Beestjes en baasjes

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
Claudia
Berichten: 0
Lid geworden op: di dec 27, 2011 3:38 pm
Locatie: grembergen (dendermonde)

Beestjes en baasjes

Berichtdoor Claudia » za mar 31, 2012 10:38 am

Mogen de fretjes ook komen spelen op de stand bij beestjes en baasjes of zijn het dan jullie eigen fretjes alleen

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: Beestjes en baasjes

Berichtdoor a3ke » za mar 31, 2012 11:32 am

Deze mogen ook komen spelen voor een kleine "speelvergoeding" , dezelfde strenge eisen als op een speelnamiddag tellen echter wel

Carrier uitgerust met sanitaire bak en eten en drinken erin (en slaapplaats uiteraard) , volledig en correct ingeeint (heel belangrijk , ga hier niet te licht van uit , de meete zijn niet in orde ...) met harnas met identificatie
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Beestjes en baasjes

Berichtdoor Margiet » za mar 31, 2012 2:08 pm

Deze mogen ook komen spelen voor een kleine "speelvergoeding" , dezelfde strenge eisen als op een speelnamiddag tellen echter wel

Carrier uitgerust met sanitaire bak en eten en drinken erin (en slaapplaats uiteraard) , volledig en correct ingeënt (heel belangrijk , ga hier niet te licht van uit , de meesten zijn niet in orde ...) met harnas met identificatie
Davy, geeft ge mij eens uitleg over die eerste zin? Ikke niet kunnen volgen ... :s

Wat de uitrusting van carrier betreft en de "eisen" die wij stellen op elke beurs open ik dadelijk het topic "Beursreglementen" nog eens voor iedereen, ok? Kom gezellig af, we willen VEEL volk en vooral VEEL fretjes zien!! :p

Tot volgend weekend!! :domhoog:
Afbeelding

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: Beestjes en baasjes

Berichtdoor a3ke » za mar 31, 2012 2:23 pm

Wat men vroeg durf ik geen geld op zetten maar er werden enkele euro's gevraagd als "inkom" tot de speeltuin voor de bezoekersfret
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
SylSparkle
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: di dec 27, 2011 1:05 am
Locatie: Ninove
Contacteer:

Re: Beestjes en baasjes

Berichtdoor SylSparkle » zo apr 01, 2012 7:14 pm

ik zou ook heel graag eens afkomen naar "Beestjes en baasjes", maar ik vrees ervoor... :(
Net dat weekend zal heel druk worden...
Ik vind het hel jammer, maar amuseer jullie toch maar eens goed ! :)
Ferrets leave tiny little pawprints on your heart... <3


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten