Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Tazzbe
Berichten: 22
Lid geworden op: za mar 04, 2006 1:52 am
Contacteer:

Berichtdoor Tazzbe » vr nov 27, 2009 12:04 am

Hey iedereen,

Het is al een tijdje geleden dat ik gepost heb. Maar ik ben...zoals de titel het al zegt...op zoek naar een tijdelijke opvang voor men 3 fretjes. Ik ben van plan om een reis naar Canada te maken (jeugddroom die nu mogelijk is), en vermits dit niet te doen is op een week zou ik van 17/09/2010 tot max. 15/10/2010 (normaal 24-25 dagen) naar daar afreizen. Maar vooraleer ik met deze plannen kan doorgaan wil ik voor de fretjes zorgen.

Vrienden en familie zijn niet echt vertrouwd met Jack, Loco en Luna, waardoor ik spijtig genoeg geen beroep op hen kan doen voor opvang. En wil dan ook vermijden dat ze enkel eten & drinken krijgen, maar geen aandacht en bewegingsvrijheid. Men vraag is nu of er iemand nu al (ik weet het is vroeg, maar wil zekerheid dat de fretjes opvang hebben) zou kunnen zeggen of een opvang voor die periode mogelijk is. Liefst van al natuurlijk ergens nabij Ruisbroek (Vlaams-Brabant) zodat ik half België niet moet doorrijden ;)

Als er iemand me kan helpen (of doorverwijzen) mag je mij altijd een mailtje sturen naar tazzbe@telenet.be.
Ik weet niet of dit de juiste plaats is om dit te vragen, maar bij het googelen kom ik niet echt verder.

fierro
Berichten: 1
Lid geworden op: ma nov 17, 2008 11:10 am

Berichtdoor fierro » vr nov 27, 2009 6:35 am

Als u fretten in orde zijn kwa inentingen en oormijt ev is er hier altijd 1 kooi beschikbaar

Wij zijn van Mechelen ...

Tazzbe
Berichten: 22
Lid geworden op: za mar 04, 2006 1:52 am
Contacteer:

Berichtdoor Tazzbe » zo nov 29, 2009 10:31 pm

Hey,

Bedankt voor de snelle reactie.
Wel ze zijn in orde (zoals het bij elke fret zou moeten zijn natuurlijk)...hebben hun "check-up" gehad in mei, en normaal terug rond mei-juni 2010 voor vaccinaties etc.

Enkel Luna zal nog geholpen worden wanneer het nodig is, men 2 rammetjes (onze oude Jack en jong geweld Loco zijn geholpen).

Zorg je regelmatig voor opvang het ganse jaar door of enkel vakantie? Lopen de fretjes vrij rond bij je? Ze zijn gewoon om hier los te zijn wanneer ik er ben (dus min 2 uur per dag tijdens de week..meestal langer...en weekend zowat ganse dag). Indien gewenst kan ik de kooi meebrengen (als je hiervoor plaats hebt?), makkelijker is natuurlijk enkel een carrier en hun eten en wat hangmatten van hen etc.

Mechelen is niet te ver voor me, dus zou het wel uitkomen.
Als er nog mensen zijn die eventueel dichter bij wonen en het zien zitten om 3 schatten van fretten voor max 1 maand onderdak te bieden, laat maar iets weten :) (mailtje rechtstreeks naar me mag ook, maakt het makkelijker voor me ook).

Zou je er een probleem mee hebben fierro (als er niemand anders dichterbij kan) dat ik tussen nu en het vertrek even langskom met of zonder fretjes?

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » zo nov 29, 2009 11:21 pm

davy en leen hebben regelmatig hotelgasten of opvangers voor de club, zal hun proefstuk niet zijn :P

rijd gij toevallig met de moto?

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma nov 30, 2009 12:25 pm

Was even ingelogd hier toen onder de wederhelft inderdaad :D

En zoals niels al heeft neergezet , we zijn een ex-opvang en hotel voor DFA

Die van ons lopen hier dagelijks een uur rond ofzo , dan zijn ze het allang beu ...

Hotelgasten genieten van dezelfde behandeling en indien het "lukt" tesamen met ons 4 gasten , zeldzaam maar je weet maar nooit :)

En je bent altijd welkom als we iets kunnen afspreken ;)
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » ma nov 30, 2009 8:07 pm

'k zal hier ook nog een goed woordje komen doen voor A3ke & Fierro

uw beestjes zijn in goede handen ginter!
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » di dec 01, 2009 12:16 pm

Ik ben het daar volkomen mee eens, ik doe ook hotel maar ik denk dat ik verder weg ben voor u. Daarom had ik hier nog niets gepost. ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di dec 01, 2009 10:00 pm

bij ons kan het ook zoals je ziet wij zijn van het antwerpse maar mijn aarderijkskunde is vrij slecht...
je zie maar
altijd welkom! :)
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Tazzbe
Berichten: 22
Lid geworden op: za mar 04, 2006 1:52 am
Contacteer:

Berichtdoor Tazzbe » di dec 01, 2009 10:30 pm

Phew...begon al schrik te krijgen dat het onmogelijk zou worden om een opvang te vinden :) maar valt mee precies...aan iedereen alvast bedankt voor het voorstel.

De vragen die ik had waren niet slecht bedoeld hoor, maar ik kom zo goed als niet op forums, en wist dan ook niet dat jullie regelmatig voor opvang zorgen :)

-- "davy en leen hebben regelmatig hotelgasten of opvangers voor de club, zal hun proefstuk niet zijn rijd gij toevallig met de moto?" --> ik rij spijtig genoeg (nog) niet met de moto...al zal het er ooit wel van komen

Ze lopen hier ook lang los, maar na een uurtje zijn de meeste ook wel ergens aan het slapen, dus geen schrik hebben ze het 3 hyperkinetische fretten zijn hehe.

Ruisbroek ligt trouwens 10 km onder Brussel, dus tot nu toe is Mechelen het kortste bij voor me (als ik het goed herinner komt Jack trouwens uit de opvang van Mechelen enkele jaren geleden).

Hoeveel tijd op voorhand moet ik "boeken" om zeker te zijn dat de plaats vrij blijft? Vermits er nog enkele maanden tussen zitten zou ik blijven zoeken naar een opvang, maar op een bepaald moment toch een beslissing moeten nemen. En hebben jullie het liefst enkel de fretjes en eten, dekentjes mee? Of ook de kooi? Ow....en welk budget moet ik rekenen voor de opvang (om het makkelijk te maken voor een maand met 3 fretjes).

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » wo dec 02, 2009 9:25 am

De ene keer is een datum snel volboekt (soms bijna jaar op voorhand van wederkerende bezoekers) en soms zijn klassieke drukke data nog tijdje volzet ...

Hier is wel maar plaats voor 3 max 4 hotelgangers (1 groep eigenlijk) , onze groep is ook 4 sterk

Er is een 4 verdiepingen Ferret Nation aanwezig hier waar we dan , voor 1 a 2 fretten 1 verdieping voor voorzien en voor 3 a 4 fretten 2 verdiepingen voorzien

Wij vragen dus enkel dan ook eten en bakvulling te voorzien (eventuele favoriete dekentjes/hangmatjes mogen natuurlijk ook , fretten worden alle weken voorzien van propere hangmatjes en dekentjes) en natuurlijk liefst een carrier en de boekjes moest er iets met fretlief mis zijn dat we snel naar de DA kunnen

Elk hotel van DFA vraagt steeds dezelfde prijs , een deel ervan is voor de vereniging en een deel voor degene die voor de dieren zorgt , dit is voor niet-donateurs 2 €/fret/dag en voor donateurs 1.5 €/fret/dag , in uw geval zou dit dus vermoedelijk 30 x 2 x 3 zijn : 180 € en zou je 25 € doneren zou je hotel maar 135 € kosten :P ;)
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » wo dec 02, 2009 12:51 pm

Origineel gepost door a3ke
Elk hotel van DFA vraagt steeds dezelfde prijs , een deel ervan is voor de vereniging en een deel voor degene die voor de dieren zorgt , dit is voor niet-donateurs 2 €/fret/dag en voor donateurs 1.5 €/fret/dag , in uw geval zou dit dus vermoedelijk 30 x 2 x 3 zijn : 180 € en zou je 25 € doneren zou je hotel maar 135 € kosten :P ;)
lolz, goe gerekend Davy ;-)
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Tazzbe
Berichten: 22
Lid geworden op: za mar 04, 2006 1:52 am
Contacteer:

Berichtdoor Tazzbe » za dec 12, 2009 1:39 pm

Dan wil ik gerust € 25 storten hoor ;)

Zou je de periode eventueel nu al kunnen "boeken"? Wil zeker zijn dat de fretjes een goede opvang hebben, en dan kan ik de reis verder plannen zonder me daar nog zorgen over te maken. :)
Als er nog zaken zijn die je wil/moet weten mag je me gerust mailen op tazzbe@telenet.be

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » zo dec 13, 2009 11:14 am

Genoteerd

Dus lidgeld 2010 niet vergeten voor de hoteldatum eh ;) (want je moet je donateurskaartje of bewijs van overschrijving dan wel bijhebben ;))
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Berichtdoor a3ke » wo jul 07, 2010 8:40 pm

Aan de zo lieve mensen die deze hotelreservatie van de DFA hoteldienst hebben "afgenomen" om deze gebruiker te overhalen zijn reservatie te annuleren en zijn fretten bij hen op hotel te laten komen danken wij jullie om de werking en financieele steun van de vzw en zijn forum te ondermijnen geheel voor eigen winstbejag .
Straks gaan we nog verplicht worden geld te moeten gaan vragen bij reservatie of voor het gebruik van het forum .
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Berichtdoor skiwi » wo jul 07, 2010 9:04 pm

Davy, dat vind ik heel mooi gezegd.

en ook aan allen op dit forum, weet dat elke vereniging enkel kan blijven bestaan als er ook inkomsten zijn.
Het materiaal, de website, het forum, het kost allemaal geld.....
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Berichtdoor stevenn » wo jul 07, 2010 10:57 pm

tjah je hebt nu eenmaal mensen die toch moeten in slagen om een vzw geld af te pikken om hun eigen zakken steken...

puur uit zelfbelang (of zelfgenot?)

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Re: Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Berichtdoor Buda » do jul 08, 2010 12:19 am

? wie oh wie is de boosdoener :evil:
das wel heel zielig :/
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Re: Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Berichtdoor Dorinda » do jul 08, 2010 11:21 am

? wie oh wie is de boosdoener :evil:
das wel heel zielig :/
Ik denk dat ik zoal een donkergrijs vermoeden heb wie hier weer achterzit! :evil: :x
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Berichtdoor Margiet » do jul 08, 2010 11:53 am

Stuur me dan maar snel uw vermoeden!! :evil:
Afbeelding

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Re: Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Berichtdoor Raven » do jul 08, 2010 12:48 pm

Aan de zo lieve mensen die deze hotelreservatie van de DFA hoteldienst hebben "afgenomen" om deze gebruiker te overhalen zijn reservatie te annuleren en zijn fretten bij hen op hotel te laten komen danken wij jullie om de werking en financieele steun van de vzw en zijn forum te ondermijnen geheel voor eigen winstbejag .
Straks gaan we nog verplicht worden geld te moeten gaan vragen bij reservatie of voor het gebruik van het forum .
Ik denk dat ik zoal een donkergrijs vermoeden heb wie hier weer achterzit! :evil: :x


:roll: en? :roll:

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Re: Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Berichtdoor stevenn » do jul 08, 2010 1:25 pm

om de kalmte en rust te bewaren:
geen namen op het forum aub ;)

maar die persoon zal waarschijnlijk wel dit hier komen lezen: waarschijnlijk zal je nu wel zitten te lachen en je pleziertje hebben
besef maar dit laag bij de grond is, heel laag...

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Re: Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Berichtdoor ufo » do jul 08, 2010 1:42 pm

om de kalmte en rust te bewaren:
geen namen op het forum aub ;)
is ook gevaarlijk als je alleen maar vermoedens hebt
de persoon in kwestie zal het wel begrijpen :roll:
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Re: Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Berichtdoor Raven » do jul 08, 2010 2:38 pm

Die intriges toch he! Blijkbaar houden er sommige mensen van? :p

ikbentoon
Berichten: 0
Lid geworden op: do jul 08, 2010 11:27 am
Locatie: Turnhout

Re: Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Berichtdoor ikbentoon » do jul 08, 2010 3:38 pm

Ik kan niet volgen...
Is er een berichtje weggehaald ofzo?

grtz

Toon
Big questions in life:
If it's called a boxing RING, then why are they square?
If a book about failure doesn't sell, is it a success?
How does a thermos know whether a drink should be hot or cold?

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Re: Opvang voor een maand mogelijk? (lange reis)

Berichtdoor Dorinda » do jul 08, 2010 6:45 pm

Laat ze maar vissen, ik noem geen namen opt forum en derbij ik zeg erbij het is een "vermoeden" dus ik weet het ook niet zeker hé! :s
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 32 gasten