Chiquita

Alle fretten die momenteel in de opvang zitten worden hier beschreven. Hier kan alleen de opvangverantwoordelijke iets posten. Wil je een fretje adopteren? Dan kan je contact opnemen met opvang@defrettenark.be
Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » zo jul 13, 2008 9:16 pm

hoi
ik ben chiquita, een moer van bijna 3 jaar.
ik ben donkerbruin, struis gebouwd, en weeg ongeveer 1.100-1.200 kg en heb een fel karaktertje

ik kan goed om met andere fretten maar met mensen lukt het nog niet zo vlot en bijt ik regelmatig hard!
Ik kan dus zeker niet bij kinderen, en andere dieren ben ik ook niet gewend( enkel fretten)

Daardoor zoek ik een baasje met ervaring, die weet hoe hij me moet behandelen(straffen-belonen)
en mijn o zo nodige speeltijd kan geven, zodat ik mijn energie kan richten op andere dingen dan vingers!
samen met de dosis geduld en vertrouwen, kan ik nog een lieve meid worden.
Ik zal nooit een schootzitter of een muurbloempje worden, maar hoop toch op een fretvriendelijker leventje...

verder ben ik een doldwaze meid die veel loop nodig(dagelijks minimum 2 uur) heeft en heel graag speelt
wie kan mijn vurig hartje temmen?
ik ben een schoonheid al zeg ik het zelf!!
vurige groeten Quita
0477/95.19.72
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Terug naar “Fretjes in de opvang bij De Fretten-Ark VZW”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten