zondag 19 december

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
vicky-witte
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mar 15, 2010 8:59 pm
Locatie: Mechelen

zondag 19 december

Berichtdoor vicky-witte » vr dec 17, 2010 8:26 pm

goed nieuws!!!!! Ons Witteke doet het fantastisch en zal er dus de zondag bij zijn hé mensen. Hij is intussen al terug aan het bijkomen, en nog niks misselijk geweest, vandaar dat hij mee kan natuurlijk. Ben echt blij dat ik al zo snel resultaat zie, nu ja dat stukje pels ontbreekt nog maar een goei dekentje doet daar wonderen voor en dankzij Ann moet ik er de bus niet mee op. Dus zondag zien jullie zowel Dutske als me Witteke de revue passeren als je ze kan volgen tenminste :p.
Witte en Dutske, Tipsy en Balou mijn grote schatten (naast mijn levenspartner), mijn kids, mijn allesjes,mijn teddybeertjes, ...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: zondag 19 december

Berichtdoor Margiet » vr dec 17, 2010 9:09 pm

Als dat geen geweldig nieuws is om 2010 mee af te sluiten!! :domhoog:

Tot zondag dan, ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: zondag 19 december

Berichtdoor jeanine » za dec 18, 2010 10:01 am

Vlug dat je het al kan merken. Binnen enkele weken ben je het vergeten dat Witteke ziek is. :domhoog:
Afbeelding

vicky-witte
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mar 15, 2010 8:59 pm
Locatie: Mechelen

Re: zondag 19 december

Berichtdoor vicky-witte » za dec 18, 2010 9:19 pm

jep idd, een super afsluiter van het jaar tot morgen ik kijk er naar uit
Witte en Dutske, Tipsy en Balou mijn grote schatten (naast mijn levenspartner), mijn kids, mijn allesjes,mijn teddybeertjes, ...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: zondag 19 december

Berichtdoor Margiet » zo dec 19, 2010 12:02 am

En, en ... iedereen zijn geweldig humeur al klaargezet voor morgenvroeg??? :p

De harde werkers (niet sarcastisch bedoeld!!) op de Kerstmarkt gaan morgen behoorlijk moe zijn, denk ik! Theis en ik zijn een dik uurtje daar geweest, het liep er STORM!!!! :domhoog: En weet je waar het het drukst van al was??? :p :p :p :p

Juist ja, aan de kraam van De Fretten-Ark vzw !!!! Afbeelding
Afbeelding

vicky-witte
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mar 15, 2010 8:59 pm
Locatie: Mechelen

Re: zondag 19 december

Berichtdoor vicky-witte » zo dec 19, 2010 10:07 am

het zal toch zonder mij zijn. Mijn chauffeur komt er niet door. Jammer, maar begrijpelijk.
Witte en Dutske, Tipsy en Balou mijn grote schatten (naast mijn levenspartner), mijn kids, mijn allesjes,mijn teddybeertjes, ...

vicky-witte
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mar 15, 2010 8:59 pm
Locatie: Mechelen

Re: zondag 19 december

Berichtdoor vicky-witte » zo dec 19, 2010 8:40 pm

ben er toch geraakt en veilig en wel thuisgeraakt ook. bedankt om ons thuis te brengen Sandra, hopelijk ben jij ook goed thuis geraakt je bent een goede en voorzichtige chauffeur daar mag je niet aan twijfelen.
Witte en Dutske, Tipsy en Balou mijn grote schatten (naast mijn levenspartner), mijn kids, mijn allesjes,mijn teddybeertjes, ...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: zondag 19 december

Berichtdoor Margiet » wo dec 22, 2010 4:27 am

Volgende afspraak : 16 januari, hé Vicky, ik MOET die Dutsemuts van jou gewoon verder knuffelen!!! :p

Witteke doet het prima, hé, echt een lieverd! Valt toch weer op dat die gecastreerde ventjes zo 'n heerlijke "knuffels" zijn, hé?? Na en met al die moertjes hier, zou ik het bijna vergeten ... ;)
Afbeelding

vicky-witte
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mar 15, 2010 8:59 pm
Locatie: Mechelen

Re: zondag 19 december

Berichtdoor vicky-witte » wo dec 22, 2010 9:17 pm

ik ga der zeker nog wel is bij zijn met mijn snotjes dat dat al op de volgende afspraak zal zijn beloof ik echter nog niet.
Dutsemuts is een fantastisch snotje ik weet het en ho zo lief knuffelfactor 100, maar zoals gezegd mijne Witte doe ni onder. Volgende keer zie je hem met alle pels.
Witte en Dutske, Tipsy en Balou mijn grote schatten (naast mijn levenspartner), mijn kids, mijn allesjes,mijn teddybeertjes, ...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: zondag 19 december

Berichtdoor Margiet » do dec 23, 2010 12:25 am

Had hij pluimpjes minder dan?? Is me niet eens opgevallen :p , had teveel te knuffelen!! :wub:
Afbeelding

vicky-witte
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mar 15, 2010 8:59 pm
Locatie: Mechelen

Re: zondag 19 december

Berichtdoor vicky-witte » do dec 23, 2010 7:42 pm

ja maar net vanachter op zijn rugske, was er goed op tijd bij dus was nog ni ver gevorderd, staan trouwens al terug wa stoppeltjes op en zijn gewicht is nog wat omhoog dus het gaat echt echt goed en snel. Ik ben zo blij ni te geloven.
ze hebben hun echt goed geamuseerd op de speelnamiddag en thuis wilden ze nog uit om een lekker warm plekje te zoeken voor verder te knorren...lol. Het zijn twee {B)engels, maar ik zou ze toch ni kunnen missen, ik kan me geen leven meer inbeelden zonder fretjes
Witte en Dutske, Tipsy en Balou mijn grote schatten (naast mijn levenspartner), mijn kids, mijn allesjes,mijn teddybeertjes, ...

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: zondag 19 december

Berichtdoor Angelke » do dec 23, 2010 9:13 pm

Kben blij da u bazeke het zo goed doet !!! En het was fijn je nog eens te zien !!!
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten