Mijn arm dutske toch (Terror)

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Mijn arm dutske toch (Terror)

Berichtdoor Angelke » vr jun 11, 2010 1:07 am

Gisteren zijn we naar de DA geweest voor het jaarlijks prikje met de hele bende :staar: .
Normaal gezien is dat met Terror een heel gevecht :ninja: hem met 2 personen vasthouden en dan 1 DA voor het prikje :shock: , gisteren heb ik Terror in mijn eentje kunnen vasthouden zonder poging tot bijten van hem :wub:. Hij lag daar wel te trillen als een espenblad ook bij de controle voor eventuele vlooien. Op een moment legt de DA hem op zijn rug en begint zijn buikje te strelen (ik had hem niet eens vast) dit zou normaal sowieso in een flinke beet resulteren maar weer niets :o
Maar het grootste wonder is dat hij op het einde van zijn onderzoek gewoon bij mij op de arm is gekropen en me echt vasthield (hij klampte zich echt vast) :wub: :wub: :wub: :wub: Neadat ik hem wat gerustgesteld had en hem in zijn carrier wou steken kreeg ik überhaupt nog een lekje ook.

Ik ben zo helemaal trots op mijn arme duts

Rebel, Hooligan en Eros waren zoals gewoonlijk een ramp (piepen), Kinky die liet alles toe zoals gewoonlijk wat de DA wel deed lachen de kleinste van de hoop is toch wel de gemakkelijkste en die grote macho's zijn mietjes :p
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Mijn arm dutske toch (Terror)

Berichtdoor Margiet » vr jun 11, 2010 5:40 am

Zèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèg lollige!!!! Ik schrok me alweer halfdood toen ik de titel zag!!! :shock:

'k Heb toch altijd gezegd dat dat e lief ventje kon zijn, eindelijk laat hij het jou nu ook zien!!! :domhoog:

:D
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: Mijn arm dutske toch (Terror)

Berichtdoor Angelke » vr jun 11, 2010 5:42 am

Zèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèg lollige!!!! Ik schrok me alweer halfdood toen ik de titel zag!!! :shock:

'k Heb toch altijd gezegd dat dat e lief ventje kon zijn, eindelijk laat hij het jou nu ook zien!!! :domhoog:

:D
De titel sloeg eigenlijk op die abnormale grote angst van hem hé die je ook wel goed genoeg kent :roll:
Hij had het op de beurs al laten zien hoor want daar lag ie op een moment ook op m'n arm te slapen wou het je nog tonen maar je was "verdwenen"
Maar alles wat ik met hem bereikt heb is wel dankzij jou en dat vergeten we niet natuurlijk..
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Mijn arm dutske toch (Terror)

Berichtdoor Margiet » vr jun 11, 2010 6:41 am

Is niet helemaal juist hoor, wat er niet in zit, kan je er ook niet uitkrijgen, zeg ik altijd maar!!! :p

Tis gewoon een lieverd, een bange, maar een lieverd!! Geef em maar een dikke knuf door van me, :D !

Alléé, ik ga nog es slapen, hé!! :rol:
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: Mijn arm dutske toch (Terror)

Berichtdoor Angelke » vr jun 11, 2010 6:43 am

Zal ik binnen een uurtje gaan doen se :D Slaapzacht hé
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Mijn arm dutske toch (Terror)

Berichtdoor jeanine » vr jun 11, 2010 9:17 am

Angel, ben je zeker dat er niets mis is met Terror :s :lol:
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: Mijn arm dutske toch (Terror)

Berichtdoor Angelke » vr jun 11, 2010 4:30 pm

Angel, ben je zeker dat er niets mis is met Terror :s :lol:
Tuurlijk is er niets mis met dat ventje :D Hij is gewoon is braaf lol
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten