DH 2008, de richlijnen ...

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do nov 20, 2008 11:46 am

Wel Hans , eerst en vooral moet ik zeggen dat ge niet bent afgeweken van de richtlijnen van op " Beestjes en baasje " van verleden jaar . Behalve dan met de gecastreerde fretjes dacht ik .
En dat was het dus kwestie van commentaar van mijn kant .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do nov 20, 2008 12:04 pm

Amai hoor, dan staan die richtlijnen er en dan werkt die ... internet hier niet!!! Maar kom, ik heb het eindelijk kunnen lezen allemaal!!

Ten eerste : de "ramp" die het leek te worden, blijkt het niet te zijn, hé :P :P , het valt allemaal héél goed mee, wat zeg ik, als iedereen zich zo goed mogelijk de gevraagde dingen in het hoofd wil prenten, gaan we gewoon helemààl niet meer naar huis willen de zondag, wordt het helemààl een dijk van een beurs met onze dijk van een vereniging!! Kan niet anders!!

Ten tweede heb ik ook een vraagje : hier staat nu dat de meeste mensen liefst in de speeltuin staan, maar er zijn er ook enkele die dus niet graag tussen eventuele ruziemakende fretjes ingaan en je hebt er ook die met z'n 2-tjes zijn en waarvoor de speeltuin te zwaar is en Renée en Dorinda hebben ook al bepaalde wensen doorgegeven, maar zijn er nu buiten Niels en Marc nog frettenfreaks die graag zo goed als constant (op de pauzes na natuurlijk ;) ) in de speeltuin willen staan?? Laat het me dan even weten aub, want ik ben altijd bang dat ik sommige mensen teveel speeltuin geef. 't Is namelijk niet omdat iemand dat goed kan dat hij/zij het ook dolgraag doet, hé, het zijn op zo'n beurs niet alleen de fretten die je moet in 't oog houden, nietwaar :P !!

Dan even antwoordje voor Niels : als je moest willen overnachten in Hasselt, je fretten mogen altijd hier slapen komen, dat is totaal geen probleem. Als je het dan te druk vindt voor Luna, kan ze 's zondags hier ook in een kooi logeren, als het goed gaat op de beurs kan ze natuurlijk gewoon weer mee gaan spelen. Als je moeite hebt om slaapplaats te vinden, mss heeft Dorinda nog een extra plaats, ik weet het niet en anders als iemand een veldbeddeke heeft zwieren we je hier nog wel ergens tussen, dat had ik tegen Virginie ook al gezegd. Nood breekt wet, hé :D !!

Het aanduiden van de verantwoordelijken en het maken van de "uurroosters" is mijn volgende opdracht!! Ik ga me dus stilaan eens verdiepen in wie ik waar kan zetten, laat het me dus aub zo snel mogelijk weten als er bepaalde dingen zijn die jullie echt liever zo min mogelijk doen. Zoals Hans als zei kan ik natuurlijk niet garanderen dat ik nooit zal moeten schipperen in de planning, we zijn tenslotte met een beperkt aantal, maar ik doe mijn best. Wie mij wil bereiken, mag ik vragen alleen in "noodgevallen" te bellen, deze laatste dagen vooraf zijn behoorlijk druk, laat het even per PB weten, ik laat mijn pc opstaan zolang dat ding wil meewerken!! Moest je toch willen bellen en opnemen is even niet mogelijk, spreek het even in dan, ik doe wat ik kan om je wensen te volgen. Het nr is (oh ramp, wat doe ik mezelf weer aan?? :P ) 0479/81.71.44.

Het binnenkomen op de stand gaat normaal gezien geen probleem zijn Renée en wat het uur betreft : ik probeer een 20-tal minuten voor het begin van de beurs buiten te staan om iedereen op te vangen. Wie later komt, even een seintje geven op bovenstaand nummer en jullie worden door één van ons opgehaald aan de (medewerkers-)ingang. Hopelijk heb ik gezegd wat ik moest zeggen, anders kom ik nog wel eens terug straks!!

Ons schouders eronder en ja, we zullen laten zien dat WIJ ER STAAN !!!!! :) :)

(P.S. Nog 8 keertjes slapen!!)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » do nov 20, 2008 12:08 pm

Ik ben blij dat mijne Zwieber dan toch mag spelen :D Alle richtlijnen zijn heel aanvaardbaar en ik zal die dan ook zo goed mogelijk toepassen.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » do nov 20, 2008 12:33 pm

pff sjonge sjonge ...
ben al niet goed in lezen .. laat staan zoveel ...:

de grote lijnen heb ik doorgenomen en kwamen me vertrouwd & aanvaardbaar over ...

'k zal het op een rustige avond nog eens moeten doorlezen denk ik
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do nov 20, 2008 12:34 pm

Ik zou graag de vrijdag in de speeltuin staan ivm een angstige terror of een angstige hooligan. Maaar als jij er al in staat Margit dan vertrouw ik je ze toe . Ik denk dat de meesten zullen weten waarom ik persé toch wel even mee wil met die 2 . Of anders gewoon eerst eens testen en dan ikke eruitvliegen mij ook goed ik zou gewoon graag even weten of die twee het aankunnen. En aangezien ze uit angst bijten mogen ze ook absoluut niet gestraft worden.
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do nov 20, 2008 1:03 pm

Dankzij pijnlijke rug/nek en veelvuldige hoofdpijn sta ik zo min mogelijk in de speeltuin, Virginie, enkel als het echt niet anders kan, bukken is een ramp!! :(

Of het nu zo 'n goed idee is om die 2 in de speeltuin te zetten, ... verwittig de medewerkers maar in ieder geval :~ . ;)
Afbeelding

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » do nov 20, 2008 1:03 pm

Hey Margit,
mij MAG je (moet niet he) de hele dag in de speeltuin zetten op vrijdag. Maar wat afwisseling zie ik ook wel zitten, dus je kijkt maar waar er nog gaatjes zijn he.
Het is wel mijn eerste keer, maar al doende leert men he ;)
Ma dus allemaal een beetje geduld met mij in t begin van de beurs he ;) :P
Als je de zaterdag namiddag (vanf 2 uur kan ik denk ik wel daar zijn) nog mensen nodig hebt, geef je maar een luide schreeuw en dan veeg ik al de rest uit mn planning om er te geraken :D
Grtz
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do nov 20, 2008 1:06 pm

Ok margit nu ik moet zeggen dat ze enorm veeeeel vordering maken allebei en Terror heeft geen enkel symptoom meer over als hij naar de speelnamiddag gaat of als hij meekomt met mij op plaatsen die hij niet kent . Moest het vrijdag niet lukken mag hij derna mooi braaf thuisblijven ohja Hooligan ook he.
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do nov 20, 2008 1:14 pm

Ik twijfel niet aan die 2 kapoenen wat de omgang met andere fretten betreft, hé :P, dat lukt, daar twijfel ik echt niet aan, maar de omgang met vreemde mensen ... :D :D , ik denk dat Dorinda werk krijgt!! ;)
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do nov 20, 2008 1:54 pm

Zoals de meesten onder ons weten ben ik niet bang om gebeten te worden , dus kan ik het beste ( volgens mezelf toch ) ingezet worden in de speeltuin .
Carine heeft het me al dikwijls gezegd : ik heb een engelengeduld als ik met mensen kan praten over fretjes . Dus wil ik me ook onder de bezoekers begeven om een beetje uitleg/hulp te bieden aan gegadigden .
Wandelen doe ik ook graag en als er dan als wandelgenoot een fretje bij is dan wil ik me daar ook inzetten .
Het enige wat ik vraag is : zet me niet aan een kassa !!! Ik praat liever over fretjes . Als ik de koning zou moeten vertellen over fretjes dan word ik zeker verzorger van de koniklijke fretjes !!!
Zo , mijn voordelen zijn gekend en dus wil ik Margit zeggen : zet me waar je denkt dat ik het beste sta !
Vergeet niet dat ik geen angst heb om gebeten te worden door de fretjes .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » do nov 20, 2008 2:11 pm

!@#$ Nog zo lang tot Beestjes en Baasjes voor mij !@#$
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » do nov 20, 2008 2:37 pm

jeanine nondedomme maakt da ge in hasselt staat da weekend!! :@ ;) ;) ;)




[Gewijzigd door Ollike op 2008-11-20 14:37:54]

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » do nov 20, 2008 2:56 pm

@ Hans, excuseer voor de verkeerde benaming van jouw richtlijnen! ;)

@ Margit, als Niels wil er is hier nog een luchtmatras waar hij op kan slapen en dat extra werk van Virginie's fretjes neem ik er met alle plezier bij! Zij had dan ook het ontzettende lieve voorstel om mij te helpen met de verzorging van de wawatjes dus we gaan hier gewoon het werk verdelen hé! ;) Spijtige van de zaak is dat die stomme voet nog steeds enorm pijnlijk is dus met andere woorden, normaal gaan is nog steeds een probleem! Ik hoop echt dat de orthopedist er morgen al iets aan kan doen dat ik tenminste wat kan lopen! ~_~
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » do nov 20, 2008 3:36 pm

@ Jeanine: als je niet graag met de auto gaat, spring je gewoon op de trein é. Vanuit Gent kunde er geraken met nen direct. :D Hint hint
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » do nov 20, 2008 4:01 pm

Allé , ons margit is goed bezig met de planning heb ik net vernomen

Er is me gevraagd de taak van verantwoordelijke speeltuin op mij te nemen

Ik ga dan ook deze extreem zeer onpopulaire job aannemen , dit voor zaterdag en zondag

Aan allen dus , ik ga men uiterste best doen dit tot een goed einde te brengen

Zie dus dat je fretsels volgens de richtlijnen zijn en jullie jullie houden aan de speeltuinregels en de takenlijst die margit aan het opstellen is , dan kom je niet met mij in aanvaring wat ik ook veel liever heb :)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do nov 20, 2008 4:15 pm

Nu wil ik hier geen ander probleem aankaarten, maar Jeanine, Beestjesen Baasjes gaat niet door in 2009 !@#$ !@#$ , tot ons aller grote spijt!! Wil je dus wat beurssfeer ... Hasselt wacht op je!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » do nov 20, 2008 4:16 pm

jeanine, hans zei dat dit jaar beestjes baasjes niet doorgaat he!!! vergeet dat niet!!!

kga straks eens zien naar een hotelletje... als mn kop wat minder zeer doet en ik minder moe ben :P

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do nov 20, 2008 4:31 pm

Jeanine , de trein naar Hasselt kost voor een enkele rit 17 euro , een weekendbiljet kost dus 34 euro .
Dan is er nog iets wat je waarschijnlijk niet graag gaat horen ( in dit geval lezen dus ) : in 2009 gaat " Beestjes en baasjes " waarschijnlijk niet door omdat de overkoepelende organizatie niet op tijd klaar was met één en ander . Dus : je moet waarschijnlijk wachten tot 2010 voor " Beestjes en baasjes " .
Als je dan tijd kunt vrijmaken dan MOET je naar Hasselt komen met de trein wat nog goedkoper is dan met de auto !
Trouwens , en dat heb ik al gezegd : de richtlijnen voor de dierenhappening zijn eigenlijk dezelfde als in Gent begin dit jaar , alleen veranderen de manieren om iets te verstaan van jaargetijde tot jaargetijde ( denk ik toch ) . LOL !
a3ke : ik zal eens goed praten met Goliath . Ik zal het hem duidelijk maken dat hij wat meer moet delen met andere fretjes én dat als hij moe word dan ook naar mij moet vragen . Alhoewel , het is wel aandoenlijk hoe hij zijn slaapplaatsje verdedigd hé . Ik zal hoogstwaarschijnlijk DE sweatshirt wel dragen . Met " DE sweatshirt " bedoel ik de sweatshirt die ik aan had in Mechelen waar toen die dag meerdere fretjes in klommen omdat ze er andere fretjes in roken ! Ik geloof dat er op een bepaald moment wel zeker een stuk of 5 fretjes in zaten die niet aan mij toebehoorden !!! Ik zal dus hoogstwaarschijnlijk zonder carrier komen . Trouwens , als ik hem in een carrier steek dan zal die wel van Margit zijn , dan kunnen haar fretjes hem duidelijk maken hoe een zichzelf respekterende fret zich gedraagt in het bijzijn van andere fretjes ! Hihihi .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » do nov 20, 2008 4:47 pm

Dat is het geluk van de meeste evenementen asocialleke , grote speeltuin dus sommige stresskiekes of egoistjes :D deinen wel goed daarzo in ne grote speeltuin

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do nov 20, 2008 6:52 pm

Ik ken de speeltuin in Hasselt niet en dit is dus een grandioze kans om die te leren kennen hé .
Er is maar één klein probleempje : Goliath is dikwijls geadopteerd geworden mààr is dan weer na enkele dagen teruggebracht naar de opvang omdat hij altijd maar beet . Dààr juist zit het probleem ( alsook tussen zijn oortjes ) : hij heeft soms wat aandacht nodig , hij moet weten dat hij gewenst is . Daarom dat hij regelmatig opgepakt moet worden . Na een paar minuutjes wil hij weer weg omdat hij doorheeft dat hij nog altijd gewenst is . Eigenlijk is Goliath een lieve jongen die reeds geruime tijd niet meer gebeten heeft , vraag dat maar eens aan Carine . Carine heeft laatst zijn nageltjes geknipt zonder gebeten te zijn geworden .
Let wel op met hem !!! Hij heeft het voordeel gevonden in de sweatshirts met een kap én een voorzak !!! De kap laat hem helemaal koud , het enige wat hij tof vind is de zak vooraan ! Hij klimt erin en daar sta je dan hé : juist gelijk ne kangoeroe !!!
Dat hij die zak niet alleen bij mij weet hangen ( die van die sweatshirt hé !!! ) zal hij wel laten zien .
Meestal is hij wel " mister Cool " want hij trekt zich niet veel aan van het kabaal rondom hem en zal hij zich niet uit zijn lood laten slaan ! Mister Cool is een lieve jongen en zal zich niet laten zakken tot het niveau van ruziemaker . Dat Cool zal ook wel een beetje afgewreven zijn van den baron die ook altijd " Cool " wil zijn/doen ! Het lukt hem ook dikwijls goed zenne , dat cool doen hé .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » do nov 20, 2008 7:13 pm

Bedankt voor al het medeleven en tips. Ik vrees echter dat Limburg niet haalbaar is met 2 zieke fretten die verzorging op tijd nodig hebben.
Geen Beestjes in Gent :? Dat zeggen jullie om te plagen zeker?
Wat Goliath betreft heb ik al heel flinke dingen gehoord :D Hij moet juist weten dat baas in de buurt blijft en is dan gerust ;)
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do nov 20, 2008 7:30 pm

Jeanine , wat Margit en ik zeggen is niet om u te plagen . Tot mijn grooooote spijt is het zo ! Ik zal daar ook een flinke bedoening aan missen !!! Dus kan je maar beter in Hasselt je schade beperken en toch komen .
Verder moet ik je bedanken vanuit de grond van mijn hart voor de lieve woorden over mijn nieuwste flodderfret . Het is een aanhankelijke jongen die zijn baasje dus wel degelijk in de buurt wil weten , een beetje een grote sloef dus .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » do nov 20, 2008 11:30 pm

@ Picka,

Maar René toch, had je nu werkelijk gedacht dat we geen rekening zouden houden met jou? Ik ben eerlijk gezegd een beetje boos :@ (graptje), dat je denkt dat we je zouden vergeten !@#$ , NATUURLIJK kan jij overal binnen !!! Nee echt, alles zal even toegankelijk zijn als anders.

@ A3ke,

Wat betreft je gemotiveerde reactie op je nieuwe functie, vergeet niet dat we het allemaal voor de lol doen en vrijwilliger zijn hé (@) , kies maar liever voor de lieve aanpak :P !!! (das nog mor just chef en da loept al neffe zain schoene :D :D :D )

@ allemaal,

Blij te lezen dat de richtlijnen wel OK zijn voor de meesten, ik hoop dan ook dat we allemaal ons best gaan doen om er als één blok te staan !!! (I like it when a plan comes together #) )
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr nov 21, 2008 1:39 am

Op dit blokje van 120 kilo kan je zeker al rekenen ! Al moest ik liften om tot daar te komen zal ik in Hasselt geraken !!! Ik zal er zijn en dat is dat !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » vr nov 21, 2008 2:54 am

hans! je hebt zopas de one-liner van the Ateam verkr**** :( het is "I love it when a plan comes togheter" :P hetgeen jij zegt is eerder negatief :D

kheb er echt zin in!! nog 4 dagen en we zijn al aan het opbouwen!!!


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten