Dierenhappening 2009 : PLANNING/UURROOSTER

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr nov 20, 2009 12:16 am

Zo, eindelijk!! Dat maken is één, tijd vinden om het erop te zetten is twee. Het staat niet mooi in kolommetjes om de simpele reden dat de uurindelingen voor shop en speeltuin niet gelijk lopen. De speeltuin is veel vermoeiender normaal gezien dan de shop, zeker als er veel volk rondloopt op de spitsuren. Als we het geluk hebben dat het regenachtig is, is het het ganse weekend spitsuur, dus voor één keer hoop ik op minder goed weer!! ;)

Wat het aantal uren betreft dat er "gewerkt" zou moeten worden, heb ik mijn best gedaan rekening te houden met verschillende factoren. De mensen die maar één dag komen krijgen ook hun tijd om de rest van de beurs te bekijken en voor diegenen die 3 dagen komen heb ik telkens geprobeerd om minstens één echte lange pauze in te lassen, ergens in die 3 dagen dan. Voor Dorinda, Virginie en Karlien is dag 1 even extra zwaar gemaakt, ik vraag jullie ineens 2,5u na mekaar in de speeltuin te staan, maar op vrijdag zijn er sowieso minder vrijwilligers, moet ik met minder mensen mijn rooster ook gevuld krijgen (moet de shop-indeling maar bekijken!!) en ik kan moeilijk aan de nieuwelingen zo 'n inspanning vragen, die zie we nooit meer terug dan ;). Nee serieus, jullie weten alle 3 hoe het werkt, kunnen samen opschieten en de vrijdag is normaal de rustigste dag, ik hoop dat jullie akkoord gaan. Ergens anders in het weekend heb ik het, denk ik toch, goedgemaakt!! :)

Als er medewerkers zijn die vrij zijn en graag toch nog helpen, vraag het ons even, waarschijnlijk is je hulp wel welkom, hoor!! :)

VRIJDAG 27 november 2009 - 10u00 tot 18u00

Verantwoordelijk voor :

- Speeltuin en nazicht carriers : NIELS
Bij afwezigheid Niels : Tom
Hulp bij nazicht carriers : Steven
- Shop : MARGIET
- Keuken : DAVY
- Labels voor fretten & carriers : DAVY
- T-shirts : MARGIET
- Foto's : KOEN
- EHB-f-O : DORINDA

UURROOSTER SPEELTUIN

10u00 - 11u00 : Leen - Niels - Melanie - Robert - invoegen om 10u30 : Dorinda - Karlien - Virginie (kan Leen event. Davy helpen in keuken)
11u00 - 13u00 : Karlien - Dorinda - Virginie - Els - Kim - Andy - Leen (zus van Els)
13u00 - 15u00 : Ria - Olivia - Melissa - Kate - Melanie - Robert
15u00 - 16u30 : Niels - Steven - Leen - Dorinda - Virginie - Karlien
16u30 - 18u00 : Els - Kim - Andy - Leen (zus van Els) - Ria - Olivia - Melissa

UURROOSTER SHOP

10u00 - 13u00 : Margiet (hopelijk bijgestaan door Sandra)
13u00 - 15u00 : Margiet (liefst even afgelost door Leen of Els of Kim zodat ik even de benen kan strekken)
15u00 - 18u00 : Margiet (ook graag even afgelost en bijgestaan door Sandra of iemand die vrij is)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr nov 20, 2009 1:01 am

ZATERDAG 28 november 2009 - 10u00 tot 18u00

Verantwoordelijk voor :

- Speeltuin en nazicht carriers : NIELS
Bij afwezigheid Niels : Tom
Hulp bij nazicht carriers : Steven
- Shop : MARGIET
- Keuken : DAVY
- Labels voor fretten & carriers : DAVY
- T-shirts : MARGIET
- Foto's : KOEN
- EHB-f-O : DORINDA

UURROOSTER SPEELTUIN

10u00 - 11u30 : Laura - Veronique - Niels - Steven - Sabrina - Ward - Dorinda - Virginie
11u30 - 13u00 : Els - Kim - Andy - Olivia - Melissa - Karlien
13u00 - 14u30 : Steven - Niels - Mieke - Kate - Dorinda - Virginie
14u30 - 16u00 : Karlien - Melissa - Olivia - Sabrina - Ward - Sabine
16u00 - 18u00 : Dorinda - Virginie - Els - Kim - Andy - Kate

UURROOSTER SHOP

10u00 - 12u00 : Margiet - Renée - Sabine - Kate
12u00 - 14u00 : Leen - Ria (+ eventueel Sandra)
14u00 - 16u00 : Margiet - Renée - Laura - Véronique
16u00 - 18u00 : Mieke - Leen (+ na even pauze) Margiet

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ZONDAG 29 november 2009 - 10u00 tot 18u00

Verantwoordelijk voor :

- Speeltuin en nazicht carriers : NIELS
- Mede-verantwoordelijke speeltuin (tot 16u) : Johan
Indien beiden afwezig : Tom
- Mede-verantwoodelijke nazicht carriers : Steven
- Shop : MARGIET
- Keuken : DAVY
- Labels voor fretten & carriers : DAVY
- T-shirts : MARGIET
- Foto's : EDWIN, eventueel samen met KOEN
- EHB-f-O : DORINDA

UURROOSTER SPEELTUIN

10u00 - 11u30 : Ria - Niels - Steven - Johan - Dorinda - Virginie
11u30 - 13u00 : Olivia - Melissa - Vanessa - Melanie - Robert - Laura - Véronique
13u00 - 14u00 : Niels - Steven - Leen - Ria - Mieke - Kate
14u00 - 15u00 : Mieke - Johan - Anneke - Karlien - Dorinda - Virginie - Robert - Melanie
15u00 - 16u30 : Niels - Steven - Kate - Laura - Véronique - Anneke & Johan (tot 16u) (event. om 16u Virginie om in te springen als het druk moest zijn)
16u30 - 18u00 : Mieke - Vanessa - Dorinda - Karlien - Alwin - Olivia - Melissa

UURROOSTER SHOP

10u00 - 12u00 : Margiet - Karlien - Anneke (--> tot 11u30, pauze Johan)
12u00 - 14u00 : Alwin - event. Sandra
14u00 - 16u00 : Margiet
16u00 - 18u00 : Leen - Ria - vanaf 16u45 : Margiet

Even vooraf afspreken dat er NIET INGEPAKT of AFGEBROKEN wordt vóór 18u00. Wij mogen onze vereniging dankzij de organisatie van de Grenslandhallen daar vertegenwoordigen, het is niet meer dan een vorm van wederzijds respect dat we er dan ook tot de laatste minuut blijven staan. De mensen die om 17u50 aan onze speeltuin of shop toekomen, hebben evenveel recht als al die vorigen op een deftig woord uitleg of een leuke speeltuin.

Ook wil ik even zeggen 's morgens af te wachten wat Niels zegt betreffende het plaatsen van fretten in de speeltuin. Als iedereen gelijkertijd zijn fretten gaat uitlaten, zitten we tegen 12u met een lege speeltuin, niet bepaald fijn voor het publiek. We hebben een schatting gemaakt van het aantal fretten dat er zal zijn, we gaan dan ook proberen een constante aanwezigheid van sloebertjes in de speeltuin te voorzien. Als je carrier helemaal in orde is, kan je fretje daar heus wel even blijven inzitten, uiteindelijk mag hij daarna rondcrossen tot ie er weer bij neervalt, hé!! ;)

Zo, ik hoop dat jullie er allemaal even hard naar uitkijken als ik hier (al kom ik dagen tekort, maar alléé!!:P) en dat we er samen een geweldige beurs van kunnen maken!! Ik zal voor de zekerheid toch maar alvast zakdoekjes en spierzalf voorzien voor die laatste dag om 18u!! :D

Alvast allemaal héél hartelijk bedankt op voorhand, als er wat is : laat het me weten, hé!! :)

SUCCES, voor jullie én natuurlijk voor ... DFA !! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » vr nov 20, 2009 1:09 am

margit, er staat wel overal te lezen dat vrijdag de beurs dit jaar ook zoals op zaterdag en zondag maar vanaf 10 uur de deuren opent...

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr nov 20, 2009 1:12 am

Ach ik ben ni akkoord :D :D :D :D :P :P :P Ach Margit alleen zien da karlien ni vergeet haar pauze te nemen :P
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr nov 20, 2009 1:12 am

Tja, dat dacht ik ook, maar ik heb 9u doorgekregen!! Wat is er nu van? :?

Zal es op de site gaan kijken! :) Anders zelfde groepen, hoor, alleen heeft de eerste groep een extra uurtje om daar te geraken!! :P

Pauze overslaan vind ik nog zo erg niet, hoor ;) , maar pauzes nemen als ze op je rekenen is verdomd vervelend :( !! Ben in ieder geval niet rouwig om dat uurtje minder die vrijdag, pfff, ik hoop maar dat er goed wat volk langskomt, anders wordt het een lange dag!! %) De schoolkindjes hebben meestal niet zoveel te vragen, hé :( !!
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » vr nov 20, 2009 1:20 am

ach, dan hebben we nog een uurtje om te briefen :P

ist trouwens ter compensatie van vorig jaar da'k er deze keer zo weinig expliciet opsta? :P lol

trouwens, kben blij dat ik hans er niet zie op staan, want moest die ook komen.... PFFFFFFFFFFFFF (@) (@) (@) :D :D :D :D

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr nov 20, 2009 1:22 am

Origineel gepost door nielsvl

trouwens, kben blij dat ik hans er niet zie op staan, want moest die ook komen.... PFFFFFFFFFFFFF (@) (@) (@) :D :D :D :D
Nu dat ge het zegt lol

Tante edit; nu merk ik ook nog dat Niels ook altijd op tzelfde moment valt in de ploeg miljaarde he mss kank toch nog thuisblijven den :P

En nu serieus ; Margit je hebt da weer eens goed gedaan ;)

[Gewijzigd door Angelke op 2009-11-20 01:35:43]
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr nov 20, 2009 1:27 am

Hans?? Laat het uit, zeg .... :P :P :P !!

Sta je er te weinig op dan?? Ik ben zo eerlijk mogelijk geweest, hoor. Overal getracht "kenners" bij beginnelingen samen te zetten, die met ervaring in te schakelen op spitsuren en te zorgen dat de laatste shift van de dag er eentje is die goed nakijkt of alle fretten uit de speeltuin zijn en bij de juiste baasjes terechtgekomen zijn.

Heb ook geprobeerd om "vrienden" zoveel mogelijk samen te zetten, zodat de pauzes ook gelijk vallen. En mensen die in het verleden "probleempjes" hadden net niet samen te plaatsen, al gaat het om de fretten en niet om diegene die naast je uitleg geeft of fretten uit elkaar haalt ;) . En in elke ploeg zit wel een dappere die kan gaan helpen als een ander 2 vechters niet uit mekaar krijgt, dus ook dat zou los moeten lopen!!:D
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » vr nov 20, 2009 1:33 am

ach, weet nu al dat ek er niet weg te slaan zal zijn :P jaja nog een paar dagen, hier ist nog snel snel wat werk afwerken, precies of ik dan op reis vertrek :D

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr nov 20, 2009 1:48 am

Je bent echt niet de enige met dat gevoel, hoor! Het lijkt echt wel of je even met vakantie vertrekt, al is het al bij al ferm vermoeiend. :)

Maar een mens kijkt daar zo enoooooorm naar uit, klaagt ginder nochtans af en toe steen en been en is achteraf in-triest dat het gedaan is ... hoe komt dat toch?? We zijn dag en nacht met onze fretsels bezig, dat zal dus heus de enige reden niet zijn, hé?? ;)

En 't is niet omdat ik van Hasselt ben, maar ik vind de Dierenhappening toch ook een beetje leuker dan Beestjes & Baasjes. Het is er ook zo gezellig groot, hé, in die Grenslandhallen? Er is zo véééél te zien, Gent lijkt me echt kleiner. Maar ik weet het niet zeker, hé, maar ergens vermoed ik toch dat het de sfeer onderling is die beide beurzen gewoon geweldig maakt!! :D

Virginie : bedankt voor het compliment! Ik hoop dat de rest er ook zo over gaat denken! ;)
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr nov 20, 2009 1:51 am

Ach er zal altijd wel iemand niet blij zijn zeker
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » vr nov 20, 2009 1:55 am

ja is jammer dat BB kleiner is, net dezelfde grootte zou hier niet misstaan, en er is meer dan plaats genoeg voor... vind persoonlijk de speeltuin op DH ook wel iets anders dan op BB, die open vlakte om op te spurten enzo...

hoop echt dat het dit jaar wat gaat meevallen op dat vlak...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr nov 20, 2009 2:01 am

't Is idd te hopen, ja, anders zijn we genoodzaakt die naast ons te helpen inpakken, vrees ik!! :P

Normaal gezien doet niemand echt moeilijk over de uurroosters, hoor, iedereen is blij als 't beurs is!! ;)
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr nov 20, 2009 2:20 am

touwens kga vanaf vanavond beginnen zingen alreeds dan zal het wel regenen met de beurs :d
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr nov 20, 2009 2:24 am

Prima idee, schitterend, ideaal, ga zo verder!!! ;)

Maar reken aub uit dat het pas tegen vrijdagavond begint dan, hé!! :P

En nu : UW BED IN, GIJ !!!! ~z~ ~z~ ~z~
Afbeelding

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » vr nov 20, 2009 7:57 am

Aha de uren :) tom mag verantwoordelijk zijn voor foto's maar ik pak ook men toestel mee zenne :P jaja tis bijna zover :P

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr nov 20, 2009 8:02 am

Origineel gepost door stevenn

Aha de uren :) tom mag verantwoordelijk zijn voor foto's maar ik pak ook men toestel mee zenne :P jaja tis bijna zover :P
Ja zegt mor gij tmijn is kapot :( Kmoet het toch weer voor hebbe en da van papa of van Ken mag ik ni lenen bende ambetanterikken zijn da zeg :@

Btw ; Ken zen nieuwe benaming voor de fretten : die zwetzakken
(dus tis al gebeterd tis nimeer die stinkzakken :P binnenkort is het die schatten :D)
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » vr nov 20, 2009 10:17 am

roept da maar nie op DH, kan zijn dat er juist nen neger passeert :P

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr nov 20, 2009 10:21 am

Origineel gepost door stevenn

roept da maar nie op DH, kan zijn dat er juist nen neger passeert :P
Lol stelt u voor :P Ma enfin we zullen meneer er ni zien en ik roep ni zwetzakke op men schatte :o
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr nov 20, 2009 10:36 am

en en en om even te schetsen hoeveel zin ik er in heb ===> Men valies is klaar inclusief zeep shampoo cremespoeling tandenborstel tandpasta enzo enfin morgen naar de zoomart dan kank de rest van de valies ook make se
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » vr nov 20, 2009 11:46 am

Ziet er super uit! :)
Ik kan ook al niet meer wachten hoor Angelke. Het lijstje met wat ik zeker niet mag vergeten ligt al klaar. :P
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr nov 20, 2009 11:50 am

ik speel zo'n lijstje kwijt daarom da men valies al gemaakt is :P
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Molleke
Berichten: 36
Lid geworden op: zo jan 11, 2009 10:07 pm
Contacteer:

Berichtdoor Molleke » vr nov 20, 2009 11:59 am

We zullen er zijn!!! :P
Een zwerfpoesje adopteren? Kijk op www.desnorhaar.be

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » vr nov 20, 2009 12:22 pm

Origineel gepost door stevenn
Aha de uren :) tom mag verantwoordelijk zijn voor foto's maar ik pak ook men toestel mee zenne :P jaja tis bijna zover :P
Tom verantwoordelijk voor de foto's? waar ziet gij dat staan?? :-)
nee hoor, er staat Koen bij, maar dat is voor de "op de foto met een fret - activiteit".

Maar maak zeker een foto als je Tom ZONDER fototoestel ziet :-)
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » vr nov 20, 2009 1:32 pm

Origineel gepost door margit
ik vind de Dierenhappening toch ook een beetje leuker dan Beestjes & Baasjes. Het is er ook zo gezellig groot, hé, in die Grenslandhallen? Er is zo véééél te zien, Gent lijkt me echt kleiner.
verlekkerd mij anders wa! :P
maar tis nie nodig ze :z 'k kom toch is gluren :D
kheb ne taxi gevonden :D
thanks ej kever en veroke :P:D:D


[Gewijzigd door Buda op 2009-11-20 20:01:35]
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten