Dierenhappening 2010 !!!

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
Thrypa
Berichten: 0
Lid geworden op: ma apr 26, 2010 12:33 pm

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Thrypa » di okt 19, 2010 9:14 pm


Mies, op zaterdag of zondag opereren die heren dokters toch niet normaal gezien en al zie je eruit als Dracula en al moet Niels je persoonlijk de speeltuin indragen (heeft ie ooit nogal willen doen voor iemand anders :p ) ... je bent en blijft welkom. Ik schrap je desnoods wel van de planning, maar de sfeer mag je niet missen daar!! :domhoog:
Hehe, dat weet ik ;) Maar als ik vrijdag geopereerd zou worden, zou ik zaterdag wel niet komen! Hoe fantastisch het daar ook is! Hehe ^^

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor stevenn » di okt 19, 2010 9:17 pm

nee margit, zoek deze keer een ander slachtoffer om nat te worden want deze keer zet ik echt de brandslang volledig open he :p

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Margiet » wo okt 20, 2010 4:14 am


Mies, op zaterdag of zondag opereren die heren dokters toch niet normaal gezien en al zie je eruit als Dracula en al moet Niels je persoonlijk de speeltuin indragen (heeft ie ooit nogal willen doen voor iemand anders :p ) ... je bent en blijft welkom. Ik schrap je desnoods wel van de planning, maar de sfeer mag je niet missen daar!! :domhoog:
Hehe, dat weet ik ;) Maar als ik vrijdag geopereerd zou worden, zou ik zaterdag wel niet komen! Hoe fantastisch het daar ook is! Hehe ^^
Da's flauw, hoor!!! :p :p :p
nee margit, zoek deze keer een ander slachtoffer om nat te worden want deze keer zet ik echt de brandslang volledig open he :p
Zeg héla, ik ben nog NOOIT de boosdoener geweest hé, ik verwittig alleen maar ... ;) . Zou nochtans ook lollig kunnen zijn als die brandslang in actie kwam "op" of "tegen" sommige "pestkopjes"!! :rol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor stevenn » wo okt 20, 2010 10:07 am

had ik vorig jaar gedaan maar hellaas te weinig druk :(

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Angelke » wo okt 20, 2010 2:20 pm

Wij komen zondag op bezoek :D (zonder de schoonmoeder want ze mag niet mee van de schoonvader)
Dus Margit je bent gewaarschuwd:p hou je knuffelaandacht maar klaar :D
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Picka » do okt 21, 2010 9:27 am

Zoals ik al eerder schreef, ik weet niet of ik er dit jaar bij ben.
Ik ben dinsdag op controle geweest en de dokter zei dat ik 3 à 4 maanden geduld moet hebben met mijn arm, ik denk eerder dat ze mij aan het voorbereiden is dat het nooit meer goed komt met mijn arm. Ik kan op dit moment nog niet echt veel met mijn arm dus het is bang afwachten. Ik ben ook veel te snel uitgeput.
maar ja voor jullie is dat ook een voordeel : geen rekening houden met een electrische rolstoel dit altijd in de weg staat :rol: :rol:
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Margiet » zo okt 24, 2010 6:52 am

Alvast even samenvatten :

Voor de opbouw mag ik rekenen op Niels, Steven, Davy, Leen, Tom, Sabine, Margiet, Dorinda ?? Ria, vanaf wanneer kwam jij tot Hasselt?

Voor de 3-daagse zouden Niels, Steven, Tom, Mieke, Ria, Davy, Leen, Margiet, Sabine, Dorinda, ... elke dag aanwezig zijn??

Voor zaterdag of zondag mag ik Caroline en Mies extra tellen, voor de 2 weekenddagen Karlien??

Zover ik kon opmaken uit een sms-je komen Kim & Andy ook onze richting uit, ik hoop dus samen met Els, Koen en Leen ;) , maar moesten jullie al weten wanneer het lukken zou, Kim, laat je me dan snel iets weten? Mijn "roosters" moeten gemaakt!! :D

Edwin, heb jij al een "gaatje" gevonden in je drukke schema? ;)

We mochten ook hulp verwachten van Tom(TomTomTom) & Karen ... Jongens, al enig idee wanneer het jullie lukken zou?? :)

Enne ... overige kandidaten die ons graag komen vergezellen : laten jullie alvast iets weten, het komt echt wel korterbij!! :rol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Dorinda » zo okt 24, 2010 8:36 am

Ik zal het nog eens zeggen zodat je zeker bent Margiet, ik kom voor zowel de opbouw als de 3 dagen beurs. ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
frettigefreddy
Donateur
Donateur
Berichten: 3
Lid geworden op: za apr 22, 2006 7:04 pm
Locatie: Wijgmaal
Contacteer:

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor frettigefreddy » zo okt 24, 2010 11:05 am

Awel, 'kben nog in onderhandeling over congee... :roll: ... Volgende week zou ik hier meer moeten over weten.
Met een beetje geluk kan ik dus donderdag en vrijdag komen. Zaterdag kan ik al zeker niet en zondag, tja, weet ik het nog niet...

'k zal nog wel iets laten weten als het wat zekerder is...
Groetjes van Sloef, Frosty, Browny - Loebas, Belle, Brother - Smokey - Spirit
http://www.frettigefreddy.be

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor stevenn » zo okt 24, 2010 12:05 pm

hoop dat je van de partij bent ;)

fierro
Berichten: 1
Lid geworden op: ma nov 17, 2008 11:10 am

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor fierro » zo okt 24, 2010 12:42 pm

Even ter verduidelijking, Davy zal er de volle 5 dagen zijn en ik kom pas mee vanaf donderdag.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Margiet » zo okt 24, 2010 3:20 pm

Ik zal het nog eens zeggen zodat je zeker bent Margiet, ik kom voor zowel de opbouw als de 3 dagen beurs. ;)
De 25ste ook, Doortje?? :rol: :rol: :rol:
Even ter verduidelijking, Davy zal er de volle 5 dagen zijn en ik kom pas mee vanaf donderdag.
Ge gaat de 25ste missen dan, Leen?? Foei, foei!! :evil:
Awel, 'kben nog in onderhandeling over congee... :roll: ... Volgende week zou ik hier meer moeten over weten.
Met een beetje geluk kan ik dus donderdag en vrijdag komen. Zaterdag kan ik al zeker niet en zondag, tja, weet ik het nog niet...

'k zal nog wel iets laten weten als het wat zekerder is...
Aha, wel van de partij de 25ste!! Prima ;) ! Enne ... zondag ... kóóóóóómen hoor!!!! :domhoog:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Margiet » zo okt 24, 2010 3:22 pm

Ah nee, verbetering : sorry Leen, ge komt "just in time"!! :p
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Dorinda » ma okt 25, 2010 10:20 am

Natuuuuuuuuurlijk ook de 25ste, er is niets leuker dan uw verjaardag vieren met uw beste vrienden! :rol:
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Margiet » ma okt 25, 2010 12:13 pm

Geloof ik best, maarreuh ... verjaart er dan iemand tijdens de beurs "ofwa"??? :p :p :p
Afbeelding

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor alika » ma okt 25, 2010 4:31 pm

Jepjep,
Ik kom zeker zaterdag en zondag helpen, voor de rest van de dagen ga ik moeten afwachten wat mijn werksituatie dan zegt. Dat kan ik dus pas op he laatste moment zeggen :)

edit: had te laat gezien da ik toch in je berichtje stond, Margiet :D
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Margiet » ma okt 25, 2010 9:54 pm

Profiteer ervan dat ik alle (deelnemende) namen nog weet Karlien, mijn geheugen (of wat er nog van werkt) begint het al stilaan af te laten weten en we zijn nog maar eind oktober!!! :cry:

Wacht tot de week van de beurs zelf, dat wordt een complete ramp!! :bow:
Afbeelding

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor stevenn » di okt 26, 2010 10:59 am

margit: relatine? :p

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Margiet » di okt 26, 2010 12:41 pm

Helpt dat tegen geheugenverlies of vermoeidheid??? :s

Dacht dat je daar net helemaal van omviel met wat pech!! :p

Ach, als iedereen nu eens lief en braaf op tijd (= NU :p ) doorgaf wanneer ik al dan niet op hem of haar zou kunnen rekenen, hé, het zou al zoveel makkelijker zijn!!! :domhoog: Pure luxe was dat in Gent afgelopen lente toen ik weken van tevoren de planning kon doorgeven, zucht ... :cry:

En als ik de planning maak, gebaseerd op iedereen die nu toegezegd heeft, moet ik de rest weigeren tegen dan (krijg dan ook minder bandjes, hé) en dan is het ook niet goed want dan willen ze nog komen helpen!! Heel lief allemaal, maar makkelijk is anders! :bow:
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Peewee » di okt 26, 2010 3:19 pm

Wijle komen normaal ook af natuurlijk :) met of zonder krukken/rolstoel dat zal er vanaf hangen maar ons Margietje ontzeggen om Archie nog eens te zien ... nee zelle :p

Duseuh voor de planning zal je voor mij zoiezo moeten afwachten hoor Margiet weet nog niet hoe het gaat lopen he volgende maand ...
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor stevenn » di okt 26, 2010 7:01 pm

thats the spirit ;)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Margiet » di okt 26, 2010 9:36 pm

Zoen, knuffel, hug!!! :domhoog:

Ach, ge weet het hé, Kim, om naar de Dierenhappening te gaan moet ge echt niet kunnen "lopen" hé!! Ik heb het in '07 ook al op andere manieren gepresteerd daar elke dag te zitten!! :rol:

Als gij (jullie natuurlijk) me maar wat gezelschap komt houden, ben ikke al heel content! En btw, Niels kan rolstoelen in de speeltuin heffen ook!! :p :p :p

En Andy, nu tussen ons, zal ik u dan 3 daagjes op "de rooster" zetten?? ;) Is altijd beter dan "leggen", hé? :rol:

(Foei!!! :hammer: ) :lol:
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Peewee » wo okt 27, 2010 10:56 am

we zullen wel zien he :) als alles goed loop heb ik die dingen dan helemaal niet meer nodig maar iedereen hier rond mij loopt op de tippen van zijn tenen en gedraagd zich alsof mijn been zal worden afgezet en ik zeker maanden buiten strijd zal zijn :lol:

Dan kennen ze mij hier nog niet hoor :mrgreen:

Zal mss gewoon een beetje kalmer moeten zijn das al ... maja das ook makkelijker gezegd dan gedaan e xd

Jaja geef Andy maar zijn bezigheid ... anders zal hij toch lopen zeuren dat ik moet gaan zitten :roll: :p
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor Dorinda » wo okt 27, 2010 11:01 am

Geloof ik best, maarreuh ... verjaart er dan iemand tijdens de beurs "ofwa"??? :p :p :p
Neeeeeeeeeeeeee hooooooooooooooor, ik wil lekker 29 blijven. Ben dus echt depressief van die stomme 30! En met alles wat ik hier meemaak is de zin om te verjaren ook ver weg! :( Anyway, ik tel af zodat ik weer lekker 5 dagen plezier kan maken met mijn beste vrienden! :rol:
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: Dierenhappening 2010 !!!

Berichtdoor a3ke » wo okt 27, 2010 3:19 pm

we zullen wel zien he :) als alles goed loop heb ik die dingen dan helemaal niet meer nodig maar iedereen hier rond mij loopt op de tippen van zijn tenen en gedraagd zich alsof mijn been zal worden afgezet en ik zeker maanden buiten strijd zal zijn :lol:

Dan kennen ze mij hier nog niet hoor :mrgreen:

Zal mss gewoon een beetje kalmer moeten zijn das al ... maja das ook makkelijker gezegd dan gedaan e xd

Jaja geef Andy maar zijn bezigheid ... anders zal hij toch lopen zeuren dat ik moet gaan zitten :roll: :p
Al zie ik Kim al in de speeltuin met hare rolstoel en alle frutsels errond klauter klim mee in de rolstoel :D
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 23 gasten