Speelnamiddag Limburg vervalt ...

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Speelnamiddag Limburg vervalt ...

Berichtdoor Margiet » ma sep 13, 2010 1:38 pm

Zoals we al zagen aankomen, gaat de speelnamiddag in Kermt/Hasselt op 19 september aanstaande, niet door. :(

Door omstandigheden waren de afspraken aldaar gemaakt, niet vastgelegd door beide partijen.

Vermits er toch heel wat werk komt kijken bij voorbereidingen van speelnamiddagen (zeker als we er iets speciaals van willen maken) en vermits de opkomst in het Limburgse zo klein was de laatste keren, hebben we moeten besluiten deze speelnamiddagen stop te zetten, althans voorlopig. Moesten er ineens weer heel wat Limburgers actief komen meewerken in de vereniging, kunnen we er mss ooit opnieuw aan gaan denken.

Ik vind het echt wel jammer, Limburg en dan zeker Hasselt is ook voor mij een "thuismatch", maar als de kosten zoveel hoger komen te liggen dan de opbrengst, komt het de fretten die we opvangen ook niet meer ten goede en dat kan niet de bedoeling zijn. Jullie blijven natuurlijk allemaal even welkom op alle andere speelnamiddagen in Mechelen en op alle andere activiteiten van DFA vzw. Eind november staan we weer 3 dagen op de Dierenhappening in Hasselt, ik hoop jullie in ieder geval daar weer te zien!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Re: Speelnamiddag Limburg vervalt ...

Berichtdoor Dorinda » ma sep 13, 2010 4:49 pm

Oh dat is wel erg jammer. Nu had ik de kans om nog eens tot daar te geraken. Enfin, dan zal ik nu maar beginnen aftellen voor de dierenhappening. :rol:
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Re: Speelnamiddag Limburg vervalt ...

Berichtdoor alika » ma sep 13, 2010 11:15 pm

Ja echt wel jammer :( misschien dat de lage opkomst ook een beetje aan de datums lag (volgens mij viel die speelnamiddag regelmatig vlak na een andere speelnamiddag of een grotere bijeenkomst)

Mja da betekent dus dat het nog een tijdje zal duren voor ik iedereen nog eens zie :( en da we Boyke zijn verjaardag op een andere manier zullen moeten vieren
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Re: Speelnamiddag Limburg vervalt ...

Berichtdoor Picka » wo sep 15, 2010 9:09 am

Heel spijtig want nu kan niet meer naar speelnamiddag. Met de trappen in Mechelen.
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Speelnamiddag Limburg vervalt ...

Berichtdoor Margiet » wo sep 15, 2010 9:08 pm

Zoals ik al zei dus, ik vind het zelf ook jammer, maar diegenen die hier nu gereageerd hebben, zijn dan ook de enige bezoekers waarvan we zo goed als zeker zijn elke keer. Dat maakt, als Karlien met familie komt, een "groep" van 6 personen + al de vaste mensen die vanuit het Antwerpse, Gentse of Leuvense willen komen om ons wat gezelschap te houden. :(

Komt nog bij dat de vaste crew bijna uitsluitend uit niet-Limburgers bestaat, het is een heel gedoe om iedereen telkens te mobiliseren en bereid te krijgen om alles te komen doen (brengen van de speeltuin, opzet & afbraak, drankvoorzieningen, poetsen achteraf, shop ...). De zaal in Limburg is dan nog behoorlijk duur ook, steeds met "iets" speciaals uitpakken vraagt van ons allemaal telkens zo 'n inspanning en levert zelden iets op voor DFA, waarvoor we het uiteindelijk allemaal doen, dat kunnen/willen we echt niet blijven volhouden.

Ik blijf erbij, ik zie in de toekomst graag opnieuw speelnamiddagen in Hasselt of omstreken, maar dan ook weer met hulp van daar ook, nu zijn we veel te afhankelijk van de "omstandigheden". Zodra er genoeg mensen zijn die effectief mee hun schouders onder zo 'n speelnamiddagen kunnen zetten én op voorwaarde dat iemand van ons een zaal vindt die wat meer te betalen valt, zal het hier snel genoeg verschijnen!! ;)

Voorlopig dus allen uitkijken naar Dierenhappening 2010 : vrijdag 26, zaterdag 27 en zondag 28 november 2010!!!! :rol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Vosfreakje
Berichten: 92
Lid geworden op: wo aug 26, 2009 2:39 pm
Contacteer:

Re: Speelnamiddag Limburg vervalt ...

Berichtdoor Vosfreakje » do sep 16, 2010 5:17 pm

Jammer, ik ging wel geprobeerd hebben te komen.
Nuja hopelijk komt het er toch nog es van dan die speelnamiddagen hier te houden in Hasselt.
Sorry als ik er niet veel bij ben, maar Antwerpen enzo is toch net ietsje te ver om iedere keer te komen:/
Nuja zal zien oft lukt naar de dierenhappening te komen.Maar betwijfel het wel wa met die situatie met Kim nu enzo:/Zal lang revalideren worden, en zal veel steun nodig hebben.
Knuffelige groetjes van Tessa&Kim, Kaitlyn&Artan, Joepi.

AfbeeldingAfbeelding


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten