11, 12 en 13 april : BEESTJES & BAASJES

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » di mar 24, 2009 4:34 pm

oe wil er iemand een flesje ferretone appart houden aub :)
pls pls :P

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di mar 24, 2009 6:23 pm

Zal ervoor zorgen als ik er geraak Steven, voor die 2 snuitjes alles, hé!! ;)

Sabrina, ik heb de papieren opgestuurd, daar ben ik 100% zeker van, en Chantal heeft daar verwittigd dat wij komen, dus als ze ons "vergeten" zouden zijn gaat het stormen, hoor!! :@ Hans eens bellen straks om te horen of alles naar wens verloopt, voor hier straks paniek uitbreekt!! %)
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do mar 26, 2009 3:01 pm

Margit , ik kan nu al beloven dat ik alle 5 de dagen aanwezig kan/zal zijn .
Ik ben dit jaar nog niet gebeten en dus weet je zo ogeveer waar je me kwijt kan hé .
Dat de schattige BamBam aan mijn neuzeke gehangen heeft telt niet echt mee want de wonden waren amper zichtbaar en het is bij u thuis gebeurd . De beet die ik van Goliath kreeg telt ook niet mee want de kleine is één van mijn fretjes .
Als er iets veranderd dan weet iedereen waar ik bereikbaar ben hé .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do mar 26, 2009 5:00 pm

als wij komen zullen we de 2 zusjes mee brengen van tom en mieke allee als ze mee mogen natuurlijk.
en onze jongste garde zal ook mee komen.
ik hoop dat er niks tussen komt.
en ik heb normaal heel de dag mijn handen vrij dus zet me maar waar je wil.
(opa, moeke so en tantie ellen komt ons mie ne dag stelen)dus de tijd dat ze bij hun is
kan ik alles doen.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » do mar 26, 2009 7:05 pm

nu niet voor het een of het ander maar..

wat was nu da ding waarover jullie ( margit en marc) iedereen zo nieuwsgierig over hebt gemaakt??????????????

allee het is niet dat ik curieus ben maar weet gewoon graag alles :D

xxx

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr mar 27, 2009 2:39 am

:P :P Curieuze-neuzeke!! :P :P

Dat ging over Stitch, de nieuwe fret die hier zaterdag zijn intrede deed. Stitch had jaren samen gezeten met Gizmo en treurde na de dood van Gizmo, speelde niet meer en met dat zijn baasje ook minder tijd had dan vroeger, zocht ze liever een betere plaats voor hem, waar hij nog veel aandacht zou kunnen krijgen. Ik had gezegd dat het ventje wel komen mocht, maar dat het zou moeten lukken in een reeds bestaande groep of kooi hier, want dat ik momenteel ook echt geen tijd heb om er een extra groep bovenop te krijgen. Ik wil ook altijd de mogelijkheid hebben om die 3 deugnieten van Theis op te vangen als hij voor zijn werk weg moet, dus dan zou het al helemaal niet meer te doen vallen met die verhuis op komst.

We hadden dan ook afgesproken dat Stitch, moest het niet lukken met Syriana, de enige die ook tegen haar zin alleen zat, naar Marc zou gaan om eens te kijken of het daar ging met de heren. Als plan B ook zou mislukken, mocht hij terug naar Vanessa, zij wou ook niet dat hij ergens terecht kwam waar zij niet achter stond.

Maar, maar, na enkele piepjes, wat geschuifel en heel wat leegeten van heel wat bakken, heeft Stitch ervoor gekozen zijn hoofd te buigen voor de dame in de kooi. :P Dat ding is 1/3 van hem, maar hij kent de reglementen van het Ferret-Nation-Huis al!! Vandaag zag ik ze voor het eerst al 2x samen slapen, ik denk dus niet dat Stitch nog verder op zoek moet naar een nieuwe thuis!! Hij voelt zich zo te zien prima, is lekker rond en dik en vindt Waltham iets geweldigs. Voor de rest kan ik hem beter Supersloef noemen, hij slaapt en knuffelt de ganse dag als je het van hem laat afhangen!! ;)

Spelen lijkt hem toch iets te vermoeiend :D ~_~ , maar gezelschap hebben ze allebei gevonden!! :) :) Sorry Marc, Goliath en Diëgo, jullie moeten nog even met z'n 3 verder!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr mar 27, 2009 2:46 am

MAAR ... waarvoor ik hier eigenlijk kwam kijken ... (het wordt erg, hoor!! %) )

Ik zou dringend moeten laten weten hoeveel bandjes we nodig hebben. Het gaan dit jaar eigenlijk geen bandjes worden, maar badgekes, die meteen voor de 3 dagen gelden, evenals de parkeerkaarten. Bedoeling is dan ook dat die dingen 's avonds terug afgegeven worden als de medewerkers 's anderendaags niet terugkomen, zodat we ze kunnen gebruiken voor de mensen die dan wél komen!! Nu zou ik dus stilaan héél dringend (gisteren eigenlijk al!!) moeten weten wie ongeveer wanneer kan komen of wie al zeker weet dat hij één dag komt, 2 dagen of de volledige Beurs.

Kunnen jullie even proberen wat duidelijke data door te geven, dan kan ik vandaag nog bellen, zodat we zeker alles hebben tegen dan. Mercikes en denk eraan ... we gaan proberen ons recordaantal medewerkers op één dag te verbreken dit jaar, hé!! :P

(Marc, Els en nog enkele mensen die het al duidelijk hadden gezegd, jullie zijn al geteld, hoor!! ;) )
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » vr mar 27, 2009 2:51 am

3 dagen dus...

btw; nog 15 keer slapen :D

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr mar 27, 2009 4:40 am

Drie, Niels?? Ik dacht 5?? !@#$ !@#$

;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » vr mar 27, 2009 8:23 am

Margiet voor mij 3 dagen :D
Mijne vriend komt heel wss de maandag mee om dan te helpen afbreken zoals vorig jaar.
Oja wij komen dus met den auto, dus parkeerkaart zou tof zijn.

PS: vergeet je niet Ivomec mee te brengen. Thx



[Gewijzigd door Maranweke op 2009-03-27 08:25:10]
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr mar 27, 2009 10:24 am

Ik zit hier op hete kolen om te kunnen opstellen voor B&B en die sadist kan maar niet stoppen met aftellen !
Ik zal eens met Goliath praten , of hij zijn tandjes eens in die Niels zijn vel kan zetten sé .
Maar nu ga ik eerst alles weer op zijn plaats zetten hier want Don " de verhuizer " Diego heeft weer wat kunstjes laten zien !!! De chalet staat nu aan de andere kant van de kamer , 4 etenbakjes zijn omgedraaid , één van de drinkebakjes is zomaar overgelopen en ligt nu onder mijn bureau !!! Die kerel kan er wel wat van maken !!!
Weet ge wat ? Ik ga er foto ' s van maken en namen aan geven om daarmee dan de beste fotograaf te worden die ooit in de kunstwereld heeft rondgelopen . Dan moet ik niet meer rekenen op euromillions .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » vr mar 27, 2009 11:01 am

Zoals we hadden afgesproken kom ik de dagen mee met jou Margit als jij gaat. :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » vr mar 27, 2009 11:55 am

Origineel gepost door margit

Drie, Niels?? Ik dacht 5?? !@#$ !@#$

;)
ja ey, je weet wel wat ik bedoel :P

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » vr mar 27, 2009 2:03 pm

Ik kom ook met Margit mee :D
Weet wel nog niet met hoeveel fretjes ik kom. Als Bandit nog ni genezen is tegen dan, zal t alleen Boyke zijn vrees ik.
Mja hij heeft nog een dikke 2 weken en als hij wa van zijn wondjes afblijft zijn ze misschien al een pak beter tegen dan he :)
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr mar 27, 2009 3:09 pm

Wat de bovenstaande postjes en de vragen aan betreft ga ik het ff samenvatten : komt allemaal in de handtas!! :P :P

Tenzij ze me echt dat weekend doen verhuizen, dan weet ik het ook niet meer!!! :(
Afbeelding

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » vr mar 27, 2009 3:59 pm

Je weet eh margit , hier wij alle 7, alle dagen aanwezig en met den auto uiteraard tot en met zondag
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » vr mar 27, 2009 8:57 pm

1 dag
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr mar 27, 2009 10:38 pm

Davy, is Leen zwanger van een tweeling of tel jij voor 3 tegenwoordig, want ik kom maar aan 5 als ik jullie optel??!! :? :P

En nog ff een vraagje extra, kunnen jullie dan zaterdag en zondag, maar maandag niet of was dit een vergissing??

De beurs loopt dus het hele paasweekend, zaterdag, zondag en maandag, dit even voor alle duidelijkheid, het ligt anders dan in Hasselt!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » vr mar 27, 2009 10:51 pm

proficiat leen!!!!!

Afbeelding

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » za mar 28, 2009 9:12 am

Origineel gepost door nielsvl

proficiat leen!!!!!

Afbeelding
Zotteken
Origineel gepost door margit

Davy, is Leen zwanger van een tweeling of tel jij voor 3 tegenwoordig, want ik kom maar aan 5 als ik jullie optel??!! :? :P

En nog ff een vraagje extra, kunnen jullie dan zaterdag en zondag, maar maandag niet of was dit een vergissing??

De beurs loopt dus het hele paasweekend, zaterdag, zondag en maandag, dit even voor alle duidelijkheid, het ligt anders dan in Hasselt!!
Onze 2 laatste opvangers zijn vanaf volgende week op hotel bij ons ;)

7 dus :P

En idd margit , Maandag zullen we er niet zijn , wij vertrekken zondag na de beurs richting kust voor wat ontspanning na dit hektisch jaar voor ons

Opbouw zal ik er normaal wel zijn , en normaal kan ik vrijwel alles ondertussen terug uitvoeren wel kwa taken .
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za mar 28, 2009 11:21 am

Margit, als je moet verhuizen dat weekend kom ik je helpen. Ik heb je dat al lang beloofd en laat je zeker niet in de steek met die hele verhuis maar ik duim mee voor jou dat het zeker niet op dat weekend is want ik weet hoe graag je naar de beurs wilt! ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » za mar 28, 2009 12:59 pm

:D 'k kon het niet laten....

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » za mar 28, 2009 5:48 pm

Origineel gepost door nielsvl
:D 'k kon het niet laten....
'k vond het tof gedaan ;-)
spijtig dat het direct onkent werd .... grrr het zou een toffe roddel geweest zijn :D
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » wo apr 01, 2009 1:54 pm

nog 8 dagen slapen en we kunnen al gaan opzetten! :D

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » vr apr 03, 2009 12:51 pm

Ik kom zaterdag- zondag en halve maandag.
Ik blijf dus bij melissa logeren dus slaapplaats is ook geen enkel prob!! ;)


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten