ELIEN

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » ma dec 15, 2008 12:21 am

Beste frettenliefhebbers,

Het bestuur van De Fretten-Ark vzw heeft een zeer droeve mededeling;

Op woensdag 10 december werden Els (Lcke) en Koen de fiere mama en papa van een lieve dochter, Elien.
Tijdens en na de geboorte zijn er echter zeer zware complicaties opgetreden waardoor Elien uiteindelijk naar de neonatale intensive care moest.
Donderdag werd duidelijk dat een afscheid onvermijdelijk was, daarom hebben Els en Koen de moedige en moeilijke keuze gemaakt om Elientje in alle comfort en omringd met héél veel liefde terug los te laten.

Donderdag 12 december om 14.30u is haar kaarsje zachtjes gedoofd, in de armen van Mama en papa.

Omdat het verdriet van Els en Koen zo intens en zwaar is, hebben zij besloten om deze lijdensweg met hun drietjes te ondergaan, als gezinnetje. De begrafenis zal dan ook in intieme kring gehouden worden.

Sinds vandaag heeft Kim (Peewee) een website gemaakt voor kleine Elien. Deze bevat het relaas van Elien en een boodschap van Els en Koen. Deze webstek biedt ook de mogelijkheid om Els, Koen en Elien te laten weten hoezeer we met hen meeleven.

Je kan de webstek vinden op deze URL; http://www.elien.tournoy.be/

Het bestuur, de medewerkers en alle donateurs van De Fretten-Ark vzw betuigen hun diepste medeleven en sympathie aan Els, Koen en Elien, zij steunen hen in gedachten en treuren met hen om het afscheid dat zo snel en onverwacht heeft plaatsgevonden.

Het bestuur

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » di jan 06, 2009 9:02 am

Hey allemaal,

Wij willen jullie langs deze weg bedanken voor alle lieve reacties in ons gastenboek en jullie blijken van medeleven.
Wij proberen nu ons leven geleidelijk aan terug op te nemen, we moeten wel... Dat lukt al aardig, maar gaat nog gepaard met moeilijke momenten af en toe...
Het lijkt ook allemaal zo onwerkelijk, soms zelfs absurd naar mijn gevoel. Vooral de vraag waarom en ook hoe is dat nu kunnen gebeuren speelt hier nog vaak op. We hopen dat de resultaten van de autopsie hier meer duidelijkheid over zullen geven.

Ondertussen doet het ons goed om terug onder de mensen te komen en terug bezig te zijn met alledaagse dingen. Ook praten over het gebeurde met anderen kan ons soms eens deugd doen.

Verder weet ik niet goed meer wat vertellen...ik zou zeggen: als er mensen zijn die met mij of met Koen eens willen praten over Elien en het gebeurde, aarzel zeker niet om ons erover aan te spreken.

Nog eens onze oprechte dank voor jullie steun.

Els, Koen en Elientje*


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten