B & B - De uurroosters

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

B & B - De uurroosters

Berichtdoor Margiet » di apr 03, 2012 11:06 pm

Lieve allemaal, Afbeelding

Zoals elke beurs ga ik weer in herhalingen vallen maar ik vrees dat het, ook zoals elke beurs, weer nodig gaat zijn ook.

De uurroosters worden niet gemaakt omdat wij "eisen" dat je hier of daar staat maar gewoon om het onszelf een beetje overzichtelijker te maken. Iedereen is de eerste dag van de beurs even enthousiast en dat betekent dat ook iedereen erin wil vliegen. Dat resulteert al snel in 20 man in de speeltuin samen met zo 'n 30 fretten ineens, dat is dus heel leuk maar absoluut niet praktisch, hé!

We zien dus, als het ff kan, graag dat gewoon de shop en de speeltuin continu voldoende bevolkt is. Zelfs al is er niemand aan de shop, toch kunnen er elk moment mensen opduiken met vragen of weet ik veel wat en al zit er maar 1 fret in de speeltuin, toch kijken er altijd mensen over de hekken en stellen heel wat van die bezoekers ook graag eens één (of veel) vragen. Daarom moet er dus minstens 1 persoon in de shop staan en moeten er minstens 4 en meestal 5 of 6 personen de speeltuin voor hun rekening nemen. Ik heb zo goed en zo kwaad mogelijk rekening gehouden met de doorgegeven wensen van iedereen en heb echt wel opgelet dat iedereen een ruime pauze heeft om de rest van de beurs rustig te gaan bekijken. Heb ik me toch ergens behoorlijk vergist en sta je er enkele keren na mekaar op, laat het dan even weten, ik denk dat ik aan de meest moeilijke voorbereiding van een beurs ooit bezig ben hier, fouten zijn dus perfect mogelijk! :s

Nog even één ding : als er wat aan de hand is tijdens de beurs, met jou, met jou en anderen, ben je gebeten of heb je ergens pijn, moet je dringend naar het toilet of is er weet ik veel wat aan de hand, laat het de Speeltuinverantwoordelijke (Niels de Paashaas), zijn "hulp" (Steven) of de Standverantwoordelijke (Margiet) of haar "hulp" Sabine even weten en ga niet zomaar weg van je plaats. Als het op dat moment druk is kan er altijd iemand anders in jouw plaats komen en is het net even rustig, is er geen probleem maar dan weten we tenminste waarom je er even niet bent. De planning wordt ook gemaakt op basis van mijn vertrouwen in jullie, ik reken erop dat jullie ook loyaal zijn tegenover mekaar en niet ineens over de beurs gaan wandelen op een "werkmoment", dan zijn de mede-Crewleden immers de dupe van jouw gedrag. Een hele uitleg weer om te vragen om rekening te houden met het feit dat wij daar in volle glorie willen beginnen en alleen maar nog beter dan best willen eindigen! Ik vind dat het hoog tijd wordt om er nog eens een dijk van een beurs van te maken, daar in Gent!!! :domhoog:

Ah, toch nog één ding, hoor (of dachten jullie nu echt dat ik al gedaan had met zeveren?) : de beursdagen stoppen om 18u. Niet om 17u55 dus, ook de mensen die om 17u55 nog afkomen met vragen willen een even vriendelijk antwoord van ons als die die om 10u stipt op tijd binnen kwamen. En vermits wij graag tevreden frettenliefhebbers zien of graag hebben dat elk opvangertje een reuzeleuke nieuwe kans krijgt, halen wij onze grootste smile ook nog boven op bv maandag om 17u58!! Vanaf maandag 18u mag er ingepakt, geen seconde vroeger tenzij het jullie vooraf gezegd wordt.

Wie thuis nog paaseitjes teveel liggen heeft mag die altijd meebrengen, we krijgen dit jaar het gezelschap van een superleuke Paashaas Afbeelding en dat beestje moet natuurlijk alle kindjes blij maken en zelf ook op krachten blijven, hé!! :rol: Afbeelding



zaterdag 7 april 2012 : aanwezig zijn ten laatste om 9u45 aub !!

Shop/ Info/ Promo :

10u00 - 12u00 : Margiet - Sabine - Mieke (T-shirts)
12u00 - 14u00 : Vanessa - Ria
14u00 - 16u00 : Margiet - Sabine
16u00 - 17u00 : Kim - Els
17u00 - 18u00 : Margiet - Caroline xx (T-shirts)

Speeltuin :

10u00 - 12u00 : Niels - Steven - Leen Vgb - Caroline xx - Gunter (Foto's Edwin)
12u00 - 14u00 : Kim - Andy - Els - Koen (Foto's Tom)
14u00 - 16u00 : Niels - Mieke - Leen Vgb - Caroline xx - Gunter (Foto's Steven)
16u00 - 17u00 : Ria - Vaness - Sabine - Andy - Koen (Foto's Edwin)
17u00 - 18u00 : Ria - Vanessa - Sabine - Gunter (Foto's Steven/Edwin)

zondag 8 april 2012 : ten laatste aanwezig zijn om 9u45 aub !! Afbeelding

Shop/ Info/ Promo :

10u00 - 11u30 : Leen v. Davy - Leen Vgb - Mieke (T-shirts)
11u30 - 13u00 : Margiet - Ria
13u00 - 14u30 : Kim - Els - Ria (indien nodig)
14u30 - 16u00 : Margiet - Vanessa - Leen Vgb (indien nodig)
16u00 - 17u00 : Weena - Leen v. Davy
17u00 - 18u00 : Margiet - Sabine - Leen Vgb (indien nodig)

Speeltuin :

10u00 - 11u30 : Niels - Kim - Andy - Koen - Els (Foto's : Tom)
11u30 - 13u00 : Jeanine - Vanessa - Steven - Jan - Cindy (Foto's : Tom)
13u00 - 14u30 : Niels - Weena - Gerry - Andy - Koen (Foto's : Steven)
14u30 - 16u00 : Jeanine - Jan - Cindy - Ria - Sabine (Foto's : Steven)
16u00 - 17u00 : Niels - Gerry - Andy - Koen - Mieke (Foto's : Tom & Steven)
17u00 - 18u00 : Jeanine - Jan - Cindy - Vanessa - Ria (foto's : Tom & Steven)

Afbeelding

maandag 9 april 2012 : aanwezig zijn ten laatste om 9u45 aub !!!

Shop/ Info/ Promo :

Margiet - Sabine - Leen v. Davy (T-shirts)
11u30 - 13u00 : Leen Vgb. - Mieke
13u00 - 14u30 : Margiet - Leen v. Davy
14u30 - 16u00 : Ria - Vanessa
16u00 - 18u00 : Margiet - Sabine (+ event. Leen Vgb. T-shirts 17u40)

Speeltuin :

10u00 - 11u30 : Niels - Kim - Els - Koen - Andy
11u30 - 13u00 : Weena - Gerry - Vanessa - Ria - (Sofie & Steven?)
13u00 - 14u30 : Niels - Sabine - Kim - Andy - Koen - Els
14u30 - 16u00 : Weena - Gerry - Mieke - Leen Vgb. - (Steven & Sofie?)
16u00 - 18u00 : Niels - Kim - Els - Andy - Koen

(Foto's : Steven & Tom !!)

AFBRAAK : 18u00 - 20u00 :

Shop : Margiet, Sabine, Kim, Weena

Speeltuin : Niels, Steven, Davy, Leen v. Davy, Leen Vgb., Ria, Gerry, Tom, Mieke, Vanessa?, Els, Koen, Andy, ...


De mede-frettenfreaks die toch nog graag willen komen helpen zijn natuurlijk altijd welkom. Jullie staan dan mss wel niet "officieel" op de uurroosters, maar in - of bijspringen kan altijd wel ergens, dat is geen probleem!! :domhoog:

Tot zaterdag allemaal !!! Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: B & B - De uurroosters

Berichtdoor jeanine » wo apr 04, 2012 9:18 am

Gezien en zal tijdig aanwezig zijn ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
weena
Donateur
Donateur
Berichten: 37
Lid geworden op: do jun 10, 2004 2:26 pm

Re: B & B - De uurroosters

Berichtdoor weena » wo apr 04, 2012 10:00 am

Gelezen en goed gekeurd.
Ik moet straks naar de makro en kijk ook effe of er nog paas eitjes zijn.

Tot dan.
Knuffel van Queenie, Mickey, Minnie, Pooh en Belle!
Nala, Balou,Bamby, Junior, Joy en Dora van achter de regenboogbrug!


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 29 gasten