DH 2009: de reacties

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di dec 01, 2009 12:20 am

wij willen fotos wij willen fotos wij willen fotos
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » di dec 01, 2009 1:21 am

Origineel gepost door margit

Nog één kleine aanpassing en je zin was helemaal in orde Kate. Het is "onze crew"!! :P
Dankuwel lieverd!!! 't doet echt deugd om dat te horen :D

't enigste dat ik jammer vond is dat me hondje niet mee kon , had echt zin om hem eens deftig te trimmen :P

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » di dec 01, 2009 9:41 am

Origineel gepost door margit
Wél meekomen, naar tanteke dan ... :D Geef haar maar een extra dikke knuffel van me, die Trennemuis!!
Kzou wel willen maar die drukte is haar teveel ginder :( , ze veranderd van een lieve meid in een pittige dame, die aantoont dat ze daar niet graag is. Maar die knuffel krijgt ze hoor ;) en bedankt om haar te willen kalmeren zaterdag, margiet !

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di dec 01, 2009 2:11 pm

Mannekes,

Nog eens allemaal nen welgemeende dikke mercie voor al diegenen die de handen zo hard uit de mouwen hebben gestoken !!! Het waren weer een heleboel mensen. Voor allemaal "dank je wel"

Ik heb mezelf beestig geamuseerd daar en het deed mij deugd nog eens een tijd tussen de vrienden te vertoeven.
Onze DFA-kitchen (vanaf nu deze naam) was écht een schot in de roos.
En onze chef-kok Davy heeft nu zijn taak binnen de vereniging wel gevonden. Chapeau jongen.
Maar alle anderen ook chapeau , want iedereen heeft weer het beste uit zichzelf gehaald.
En het blijven slapen met ons clubje vond ik supergezellig.

Enne, dikke chapeau voor onze Niels (klein Nielske) , zijn eerste beurs volledig meegedaan en ons ventje is zo braaf geweest , dus ikke "fiere mama".
Natuurlijk, ons Iankaatje was er deze keer niet bij, dus kreeg ons ventje uiteraard alle aandacht en daar heeft hij weer volop van genoten, hé Niels (grote Niels), Steven, Edwin, Koen, Davy ..........jullie zijn zijn maatjes.

Enne, voor de rest gisteren een leuke uitrustdag gehad , want ons Opperhoofd ->gggggrrrrrrrrrrrrrrr in de zetel tot 19.00 uur s'avonds.

Aan de nieuwkomers op de "volledige 3-daagse" beurs ->Ollike, Maranweke en K8, Angelke , Steven .........gezellig dat jullie er dit keer ook de volledige beurs bijwaren.
Lauralieke en Véronique ->ook bedankt voor al jullie hulp.
En ook onze nieuwkomers hier vanop de speelnamiddag, buda (ik geloof dat het deze nickname is ) en zijn gevolg ->hartelijk dank voor het helpen afbouwen.
De laatste tijd ben ik niet bij de opbouw en afbouw (wegens onze Niels), maar alles wat ik mij herinner van jaren beurzen DFA, tsjoenge tsjoenge .........dat was altijd een gedoe......
En nu heeft iedereen netjes gezwoegd, netjes zijn ding gedaan en op 1,5 uur was alles opgeruimd, lege hal alsof er nooit een beurs was geweest.

En last bu not least : onze nieuwkomer Bientje ->een welgemeend hartelijk dank je wel , voor het meerijden met een remorque , zo werd ons Opperhoofd ontzien van 2 keer over en weer te rijden met spullen.
Jawadde, ik heb het u gezegd , zo nen otto vol gestouwd , zo ne remorque volgestouwd en dan maar over de autostrade sjeezen, "gij zijt een wijf met ballen aan uw lijf "
:D :D :D :D :D

Alé, ik geniet nog volop verder van mijn 4/5de dagje , morgen voor mij ook weer werkendag, pffffffffff.......

Sake
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » di dec 01, 2009 2:28 pm

Sandra'ke das allemaal heel graag gedaan zenne.

Ik vond de keuken ook top ! Davy ge hebt da goed bekeken.
Het was een supergezellige boel, zowel de beurs als het verblijf te Hasselt. Zeker voor herhaling vatbaar.
MIjn 4 mannen vonden het ook super, die zijn hun roes aan het uitslapen :)

Grenslandhallen tot volgend jaar !
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » di dec 01, 2009 2:40 pm

Sandra, waarom GGrrrrrrrrrrrr? ik dacht je te horen zeggen dat je ging content zijn dat Hans een dagje stil ging zijn :P

Hop naar de volgende beurs!

neemt er iemand eigelijk de verantoordelijkheid om al de fotos te verzamellen? :)

[Gewijzigd door stevenn op 2009-12-01 14:42:13]

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di dec 01, 2009 2:55 pm

aan Stevenn:

awel ja :) , misschien verkeerd geschreven, maar ik bedoelde om 12.09 uur thuis aangekomen.......
->Opperhoofd direct zetel gevonden en dan maar snurken tot in Tomboektoe enne nie meer wakker geworden tot 19.00 uur ; dus een lekker uitrustdagje voor mij, geen gezeur of wat dan ook aan mijne kop....... :P
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di dec 01, 2009 2:57 pm

Foto's verzamelen ........
Misschien onze Koen en Tom (de werkers achter de schermen ) ????????????

En dan een mooie collage maken, voor info-stand voor volgende beurs.

Sake
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di dec 01, 2009 2:59 pm

och, paar pillekes in de cola en em kan lang slapen hoor :P

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di dec 01, 2009 3:13 pm

Origineel gepost door nielsvl

och, paar pillekes in de cola en em kan lang slapen hoor :P
Dat had je wel eerder kunnen zeggen ook, hé Niels!!! :P :P :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di dec 01, 2009 3:16 pm

in't vervolg paar pillekes (of valium) in de cola van opperhoofd voor vertrek :D :D :D :D
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » di dec 01, 2009 3:20 pm

heb tinkie linky voor wie dat wil de fotos verzamele :)

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di dec 01, 2009 3:51 pm

Origineel gepost door Chuckie

in't vervolg paar pillekes (of valium) in de cola van opperhoofd voor vertrek :D :D :D :D
jaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh doen doen doen :P

Nee ma echt ik ben blij dat ik er 5 dagen bij was mijn lichaam iets minder en vooral dan toen ik gisterenochtend smekende oogjes had die wouden terugkeren
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » di dec 01, 2009 5:07 pm

oh, das niks, graag gedaan, twas daarvoor dat we kwamen he :D
Mja, kon eig niet zoveel doen, juist wa lichte dingskes ~_~
kheb zware artrose in beide knieën, en de hele dag wandelen was al redelijk belastend dak de uitdaging zoals met de tafels zeulen, toch maar aan andere overgelaten heb :P
maar de mandjes en de tent en wa kofferkes, en van die dingen, dat was geen probleem :D
kmoet mij nog nuttig voelen hier en daar he :D
in gent ga'k toch proberen om de hele beurs mee te doen.
tenzij dat m'n werkuren het niet toelaten natuurlijk.
maar daar prutsen we dan wel aan :D
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » di dec 01, 2009 5:19 pm

Origineel gepost door Chuckie
En ook onze nieuwkomers hier vanop de speelnamiddag, buda (ik geloof dat het deze nickname is ) en zijn gevolg ->hartelijk dank voor het helpen afbouwen.
Buda is een zij :-) dus 't is HAAR gevolg (ter info :D )
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » di dec 01, 2009 5:20 pm

aaahja, khad 't lijk nie gezien :o
i'm a she :P
mijn gevolg noemde vero en kever :P die ander 2 waren nie van't forum :D
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di dec 01, 2009 8:15 pm

aaaaaaaaaaaaaaaah Buda is een she, snorry Buda , ik had da nie gecheckt op het forum.
Ik dacht dat Buda de nickname was van diene schonen jong. (@) (@) (@)
Alé, ik heb het op de mensen met bekende gezichten hé , van op de speelnamiddag.
Onze schone jong en die twee knappe meiden met hun lange haren dat die hangmatten altijd komen wegkapen. :) Gellie weet zelf wel wie ik bedoel hé.

Ge zie , ik ben wel de vrouw van opperhoofd, maare ik kom hier weinig of niet op het forum.
Dus ik ken niet echt alle mensen , zoals ons Skiwi blijkbaar wel , die is goe bijgebeend.

Ge zie, ik ben te snel, ik lees alleen de nicknames en niet male of female .........
Ik ga nog veeeeeeeeeel moeten bijleren, alé , gedaan met leuteren, twas maar juist om mijn excuses aan te bieden.

Sake

en ondertussen zijn onzen Alwin, ons Bientje en ons opperhoofd weeral op de been->eerste remorque gaan uitladen.

Ik verheug mij nu al op de kerstmarkt !!! Vorig jaar kon ik er zelf niet bijzijn wegens mijn vader in ziekenhuis en natuurlijk oppas van mijn klein ventje.
Maar dit jaar ga ik hopelijk mee kunnen genieten.
Ik kijk er écht naar uit, want vanaf vandaag is't koud buiten s'avonds , en die vuurtjes op die kerstmarkt gaan deugd doen.

Sake
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » di dec 01, 2009 8:19 pm

buda de fret is 'n manneke, buda de baas is 'n vrouwke :D
hangmatten wegkapen daar komen wij drie wel bekend in voor 't schijnt :P
kom nu overal hangmatten tegen (@)
tussen m'n vesten, in mn kouslade, in mijn sjakosch, m'n rugzak, oooooveral komen d'r hangmatten tevoortschijn :P
maar ben d'rvan overtuigd da gunder da nie erg vind :D
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di dec 01, 2009 10:16 pm

En t opperhoofd zal zelf ook maar eens spreken, voor ze hem onder zeil brengen met ne valium.

Eigenlijk ben ik zwaar onder de indruk van vele van onze medewerkers. De passie en liefde voor hun fretten in het algemeen, en daardoor De Fretten-Ark vzw in het bijzonder, is een passie die ik zelf al jaren heb. De gedrevenheid van de meeste mensen om er een succes van te maken, reikt soms voorbij elk menselijk kunnen en zorgt ervoor dat DFA er steeds weer "STAAT". Ik ga geen namen noemen, niet omdat ik niemand persoonlijk wil bedanken, maar omwille van het feit dat ik niemand wil vergeten.
Iedereen heeft deze dagen op zijn/haar manier bijgedragen tot een vlotte, leuke en succesvolle beurs.

Vanavond werd de eerste aanhanger uitgeladen, en morgenavond is het de vergadering van de Kerstmarkt-organisatie. Dus jullie merken, er is weinig tijd om stil te staan bij wat geweest is.

Ik hoop voor mezelf dat de volgende beurzen wat minder stress zullen voortbrengen en ik rust en kalmte kan vinden bij jullie, dewelke ik reken tot mijn vrienden. Tot de volgende ...
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Berichtdoor Bientje » di dec 01, 2009 10:47 pm

Voila aanhanger leeg! Eigenlijk wel jammer. Toen het gerief er nog opstond had ik nog steeds helemaal het beurs gevoel, nu moet ik verder met de leuke herinneringen!!! Dat hebt ge als ge de aanhanger nodig hebt om een nieuw dak voor de hondenloods te gaan halen he!
In ieder geval het is mij super reuze meegevallen en ieder heeft geholpen op de manier waar hij of zij het best in was, en dat heeft geleid tot een super fijne beurs!!!!

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » wo dec 02, 2009 9:45 am

de auto met de bal aan was ook een succes :P wie zen idee was dat eigelijk :)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo dec 02, 2009 12:21 pm

Behalve voor de gestresseerde baas van het fretje zonder oogjes dan!! ;)

Voor de rest was het lollig, gans akkoord ..., maar verwittig me in 't vervolg toch maar eerst!! :P
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo dec 02, 2009 12:47 pm

Origineel gepost door margit

Behalve voor de gestresseerde baas van het fretje zonder oogjes dan!! ;)
Ja ik kan me inbeelden dat het stresserend was mss moeten we zien dat die auto in het vervolg wat lawaai maakt dan hoort ze hem wel :D Maar Moustache had 1 geluk denk ik dat is dat er zoveel mensen extra op haar aan het letten waren. Ze is dus nergens ingesukkeld (vijver vooral) :D Zeg maar ik heb gedacht de meeste fretten vonden het water net iets te koud had ik de indruk mss moeten we maar zien dat dat water wat warmer word in het vervolg?
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo dec 02, 2009 12:53 pm

Volledig akkoord, laat Kiara weten!! Ze vond de temperatuur "beneden elk peil"!!

Dierenhappening 2010 : Dfa met reuze-speeltuin, race-cars en Fretten-Jacuzzi!!!! :P :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » wo dec 02, 2009 12:55 pm

Origineel gepost door margit
Dierenhappening 2010 : Dfa met reuze-speeltuin, race-cars en Fretten-Jacuzzi!!!! :P :P
Waarom moet dat weer voor die fretten zijn??????? zijn die baasjes weer neit goe genoeg ...
'k vind kik dat er ne jacuzzi mag zijn voor de medewerkers, want die hun voeten & rug doen zeer van daar een heel weekend rond te lopen!
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten