de H-street opvangertjes

Alle fretten die momenteel in de opvang zitten worden hier beschreven. Hier kan alleen de opvangverantwoordelijke iets posten. Wil je een fretje adopteren? Dan kan je contact opnemen met opvang@defrettenark.be
Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do jul 10, 2008 6:44 pm

hey mensen,

we hebben weer de pc is even gekaapt om ons is voortestellen
en onze lieve snoeters is op het forum te zetten.

hoi ik ben sam zoals je kan zien ben ik een albino rammeke van 2 jaar.
ben een lieve ram ik knuffel heel graag en ben verzot op spelen met mijn broer frodo

Afbeelding

ik ben dus frodo een chocolat mitt ben ook een rammeke van 2 jaar ben een zotte kerel die graag door buizen krost en graag speelt.
graag zou ik samen bij mijn broer willen blijven want we hebben al heel ons leven samen gezeten en willen niet meer weg van elkaar.

Afbeelding

ik ben pooh een wildkleur ik ben ook een ram van 4 jaar mijn zusje winnie is overtlaatst gestorven en ben ik mij dus gaan vast klampen aan een ander moertje da hier in het groepje zit.

Afbeelding

da ben ik dus ik ben birdy ben een witvoetje ben geschat op 2 jaar mij hebben ze gevonden ik ben bij het vogelopvang terecht gekomen en dan hebben mensen van de opvang mij komen halen heb dan even in hoogstraten gezeten en dan ben ik naar reet gegaan
ik heb een bijtverleden maar dit doe ik al lang ni meer alleen pits ik ne keer als het mij ni aanstaat of als ik in een stress situatie kom.
voor de rest wil ik graag bij poohke blijven.

Afbeelding

hoi ik ben blanca 2 jaar ben een albino vrouwtje maar ik zit alleen omwille ik geen andere fretten duld. met honden en katten heb ik geen probleem daar speel ik zelf mee. ik zit al 2 jaar in de opvang en zou graag nu eens eindelijk een vaste stek krijgen. en baasjes die mij met liefde en genegenheid geven die ik verdien.

Afbeelding

hebben we jullie hartje gestolen wij zitten in de opvang in hoogstraten en zoeken lieve baasjes om ons te knuffelen. wil jij ons nieuw baasje worden laat an bergé(ufo) iets weten... :)
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » ma jul 14, 2008 6:22 pm

hey blanca is vandaag naar zee vertrokken. naar haar nieuwe thuis.
we duimen dat blanca het daar goed gaat doen.
blanca meid wees braaf daar in oostende he! :)
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » vr aug 22, 2008 11:29 am

frodo en sam mogen hun leventje voort zetten bij joris.

en we hebben spijtig genoeg moeten afscheid nemen van winny en birdy.

maar onze pooh zoekt nog altijd een leuke thuis hij is kei lief maar zou graag
bij andere fretjes terecht komen om lekker mee te ravotten.

Afbeelding
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.



Terug naar “Fretjes in de opvang bij De Fretten-Ark VZW”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten