SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor Angelke » vr jun 11, 2010 6:53 am

Wel denken aan het kakje mee te nemen dan he :p anders heeft het niet veel nut:p
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

HERMELINDIS
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jan 25, 2010 4:45 am
Locatie: Onze Lieve vrouw waver

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor HERMELINDIS » vr jun 11, 2010 6:56 am

ja het kakje zowiso maar ook de fret zeker?

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor Angelke » vr jun 11, 2010 7:00 am

Best wel ja :D
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

HERMELINDIS
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jan 25, 2010 4:45 am
Locatie: Onze Lieve vrouw waver

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor HERMELINDIS » vr jun 11, 2010 7:03 am

dacht ik al hmm arme jitse weer naar de dokter
Dacht dat ze genezen zou zijn en het nu toch wel even beter zou gaan ze was zelfrs 200 gr bij gekomen. :D
Niet dus :cry:

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor nielsvl » vr jun 11, 2010 12:44 pm

Als je fret ziek is laat je hem wel best thuis, zieke fretten mogen zowiezo niet in de speeltuin.

HERMELINDIS
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jan 25, 2010 4:45 am
Locatie: Onze Lieve vrouw waver

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor HERMELINDIS » vr jun 11, 2010 7:29 pm

spooky is niet ziek he alle toch niet dat we zien maar bezoek aan de da zal uitwijzen of het besmetelijk is of niet.
Als dit zo is nja dan zullen we er niet bij zijn zondag anders wel maar ik hou jullie wel op de hoogte.

greets hermelindis en de bende

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor Angelke » vr jun 11, 2010 7:48 pm

spooky is niet ziek he alle toch niet dat we zien maar bezoek aan de da zal uitwijzen of het besmetelijk is of niet.
Als dit zo is nja dan zullen we er niet bij zijn zondag anders wel maar ik hou jullie wel op de hoogte.

greets hermelindis en de bende
Je mag ook zonder fretten komen hoor
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Anneke81
Berichten: 0
Lid geworden op: do apr 22, 2010 7:49 pm

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor Anneke81 » za jun 12, 2010 8:16 am

Ik zal ook proberen aanwezig zijn is mijn 1ste frettennamiddag maar jammer genoeg met 1 fret ons Caramel, Eoweyn is jammer genoeg bang van elke fret die maar in haar richting kijkt (heb ik ontdekt terwijl zij op frettenhotel ging). Vraag me niet hoe dit komt maar ik denk dat ons Caramel haar geen deugd heeft gedaan.

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor nielsvl » za jun 12, 2010 3:04 pm

Zeker geen boekjes en correct ingeënte fretjes vergeten :domhoog:

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor Angelke » za jun 12, 2010 4:08 pm

Zeker geen boekjes en correct ingeënte fretjes vergeten :domhoog:
En ook het goede humeur niet vergeten
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

HERMELINDIS
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jan 25, 2010 4:45 am
Locatie: Onze Lieve vrouw waver

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor HERMELINDIS » za jun 12, 2010 6:52 pm

ik zal dus aanwezig zijn morgen maar enkel met spooky ons jitse is te zwak om mee te komen ze weegt nu nog 450gr terwijl ons spooky al voorbij de 500 gr zit :s
Zijn naar de da geweest en er is een staal naar het labo na aandringen van ons wat volgens de da zou er niks mis zijn :shock:
Vraag mij dan toch af waarom een fretje al 3 dagen diarree heeft en 300 gr af valt :oops:
Hoop dat het labo meer uitslag kan geven anders weet ik niet meer wat doen mss is andere da proberen?

Greets De niet zo goed gezinde bende van hermelindis

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor alika » za jun 12, 2010 7:07 pm

Ik zou toch een andere DA zoeken, als ik van u was, want 300 gr op 3dage is toch wel echt heel veel!!
En als ge dan een DA hebt die zegt da er nix aan de hand is en da er geen testen gedaan moeten worden... Ik weet ni hoor, ma daar zou ik ni meer gaan met mijn fretsels.
Veel beterschap gewenst aan de kleine Jitse, hopelijk raakt ze er snel bovenop.
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

HERMELINDIS
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jan 25, 2010 4:45 am
Locatie: Onze Lieve vrouw waver

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor HERMELINDIS » za jun 12, 2010 7:15 pm

nja zou volgens de da te maken hebben met de zomer en veel vocht verlies.
Hebben een tube kittystim mee gekregen en daar moet ze 1 ml per dag van krijgen maar voor de rest wou hij geen medicatie geven.
Hij wou liever het onderzoek afwachten want hij verwacht er ni echt iets van :oops:
we zullen maar hopen dat de tube iets uithaalt en zien of het onderzoek iets aan het licht brengt.
Ik hoop voor mijn kleine meid echt dat er iets uit de bus komt en we het snel kunnen verhelpen.
Weet iemand trouwens hoe je kan nagaan of je fretje pijn heeft ?

Greets hermelindis

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor jeanine » za jun 12, 2010 8:49 pm

Pijn kan je zien aan, oogjes staan niet mooi rond, eerder dicht geknepen. Hoog opgetrokken rug, ingevallen flanken kan ook in die richting wijzen. Een pluimstaart is ook nog te zien als je fret hevige pijn heeft. Vooral geen zin in een spelletje met de baas of soortgenoot is altijd verdacht en vraagt onderzoek.
Afbeelding

HERMELINDIS
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jan 25, 2010 4:45 am
Locatie: Onze Lieve vrouw waver

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor HERMELINDIS » za jun 12, 2010 9:38 pm

ik hoop dat ze dan maar geen pijn heeft want opgetrokken flanken heeft ze wel ze loop zo met een helle hoge rug en haar borstkas steekt duidelijk uit als ze loopt.
Pff weet het allemaal niet goed meer voel mij plots zo onwetend en wil zo veel doen maar heb het gevoel dat ik met men rug tegen de muur sta omdat ik niet weet wat :cry: :oops:
Hoop dat ik me morgen wat beter voel en zij ook !!!!! :hammer:

Greets :cry:

Thrypa
Berichten: 0
Lid geworden op: ma apr 26, 2010 12:33 pm

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor Thrypa » za jun 12, 2010 10:55 pm

Ik wens iedereen veel plezier morgen!

Ik kan er helaas niet bijzijn wegens gebrek aan fret :p en gebrek aan tijd.. ik moet helaas nog enkele 100den pagina's biologie instuderen morgen!
Maar ik ben daarnet wel een fret achtige in mijn cursus tegen gekomen! Jeeej.. Altijd leuk om te weten dat fretten -NH2 omzetten naar NH3 en dan ureum uitplassen!

@ Hermelindis, neem je ze morgen al mee dan?

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor skiwi » za jun 12, 2010 11:15 pm

allé thrypa,
je excuus is goedgekeurd :p

niet omdat je geen fret hebt, maar omdat je nog werk voor't school hebt ... dat is vrij belangrijk.

Als het enkel zou geweest zijn omdat je geen fret hebt, dan moest je er toch nog eens een keertje over nadenken :-)
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor Angelke » za jun 12, 2010 11:19 pm

Ik kom morgen zonder tventje :( (heeft al paar dagen last van hoofdpijn en vermoeidheid) of de fretten meekomen weet ik ook nog niet
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

HERMELINDIS
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jan 25, 2010 4:45 am
Locatie: Onze Lieve vrouw waver

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor HERMELINDIS » zo jun 13, 2010 2:58 am

of de fretten meekomen weet ik ook nog niet
Breng die snotters maar mee dan zie ik die ook eens. :lol:
En sevens is er niemand waar spooky mee kan spelen want ze kijkt er al naar uit hoor zeker nu ze jitse moet gerust laten van baasje. :cry:
Elke keer als ze naar jitse wil neem ik haar weg en troost ik haar met de woorden morgen mag jij gaan spelen, dus mag haar niet teleur stellen he. :rol:

HERMELINDIS
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jan 25, 2010 4:45 am
Locatie: Onze Lieve vrouw waver

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor HERMELINDIS » zo jun 13, 2010 3:04 am

spooky zegt dat het al 3 uur is dus we zijn al een uur te laat zouden we niet rap vertrekken want ik wil speeeeeeeeeeeeeeeeelen . :p

Jaja met haar is er volgens mij echt niks mis zo actief pff zou er moe van worden :rol:
Probeer haar maar eens duidelijk te maken dat het twee maal 2 uur is hihi . :lol:

Greets Hermelindis
Ps Kijk er naar uit ookal laat ik ons jitse niet graag alleen nu weet dat zij wel zal genieten van de rust en stilte :roll:

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor nielsvl » zo jun 13, 2010 3:14 am

Was spooky niet nog te jong of nog niet goed ingeent ofzo om in de speeltuin te mogen?

Pffff ik heb het gevoel dat ik sommigen hier door elkaar sla de laatste tijd :s Weet niet meer wie wat aan de hand heeft...

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor Angelke » zo jun 13, 2010 4:51 am

Mja tprobleem is dat die snotters wel wat wegen ... maar denk dak er toch 2-3 zal meebrengen.. Rebel blijft thuis kinky wellicht ook... Eros zal mss ook wel thuisblijve kweet het nog ni terror en hooli mogen mee als ik er meeneem. En niels gij ni alleen vrees ik .. kan der ook nimeer aan uit wie wa aan de hand heeft tegewoordig :p
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

HERMELINDIS
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jan 25, 2010 4:45 am
Locatie: Onze Lieve vrouw waver

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor HERMELINDIS » zo jun 13, 2010 9:38 am

Was spooky niet nog te jong of nog niet goed ingeent ofzo om in de speeltuin te mogen?
spooky heeft gisteren zijn booster gekregen. ze van ongeveer 02/04/2010 als we moeten geloven wat ze in de winkel zeggen .
Dus net iets over de 12 weken.
En ga ze er ook niet zomaar bij smijten hoor tis nog wel een baby maar eentje met veel noten op haar zang en hier met ons jitse is het spooky die domineert. :o
Nu ons jitske is een heel fijn klein fretje dus als daar zo fretten van een halve arm groot zijn zien we nog wel.
Maar hoop dat ze er toch iemand vind om met te spelen want nu is ze maar zielig hier aan het wachten tot ze terug bij jiste mag. :(
Vraag me af of ze zou voelen dat jitse ziek is?

Greets Hermelindis en een zeer ongeduldige spooky :rol:

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor skiwi » zo jun 13, 2010 10:56 am

Was spooky niet nog te jong of nog niet goed ingeent ofzo om in de speeltuin te mogen?

Pffff ik heb het gevoel dat ik sommigen hier door elkaar sla de laatste tijd :s Weet niet meer wie wat aan de hand heeft...

Niels we zullen een fretten-databank moeten bijhouden: naam, gebdat, eigenaar, ziektes, opmerkingen :mrgreen:
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Thrypa
Berichten: 0
Lid geworden op: ma apr 26, 2010 12:33 pm

Re: SPEELNAMIDDAG 13.06.2010

Berichtdoor Thrypa » zo jun 13, 2010 11:35 am

Niels we zullen een fretten-databank moeten bijhouden: naam, gebdat, eigenaar, ziektes, opmerkingen :mrgreen:
Ik vind dat nog wel een tof idee :D


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten