DH 2008, de richlijnen ...

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr nov 21, 2008 5:02 am

When a plan comes to an "end"?? ~0 :@ :@

Nie beginnen, hé Hans, van het einde willen we nog làààààààng niks weten!!! Nietwaar, allemaal??? :P :P :P

(Tegen dat jullie dit lezen is het nog maar 7 keertjes slapen!! :D Ik heb vannacht een beetje overgeslaan, ga nog een uurtje pitten vóór die ***wekker afloopt !@#$ )
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » vr nov 21, 2008 5:33 am

dat zei ik toch? hmmm da's nu al de 2de keer dat iemand hier mn post gelijk niet ziet :P

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » vr nov 21, 2008 8:03 am

7 is niet weinig!!! :D (voor de verandering)
ps: ik kom dus op de zondag met een vriendin. Wij zouden met de trein komen. Nu, ik weet dat er bussen rijden naar de Grendshallen maar waar moeten wij afstappen? En moogt ge met een carrier de bus op??, Greetzz


[Gewijzigd door Ollike op 2008-11-21 08:17:48]

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » vr nov 21, 2008 8:05 am

Whiii !!!
we zijn er bijna, we zijn er bijna !!! :D
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » vr nov 21, 2008 8:55 am

Belangrijke mededeling van de organisatie Dierenhappening,

De beurs is met een week uitgesteld :D :D :D #)
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » vr nov 21, 2008 9:02 am

Neeeeeeeeeeeee !!! !@#$ !@#$
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr nov 21, 2008 9:06 am

Er is blijkbaar iemand die dinsdag over mijn knie wil :D :D :D . Hé Hanske .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr nov 21, 2008 9:08 am

Zeg , ik zie hier juist iets !!! Hans , gij zijt dezelfde maand en jaar als ik geregistreerd ! Gaan we dat binnen een jaar en x maanden samen vieren ?
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » vr nov 21, 2008 10:07 am

hans jong!! wilt ge mij een hartaanval bezorgen ofzo ? ~0

;) k schrok ff maar toen ik uw smileys zag, hehehehehe

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » vr nov 21, 2008 11:34 am

Origineel gepost door Chuckie

@ A3ke,

Wat betreft je gemotiveerde reactie op je nieuwe functie, vergeet niet dat we het allemaal voor de lol doen en vrijwilliger zijn hé (@) , kies maar liever voor de lieve aanpak :P !!! (das nog mor just chef en da loept al neffe zain schoene :D :D :D )
Je weet wat ik bedoel en de meeste hier ook hopelijk ;)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr nov 21, 2008 12:40 pm

:P Ik had het wel gezien, hoor Niels, wou het alleen even beklemtonen!! :D

Maar van niet zien gesproken, veel antwoord geef jij anders ook niet op alle voorstellen die je kreeg ivm je eventueel logement in Hasselt, hé?? ;) :P Weet je al of je er zondag bij gaat zijn, misschien? :) Dan weet ik ook of ik een extra speeltuin-kandidaat kan inlassen of niet, hé!! #)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » vr nov 21, 2008 12:44 pm

ik herhaal mijn vraag: Weet er iemand waar ik moet afstappen en om hoe laat er bussen zijn naar de grenshallen vanaan het station?

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » vr nov 21, 2008 12:57 pm

op de site van de lijn kan je dat toch opzoeken ollike?

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » vr nov 21, 2008 1:02 pm

@ Ollike: ge moet afstappen in Hasselt natuurlijk :D Van de bussen weet ik niets, maar der rijden er wel naar daar hoor.

Op de site www.grenslandhallen.be moet ge maar is kijken bij bereikbaarheid ofzoiets. Daar staat ook info.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr nov 21, 2008 1:03 pm

Tja Olijfje, moesten we het weten dan hadden we zeker al geantwoord, hoor!! :P Maar ik denk eerlijk gezegd dat de Grenslandhallen/Ethias Arena in Hasselt meer dan genoeg gekend zijn door de buschauffeurs en waarschijnlijk ook wel een eigen halte zullen hebben, niet te ver van de ingang. Van de uren heb ik geen idee, het is zondag, hé, dan rijdt maar de helft van het aantal bussen.

Tegen wanneer dachten jullie in Hasselt aan te komen?? Zal eens zien of ik iets vinden kan van oplossing, oké? (Wel beetje geduld hebben, moet eerst even katteneten bijhalen, de poezen zijn boos, hun natvoer is aan het laatste blik toe!! ;) )

Nu mijn vraag aan jou : komen jullie alleen als bezoekers? Of heb je zin/tijd om te komen helpen? :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » vr nov 21, 2008 1:22 pm

Ja, sorry dat ik wat ongeduldig voorkwam maar was beetje vervelend omdat ik aan iedereen op het werk probeerde duidelijk te maken dat (nu gaan jullie lachen o.w.v het onderwerp)een cheetah veel minder sterk is dan een leeuw! en ze geloofden mij niet en ik word daar dus heel ambetant van aangezien ik al jaren interesse heb in katachtigen en ik zal het toch wel weten zeker!? pff, ik word daar vervelend van en zeker als het om iets gaat waar ik veel over weet

maar ivm de DH: we zouden als bezoeker komen? is dit ok voor jullie? :)

Omdat Karlien (vriendin) heel erg graag rond wil wandelen en vanalles wil zien

[Gewijzigd door Ollike op 2008-11-21 13:22:46]


[Gewijzigd door Ollike op 2008-11-21 13:24:34]

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » vr nov 21, 2008 1:33 pm

Zeg , even een praktische vraag en ook ineens waarom

De parking op de grenslandhallen , is die betalend voor standhouders ?

Want wij hebben vernomen mits ons hotel int stad is dat een parking voor 1 nacht daar 12 € kost ....... (afzetters)

Wij zouden anders den audi laten staan en als iemand ons wil afzetten en komen afhalen desnoods van in de minderbroederstraat (centrum hasselt dus)


[Gewijzigd door a3ke op 2008-11-21 13:34:11]

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » vr nov 21, 2008 1:35 pm

Origineel gepost door Ollike

maar ivm de DH: we zouden als bezoeker komen? is dit ok voor jullie? :)

Omdat Karlien (vriendin) heel erg graag rond wil wandelen en vanalles wil zien
Dan moet je wel inkom betalen eh

En ons margit geloof me , moest je mee komen om te "werken" , dan voorziet in genoeg vrije tijd om alles in de hallen te kunnen bezien hoor

Des te meer medewerkers , des te meer vrije tijd iedereen kan krijgen !



[Gewijzigd door a3ke op 2008-11-21 13:36:04]

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » vr nov 21, 2008 1:37 pm

mja margit ik weet het... maar ik kom zaterdag en zondag hoor... ik wil gewoon wachten met mss iets boeken of beslissen van zaterdagavond naar huis te gaan en zondag terug te keren met de trein tot er "shot komt in de zaak" met mijn vriendin (allee.. tjah)...

denk dat ik dit weekend ga beslissen enjah... als ik alleen kom betekent dit ineens ook dat er geen vriendin meer is...

kwil wel idd even zeggen dat ik enorm blij ben dat ik overal uitnodigingen krijg :) ik kom hier nu nog maar enkele maanden over de vloer, en al direct zo'n uitnodigingen krijgen had ik echt niet verwacht... kben daar echt wel dankbaar om en dit maakt van de frettenark met voorsprong de beste en tofste en vriendelijkste club van het land!

ik ben gewoon niet iemand die graag mensen tot "last is" (beetje overdreven, zo erg ben ik nou ook weer niet) en daarom ga ik es ff zien voor het op mn alleen te redden... kga nog 2 dagen wachten ofzo... khoop er nog op maar denk niet dat iets gaat veranderen tussen mij en mn vriendin...

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » vr nov 21, 2008 7:23 pm

ppppppffffffffff kom ik doodmoe van het werk ik zie allemaal cijfertjes en letters
moet ik nog zoveel lezen
met de meeste ben ik eens
maar heb 1 probleem ik kan geen naamkaartjes ni meer vinden voor onze gasten.
ik zal wel iets anders verzinnen de meeste hebben mijn gsmnr en trouwens ons gasten
lopen iet rond als wij er niet bij zijn. dus we zijn altijd in de buurt als onze terroristen rond lopen in de speeltuin.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr nov 21, 2008 10:32 pm

Davy, ikke als practische geest heb SPECIAAL VOOR U (alléé, Leen ook natuurlijk!! :P ) een parkingticketje besteld waarmee je zoveel of zo weinig als je wil de Grenslandhallen mag verlaten!! Natuurlijk reken ik er als ware DFA-Freak wel op dat je dat zo weinig mogelijk doet, hé!! :D :D :D

Niels ... tot last zijn?? Alléé nu, wij zijn makkelijke mensen, hoor!! Een beetje gestoord, ja, maar als jou dat niet stoort zie ik absoluut geen probleem, die dagen liggen bij ons allemaal zeer gevoelig, ons motto is en blijft : als we ons maar amuseren met onze troetels en met mekaar!! Natuurlijk hoop ik voor jou dat je niet alleen moet komen, maar ook als je met z'n tweetjes komt zijn je fretten welkom om te overnachten en eventueel een kooi te lenen voor de zondag!! Ik zal hetzelfde tarief vragen als waar A3ke zijn tuterke mag overnachten!! :D :D :D

En dat we de tofste, beste, vriendelijkste club zijn, tja, dat wisten we al, maar toch, 't is altijd fijn om van anderen te horen!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr nov 21, 2008 10:34 pm

Anneke, er is een dymo voorzien om labeltjes te maken. Dan kan je die dingen midden op het bolletje van je fretje plakken, handig toch? :P :P

Nee serieus, zo 'n plakdingetje kan je om het leibandje vastmaken, hé, dan kan nog iedereen zien wie wie is!! :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » vr nov 21, 2008 11:49 pm

ok morgen ga ik dus reserveren in dat ibis hotel in hasselt... een eenpersoonskamer kost blijkbaar evenveel als een 2persoonskamer dus ga ik een 2persoons nemen... en huisdieren zijn zonder meerkost toegelaten dusjah... morgenochtend voor de zekerheid nog eens bellen en dan morgenmiddag reserveren... 'k kijk er al naar uit :D

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » za nov 22, 2008 1:31 am

Ik wil graag ook wat meehelpen zenne! ;)
Info geven lijkt me wel tof? Maar mag karlien dan ook iets doen? Of misschien niet omdat ze niet bij de Ark is?
Is wat stom om de hele namiddag enkel rond te wandelen als er hulp nodig is e :P
Dus ja! graag en met plezier !!!

ps: is de inkom dan gratis of ben ik mis? :)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za nov 22, 2008 2:22 am

Ollike, ik wil je niet teleurstellen, maar het info geven buiten de gewone dingen over de fretjes zelf in de speeltuin, wordt overgelaten aan diegenen die (zo goed als) op elke vraag een antwoord weten. Kwestie vaccinaties, adoptie, opvang, hotel, lidmaatschap en bijkomende voordelen, alle soorten vlees die mogen en niet mogen, de ziekte die er eentje onder de leden zou kunnen hebben bij bepaalde symptomen (al verwijzen we zelf ook in ieder geval naar een fretten-kundige Da), de Da's waar wij liefst mee samenwerken omdat ze net zoveel kennen en waar en wanneer je hen vinden kan, en eigenlijk nog heel wat andere dingen die me nu zo dadelijk niet te binnen willen schieten, moet je ook uitleg kunnen geven en eventueel voor info helpen zorgen. Als je nu al enkele jaartjes mee zou draaien op elke beurs wist je zoals ik en nog anderen met mij, ondertussen al wel veel, maar wij weten zelf ook dat er nog altijd vragen komen die we naar Hans of Alwin moeten doorspelen. Zo eenvoudig als het soms kan zijn, zo moeilijk kunnen sommige klanten ook zijn, gewoon omdat ze er zelf zo weinig over weten. Die moet je dan ook zien te overtuigen om goede raad aan te nemen en liefst ook op te volgen en dat moet je altijd met eenzelfde vriendelijke stem en toet blijven doen!! En ik kan je verzekeren, soms lachen wij ons een breuk om wat we gehoord hebben, maar regelmatig is het ook echt om te janken. Dat kan je onmogelijk alleen aan als je zo 'n eerste keertje even helpen komt.

De speeltuin daarentegen kan alle mogelijke hulp altijd gebruiken, maar als je vriendin zelf geen fretjes gewoon is, denk ik niet dat ze daarop staat te springen, of wel? Wat de inkom betreft, normaal gezien kunnen alleen de medewerkers die een volledige dag komen helpen, gratis binnen. Onze "bandjes" zijn berekend op ongeveer een vast aantal volledige-dag-helpers en voor zover ik tot nu toe kan tellen zijn ze bijna allemaal "besproken".
Afbeelding


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten