu af en toe denk ik van aja da ook nog. Hup opschrijven op mijn lijstje :P

Nog 8 keer slapen en ik kom afgezakt naar Hasselt joepie jeuj. En als Margit akkoord is blijf ik zelfs tot maandag ipv zondag :)
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do nov 20, 2008 9:44 am

ochja menne schat is al lang genezen hoor maar soms heeft ie het erger en dan ist natuurlijk paniek in het huishouden he :P
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » do nov 20, 2008 10:00 am

Ik ben hier ook al aant aftellen.
Nog minder dan een week en de opbouw begint al :D
Als er voor zaterdagnamiddag nog handen te kort zijn, zeggen jullie het maar he.
Vrijdags kom ik zeker, ma ik denk da ik me de zaterdagnamiddag ook nog wel kan vrij maken :D
Ik hoor t wel als t nodig is he ;)
Gtrz
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » do nov 20, 2008 10:11 am

Tof dat er zoveel mensen komen !! :P Dan leer ik nog wat nieuwe gezichten kennen!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do nov 20, 2008 1:11 pm

Alika, als je kan zaterdagnamiddag, graag dan!!

Sorry dat ik hier dit weekend niemand uitnodig om te komen met of zonder fretsels, maar dan haal ik het helemààl niet tegen dinsdagmiddag als Marc aankomt en woensdagmorgen als de opbouw begint. Ik weet nu al niet meer waar beginnen en zeker niet waar eindigen dus :P !!
Afbeelding

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » do nov 20, 2008 2:01 pm

Ok is goed Margit.
En je weet als ik nog op 1 of andere manier kan helpen (al is t ma iets gaan halen in de winkel ofzo)... Je hebt mn nummer he. Vragen mag altijd ;)

Voor mij zal t ook veel nieuwe mensen leren kennen worden. (Wat is dat voor een zin he :) ) Ma ik hoop tegen zaterdagavond al de helft van de namen op t juiste gezicht te kunnen plakken he :D :D

xxx
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten